logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Filmowy kalendarz Orlen na 2011 rok

   05.01.2011, przeczytano 9340 razy
ilustracjastrzałka

Orlen Oil zdecydował się na publikację wizerunkowego kalendarza na 2011 rok. Stylizacje modelek na postaci z kinowych produkcji sfotografował Łukasz Radzięta z agencji fotograficznej f4studio.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/filmowy-kalendarz-orlen-na-2011-rok-,11848,artykul.html

Na planach zdjęciowych pojawiały się pojazdy odgrywające role w filmowych inspiracjach: srebrne BMW dla ''agentki 007'', żółty ścigacz Honda CBR 600, którym jeździła bohaterka filmu ''Kill Bill'', Mini Morrisy dla złodziejki z ''Włoskiej Roboty'' czy Ferrari f430 dla Kobiety Kota.


Dni zdjęciowe odbywały się w okolicach Krakowa oraz na Pustyni Błędowskiej - to tam powstały zdjęcia inspirowane filmem ''Kill Bill''. W filmowe bohaterki wcieliły się modelki: Anna Eliza Szopa oraz Katarzyna Danysz.

Kalendarz Orlen Oil nie jest dostępny w sprzedaży - otrzymają go wybrani kontrahenci, współpracownicy oraz partnerzy firmy Orlen.

Źródło: f4studio


REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

spokojnie spokojnie :P To że nie jest w sprzedaży nie znaczy ze na allegro go nie będzie :)

www.sferadruku.eu

avatar użytkownika
,

ciekawe ile będzie kosztował? i czy gdzieś będą wszytskie zdjęcia :)  

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764