logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Filtry AR - nowy format reklamowy na Snapchacie

  PR 08.07.2024, przeczytano 244 razy
ilustracja

Snap Inc i Aleph – wyłączny partner reklamowy platformy Snapchat w Polsce – wprowadzają na naszym rynku ważną nowość dla reklamodawców: Filtry AR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/filtry-ar---nowy-format-reklamowy-na-snapchacie,404928,artykul.html

Po ponad rocznej przerwie Snap Inc ogłosił powrót Filtrów Sponsorowanych na Snapchacie, tym razem w zupełnie nowej odsłonie – filtrów Augmented Reality. Nowy format, o nazwie AR Filters (Filtry AR), daje zupełnie nowe możliwości kreatywne reklamodawcom, które zmieniają sposób interakcji użytkowników z marką, co znacząco zwiększa efektywność kampanii reklamowych.

Umieszczone w sekcji „aparat" Filtry AR, pojawiają się tuż po zrobieniu zdjęcia i są dostępne na przewijalnej karuzeli. Kluczową nowością jest również dołączenie do tego formatu przycisku Call-to-Action, pozwalającego na przekierowanie użytkownika poza platformę (np. do sklepu online danej marki albo na landing page szerzej zakrojonej kampanii itp.).

Główne korzyści nowego formatu dla marketerów:

  • Zwiększenie przychylności dla marki wśród Znajomych: Snapchatterzy korzystają z filtrów, aby wzbogacić swoje treści publikowane wśród Znajomych, co stanowi doskonałą okazję dla marek do dołączenia do rozmów między użytkownikami.
  • Zwiększenie Zasięgu Kampanii: Filtry AR to nie tylko nowe możliwości kreatywne, ale także szansa dla marek na nawiązanie silnych relacji z użytkownikami, przyciągnięcie zaangażowanych Snapchatterów i optymalizację udostępniania.
  • Łatwość Produkcji: Proces tworzenia Filtrów AR został maksymalnie uproszczony, co pozwala reklamodawcom szybko i sprawnie wejść do świata reklamy AR, bez konieczności angażowania zasobów ich agencji – marketerzy są w stanie przygotować je in-house lub ze wsparciem ze strony Aleph.

Czat jest i zawsze był najważniejszą sekcją Snapchata. Użytkownicy zawsze przychodzili na tę platformę, aby komunikować się z najbliższymi przyjaciółmi i rodziną. Format reklamowy Filtrów AR to okazja dla marek, aby zaznaczyć swoją obecność w tej sekcji aplikacji i stać się częścią rozmów między najbliższymi przyjaciółmi. Dobrym pomysłem może być też łączenie tego formatu z soczewkami AR, aby wzmocnić efekty kampanii - komentuje Anna Stanisławska, Brainly & Snapchat Sales Lead Poland w Aleph.

Snapchat to - w uproszczeniu - platforma komunikacji wizualnej skoncentrowana na aparacie fotograficznym, służąca do przesyłania filmów i zdjęć do kilkudziesięciu najbliższych osób. Snapchat ma globalnie ponad 800 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie, a liczba dziennie aktywnych użytkowników rośnie o 10% rok do roku. W Polsce liczba aktywnych użytkowników Snapchata co miesiąc to aż 5,8 milionów (źródło: Snap Inc., dane własne, 06.2024).

Źródło: Aleph

Dodatkowe informacje:

O Aleph
Aleph działa w ponad 130 krajach, głównie na tak zwanych rynkach wschodzących i pomaga reklamodawcom w nawiązywaniu kontaktu z konsumentami na ponad 45 wiodących na świecie platformach cyfrowych, takich jak: Google, Microsoft, Pinterest, Reddit, Snapchat, Spotify, TikTok, Uber czy X (dawniej Twitter).
Firma tworzy i dostarcza autorskie technologie wraz ze zlokalizowanymi rozwiązaniami, oferując lokalne zespoły ekspertów branżowych, a także Digital Ad Expert - inicjatywę społeczną mającą na celu zapewnienie wszystkim chętnym bezpłatnej edukacji w obszarze reklamy digital.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) przypomina, że zbliża się termin zakończenia naboru „Wzornictwo w MŚP” z programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 (FEPW). W ramach działania można otrzymać środki na opracowaną strategię wzorniczą, która będzie przedmiotem wdrożenia innowacji w przedsiębiorstwie. Budżet naboru to 100 mln...
czołowi międzynarodowi eksperci i działacze w obszarze zdrowia publicznego wzywają do rezygnacji ze sponsoringu dużych imprez sportowych przez duże marki słodzonych napojów. Nowa kampania pt. "Kick Big Soda Out of Sport” („Pozbądźmy się dużych marek napojów z imprez sportowych”) zwraca uwagę na szkodliwość obecnego modelu współpracy...
Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764