logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Filmowy kalendarz Orlen na 2011 rok

   05.01.2011, przeczytano 9131 razy
ilustracjastrzałka

Orlen Oil zdecydował się na publikację wizerunkowego kalendarza na 2011 rok. Stylizacje modelek na postaci z kinowych produkcji sfotografował Łukasz Radzięta z agencji fotograficznej f4studio.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/filmowy-kalendarz-orlen-na-2011-rok-,11848,artykul.html

Na planach zdjęciowych pojawiały się pojazdy odgrywające role w filmowych inspiracjach: srebrne BMW dla ''agentki 007'', żółty ścigacz Honda CBR 600, którym jeździła bohaterka filmu ''Kill Bill'', Mini Morrisy dla złodziejki z ''Włoskiej Roboty'' czy Ferrari f430 dla Kobiety Kota.


Dni zdjęciowe odbywały się w okolicach Krakowa oraz na Pustyni Błędowskiej - to tam powstały zdjęcia inspirowane filmem ''Kill Bill''. W filmowe bohaterki wcieliły się modelki: Anna Eliza Szopa oraz Katarzyna Danysz.

Kalendarz Orlen Oil nie jest dostępny w sprzedaży - otrzymają go wybrani kontrahenci, współpracownicy oraz partnerzy firmy Orlen.

Źródło: f4studio


REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

spokojnie spokojnie :P To że nie jest w sprzedaży nie znaczy ze na allegro go nie będzie :)

www.sferadruku.eu

avatar użytkownika
,

ciekawe ile będzie kosztował? i czy gdzieś będą wszytskie zdjęcia :)  

Najnowsze w tym dziale

23 maja w warszawskim ATM Studio odbyła się 10. edycja Gali PKO BP Ekstraklasy. Transmisja emitowana była na żywo na kanałach partnerów w telewizji linearnej, a także streamowana online i na YouTubie.
Można zwariować i żyć normalnie – tak głosi hasło kampanii społecznej, której celem jest nawiązanie dialogu, a docelowo zmiana świadomości społecznej dotyczącej postrzegania zdrowia psychicznego. Akcję edukacyjno-informacyjną zainicjowała fundacja Można Zwariować, która otwarcie mówi o zaburzeniach psychicznych, między innymi w podcaście o tym...
Adam Nykles mianowany Chief Data Officerem Publicis Le Pont
Adam Nykles, obecnie Chief Data Officer w firmie KINDRED, należącej do Publicis Groupe w Czechach, będzie pełnił jednocześnie analogiczną rolę w platformie Publicis Le Pont, którą tworzą eksperci Publicis Groupe w Europie Środkowej i Wschodniej, z rynków Polski, Czech i Węgier.
Kampania agencji Peppermint dla marki Heinz
Agencja strategiczno-kreatywna Peppermint powered by Quad przygotowała kampanię „Heinz ❤️ food” promującą zimne sosy marki Heinz.
Karol Kamiński nowym Web Services Directorem w Grupie Blix
Karol Kamiński objął stanowisko Web Services Directora w Grupie Blix, która jest liderem aplikacji smartshoppingowych w Polsce. Wcześniej przez wiele lat był związany z projektem AdRetail, należącym do Grupy Interia. Obecnie kieruje zespołem produktowym, dedykowanym rozwojowi serwisu webowego Blix.pl. Kreuje i wdraża kluczowe projekty budujące jego wzrost, również w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764