logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Filmteractive Festival: 10 nominacji do konkursu marki Wars

  PR 19.09.2012, przeczytano 1098 razy

Do konkursu „Męski świat” marki WARS zgłoszono 107 filmów. Jury do nagród głównych tego konkursu nominowało 10 z nich. Zwycięzcy konkursu zostaną ogłoszeni, a ich filmy zaprezentowane publiczności już w tym tygodniu podczas gali Filmteractive Festival. Jednocześnie organizatorzy podjęli decyzję o przyznaniu trzech nagród festiwalowych w trzech kategoriach tematycznych dla najlepszych prac zgłoszonych w formule „call for projects”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/filmteractive-festival%3A-10-nominacji-do-konkursu-marki-wars,16655,artykul.html

Nagrody te zostaną przyznane za „najciekawszy projekt cross-mediowy”, „najciekawszy projekt branded content” i „najciekawszy projekt digital video”. Podjęto także decyzję o przyznaniu nagrody specjalnej – „za życiowe dokonania w dziedzinie filmu cyfrowego i interaktywnego”.

Konkurs „Męski Świat” to niejako finałowy etap akcji „Shoot The Brand – nakręć swoją markę!”, przygotowanego przez agencję Digital One i serwis MillionYou.com w ramach tegorocznej edycji Filmteractive Festival. Był to prowadzony w maju i czerwcu br. konkurs dla marketerów. Do konkursu na brief kampanii crowdsourcingowej zgłosiło się ponad 50 marek. Jury, w skład którego wchodzili przedstawiciele agencji Digital One i Millionyou.com, przyznało nagrodę główną i 5 wyróżnień. Nagrodę główną otrzymała firma Miraculum za brief dla swojej marki męskich kosmetyków Wars - jury doceniło pomysł na odświeżenie wizerunku marki Wars, brandu z 40-letnią tradycją, za pomocą metody crowdsourcingu. Wyróżnienia otrzymały firmy: Samsung, PZU, Murator, Mercedes-Benz, Netia.

W wyniku tych rozstrzygnięć w serwisie MillionYou.com została  zorganizowana kampania i konkurs dla firmy Miraculum i jej marki Wars – tym razem skierowany do filmowców. Zadaniem uczestników było stworzenie krótkich opowieści filmowych o pasjach zarezerwowanych tylko dla mężczyzn, pokazanie siły zespołowego ducha albo radości indywidualnego wyzwania, opowiedzenie historii o mężczyznach, którzy wiedzą czego chcą i o tym, co sprawia im przyjemność.

Jury konkursu wybrało właśnie 10 filmów nominowanych do nagród głównych. Są to filmy: “Fight Club”, „Fly To Be Free”, „Misia Misia”, „Wars – Męski Świat”, „Cel”,  „Co Nas Wyróżnia”, „She Is Waiting”, „Zapach”, „Męskie Życie”, „Męski Świat”. Twórca zwycięskiego filmu dostanie nagrodę w wysokości 7 tys. zł. Film z największą liczbą głosów internautów zostanie uhonorowany dodatkową nagrodą publiczności (3 tys. zł).

Ogłoszenie wyników (1 miejsce oraz nagroda publiczności) i przyznanie nagród, a także oficjalne prezentacje zwycięskich filmów, będą miały miejsce podczas drugiego dnia Filmteractive Festival - 21 września.

Organizatorzy Filmteractive Festival podjęli też równolegle decyzję, że w tegorocznej jego edycji zostaną przyznane aż 3 festiwalowe nagrody główne dla najlepszych projektów nadesłanych do oceny jurorów w formule „call for projects”.

- Na nasze otwarte zaproszenie w formule ogólnorynkowego „call for projects”,  twórcy zarówno z Polski jak i z Europy, odpowiedzieli tyloma ciekawymi projektami, że postanowiliśmy ufundować dodatkowe festiwalowe nagrody, by uhonorować najlepsze z nich w kilku kategoriach - mówi Olgierd Cygan, pomysłodawca i współtwórca Filmteractive Festivalu, CEO / managing partner agencji Digital One - Nagrody te będą więc w tym roku rozdane za najlepsze projekty w obszarach: branded content, digital video i cross-media. Chcielibyśmy też honorować ludzi szczególnie zasłużonych dla idei bliskich Filmteractive Festival, dlatego w tym roku po raz pierwszy zaistnieje nagroda specjalna – „za życiowe dokonania w dziedzinie filmu cyfrowego i interaktywnego”.

Ideą Filmteractive Festivalu jest łączenie środowisk: filmowego, mediowego i reklamowego. Jego uczestnikami są twórcy, artyści, managerowie kultury, marketerzy, przedstawiciele branży filmowej, branży interactive oraz przedstawiciele mediów. Tematami poruszanymi w prezentacjach podczas festiwalu (20-21 września 2012 r.) będą m.in.: interaktywne wideo, branded content, formaty crossmediowe, cyfrowe opowiadanie historii i rozrywka, przyszłość telewizji, videoblogging, sposoby na angażowanie konsumentów w przekaz marketingowy, tworzenie treści na potrzeby nowych mediów, crowdsourcing jako metoda na zdobywanie środków na realizację filmów, czy też sposoby adaptowania się do czasów komunikacji cyfrowej przez marki - zarówno luksusowe, jak i masowe.

Źródło: Fundacja Media Klaster

www.filmteractivefestival.pl

Dodatkowe informacje:

W pierwszej edycji festiwalu we wrześniu 2011 r. wzięło udział ponad 200 gości, kolejne kilkadziesiąt osób oglądało relacje na żywo. Wśród prelegentów znaleźli się wtedy m.in. Sławomir Idziak, Blake Whitman (Vimeo), Dawid Marcinkowski (www.sufferrosa.com), Andrew Piller (Fremantle Media UK) czy Marta Gomes (Beactive).

Organizatorem Filmteractive Festivalu i Konkursu jest łódzka Fundacja Media Klaster (www.mediaklaster.pl), współorganizatorami - agencja Digital One oraz Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna im. L.Schillera.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

The Frame i Bespoke: konkurs Samsung rozstrzygnięty
10 października, podczas uroczystego webinaru OKK! design, poznaliśmy laureatów konkursu Samsung ,,Wystrój wnętrze z telewizorem The Frame i lodówką BESPOKE”. Profesjonalne jury, pod przewodnictwem arch. Jana Sikory, wspólnie wyłoniło zwycięzcę nagrody głównej - sesji zdjęciowej wykonanej przez cenionego fotografa Szymona Brodziaka i...
Ogłoszono Zwycięzców na Festiwalu Golden Drum 2024
Kulminacyjnym punktem festiwalu Golden Drum 2024 była Gala Wręczenia Nagród, która odbyła się we współpracy z Mastercard, 10 października 2024 roku w Portorož, w Słowenii. Tegoroczna edycja festiwalu świętowała 30. rocznicę istnienia, co podkreśla trzy dekady kreatywnej doskonałości i innowacji.
Znamy nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2024!
Po zakończeniu pierwszego etapu ocen, Jury 22. edycji konkursu Złote Spinacze wyłoniło aż 111 projektów, które zakwalifikowane zostały do drugiego etapu i będą rywalizować o nagrody. W tym roku najwięcej nominacji otrzymały agencje: 38 Content Communication (10 nominacji), K+Group (8 nominacji) oraz Linkleaders i Big Picture (po 6 nominacji).
McCANN Poland kolejny raz triumfuje na Golden Drum
Kampania McCANN Poland dla Mastercard "Room for Everyone" nie tylko podbiła serca jury tegorocznego Golden Drum, ale także zdominowała scenę konkursu, zdobywając aż 15 nagród, w tym 2 Grand Prix. Dodatkowo, Bartosz Jeglejewski, Creative Director McCANN Poland, został wyróżniony tytułem Creative Director of the Year, co jeszcze mocniej podkreśla wiodącą...
Agencja Space Cat Industries, specjalizująca się w komunikacji w formacie short video, otrzymała nominację w konkursie TikTok Ad Awards 2024 w kategorii Greatest Creative za kampanię wprowadzającą Lidl Polska na platformę TikTok. W ubiegłym roku agencja zwyciężyła w tej samej kategorii dzięki współpracy z Grupą Maspex.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764