logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Filmowy kalendarz Orlen na 2011 rok

   05.01.2011, przeczytano 8859 razy
ilustracjastrzałka

Orlen Oil zdecydował się na publikację wizerunkowego kalendarza na 2011 rok. Stylizacje modelek na postaci z kinowych produkcji sfotografował Łukasz Radzięta z agencji fotograficznej f4studio.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/filmowy-kalendarz-orlen-na-2011-rok-,11848,artykul.html

Na planach zdjęciowych pojawiały się pojazdy odgrywające role w filmowych inspiracjach: srebrne BMW dla ''agentki 007'', żółty ścigacz Honda CBR 600, którym jeździła bohaterka filmu ''Kill Bill'', Mini Morrisy dla złodziejki z ''Włoskiej Roboty'' czy Ferrari f430 dla Kobiety Kota.


Dni zdjęciowe odbywały się w okolicach Krakowa oraz na Pustyni Błędowskiej - to tam powstały zdjęcia inspirowane filmem ''Kill Bill''. W filmowe bohaterki wcieliły się modelki: Anna Eliza Szopa oraz Katarzyna Danysz.

Kalendarz Orlen Oil nie jest dostępny w sprzedaży - otrzymają go wybrani kontrahenci, współpracownicy oraz partnerzy firmy Orlen.

Źródło: f4studio


REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

spokojnie spokojnie :P To że nie jest w sprzedaży nie znaczy ze na allegro go nie będzie :)

www.sferadruku.eu

avatar użytkownika
,

ciekawe ile będzie kosztował? i czy gdzieś będą wszytskie zdjęcia :)  

Najnowsze w tym dziale

B-life Botanicals z niecodzienną kampanią outdoorową
W czerwcu ruszyła kampania outdoorowa nowych warzonych napojów B-Life Botanicals. Na nośnikach reklamowych można zobaczyć niecodzienne elementy 3D – puszki i liście. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.
„Żubr zaprasza na Podlasie” w nowej kampanii marki
Tym razem nie strażnik Puszczy i opiekun jej mieszkańców, ale gospodarz i przewodnik – w taką rolę wciela się Żubr w najnowszym spocie „Żubr zaprasza na Podlasie”. Marka prezentuje walory swojego macierzystego regionu, chcąc odwdzięczyć mu się w ten sposób i zachęcić do przyjazdu turystów.
Mrożone Danonki w letniej kampanii
Marka Danonki rusza z nową kampanią, która łączy promowanie mrożenia Danonków jako sposobu na letni przysmak dla dzieci z edukacyjnym tematem przewodnim - poznawaniem zwierząt zmieniających barwy. Oczywiście w towarzystwie Danonka, sympatycznego bohatera marki oraz z zapasem Danonków – teraz z nowymi patyczkami zmieniającymi kolor.
PR-owcy dla NGO - Społeczna Pomoc Komunikacyjna pod patronatem PSPR
Polskie Stowarzyszenie Public Relations objęło patronatem Społeczną Pomoc Komunikacyjną – akcję skierowaną do organizacji społecznych i profesjonalistów komunikacji. W ramach burz mózgów organizowanych przez SPK specjalistki i specjaliści PR pomagają NGO-som w pokonywaniu komunikacyjnych wyzwań. Inicjatorem akcji jest Fundacja Głośniej.
Oknoplast rusza z kampanią reklamową okna Prismatic
OKNOPLAST rozpoczyna kampanię telewizyjną i digitalową dotyczącą swojej tegorocznej premiery rynkowej – okna PRISMATIC. Stworzone na potrzeby akcji reklamowej spoty widzowie mogą zobaczyć już od 17 czerwca. Zapowiadają one wprowadzenie produktu, który w ofercie firmy pojawi się już niebawem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764