logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Finał 24. edycji Golden Drum: 2 x Grand Prix dla Polaków

   22.10.2017, przeczytano 1625 razy
ilustracjastrzałka

W piątek zakończył się festiwal Golden Drum. Podczas wieczornej gali ogłoszono zwycięzców dwóch konkursowych kategorii: Best Piece Competition oraz Best Practice Competition. Przyznano w sumie 45 nagród Silver Drum, 17 nagród Golden Drum oraz 14 Grand Prix.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/final-24.-edycji-golden-drum%3A-2-x-grand-prix-dla-polakow,34199,artykul.html

Agencja Grey Group Poland otrzymała nagrodę Good Cause Grand Prix za "Chór Pomagających" - akcję wsparcia dla syryjskich rodzin zorganizowaną dla Caritas Polska. Drugą polską agencją z nagrodą Grand Prix jest FCB Warsaw nagrodzona w kategoriach "Innowacyjność" oraz "Radio" za projekt "Smart Bell" dla AXA Polska.

ilustracjastrzałka
ilustracjastrzałka
ilustracjastrzałka

Statuetkę Golden Net dla najlepszej agencji sieciowej przyznano McCann Worldgroup. Z kolei Agencja McCann Worldgroup Italy otrzymała nagrodę Golden Rose dla agencji roku. Rosyjska agencja Voskhod zdobyła nagrodę Golden Dragon dla najlepszej agencji niezależnej. Firma Vodafone otrzymała nagrodę Brand Grand Prix.

W kategorii nagród specjalnych sekcji Best Piece Competition nagroda Golden Drum Adriatic Award powędrowała do agencji New Moment New Ideas Company. Przyznano dwie nagrody Silver Drum Adriatic, które trafiły do agencji Grey Slovenia oraz McCann Beograd. Agencja Bruketa & Žinić & Grey otrzymała Bronze Drum Adriatic.

Z kolei w sekcji Best Practice Competition Golden Drum Adriatic przyznano Grey Slovenia. Srebro trafiło do Imago Ogilvy, zaś brąz - do agencji McCann Beograd.

Alessandro Sabini, dyrektor wykonawczy firmy McCann Worldgroup Italy otrzymał nagrodę Golden Watch za kampanię "Responsibly the beer".

W konkursie Young Drummers I miejsce przypadło Michałowi Orlikowskiemu i Bartoszowi Chlebowiczowi za projekt "See The Full Picture". Kolejne miejsca zajęli Damian Kitowski i Michał Oleksów za projekt "Ljubljana - Culture Overload" oraz - ex Kaja Dobrzańska oraz Adrian Hochmańska.

W tym roku polskie agencje uzyskały w sumie 24 nominacje. Nagrodzono również Isobar Poland za projekt "Pojednanie", Agencję 2012 za kampanię społeczną "Godzina jazdy na wózku", agencję Walk za projekt "Niewidzialni" zrealizowany dla Fundacji Kapucyńskiej oraz ponownie Grey Grpup Poland za reklamę katalogu Ikei.

Źródło: Golden Drum International Festival of Creativity

www.goldendrum.com

fot. Ziga Intihar

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon i partnerze ogłaszają zwycięzców konkursu Environmental Photographer of the Year
Nikon, CIWEM, WaterBear i Arup z przyjemnością ogłaszają zwycięzców konkursu Environmental Photographer of the Year w 2022 r. W dorocznym konkursie, organizowanym już po raz 15, są nagradzane najbardziej inspirujące prace w dziedzinie fotografii ekologicznej z całego świata, dzięki czemu wydarzenie to stanowi międzynarodową platformę do zwiększania świadomości...
Dziadek do orzechów i Oto Film nagrodzeni złotem w Effie Europe Awards
Agencja Dziadek do orzechów i studio Filmowe OTO Film zostały nagrodzone złotą statuetką Effie Europe Award w kategorii Best of Europe: Positive Change, za kampanię „STOP kobietobójstwu”, przygotowaną dla Centrum Praw Kobiet.
Międzynarodowy konkurs projektowania opakowań: Model Young Package 2023
W 2023 roku międzynarodowy konkurs wzornictwa opakowań Model Young Package zyska nową, poszerzoną formułę. Uczestnicy będą proszeni  o stworzenie innowacyjnych opakowań na napoje pod hasłem „Thirsty for Packaging” („Spragnieni…Opakowań”). Konkurs oferuje od teraz wyższe nagrody pieniężne, a przede wszystkim możliwość opracowania opakowań gotowych do produkcji w...
Gemini Park Tychy i Gemini Park Bielsko-Biała triumfują na gali rozdania PRCH Retail Awards
XIII edycja nagród PRCH Retail Awards okazała się szczęśliwa nie tylko dla organizatorów, którzy odnotowali rekordową liczbę zgłoszeń - aż 118, ale także dla Gemini Holding. Centra Gemini Park Tychy i Gemini Park Bielsko-Biała zgarnęły dla siebie aż dwie kluczowe nagrody.
Złoto dla Globalworth i Hali Koszyki w konkursie PRCH Retail Awards 2022
Hala Koszyki, flagowy projekt wielofunkcyjny w portfelu Globalworth Poland, została uhonorowana złotą statuetką podczas 13. edycji konkursu PRCH Retail Awards. Najpopularniejsza stołeczna food hala zdobyła 1. miejsce na podium w kategorii „Wydarzenie Roku” za akcję marketingową „Wielkie otwarcie polskiej gastronomii”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764