logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Finał 24. edycji Golden Drum: 2 x Grand Prix dla Polaków

   22.10.2017, przeczytano 2029 razy
ilustracjastrzałka

W piątek zakończył się festiwal Golden Drum. Podczas wieczornej gali ogłoszono zwycięzców dwóch konkursowych kategorii: Best Piece Competition oraz Best Practice Competition. Przyznano w sumie 45 nagród Silver Drum, 17 nagród Golden Drum oraz 14 Grand Prix.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/final-24.-edycji-golden-drum%3A-2-x-grand-prix-dla-polakow,34199,artykul.html

Agencja Grey Group Poland otrzymała nagrodę Good Cause Grand Prix za "Chór Pomagających" - akcję wsparcia dla syryjskich rodzin zorganizowaną dla Caritas Polska. Drugą polską agencją z nagrodą Grand Prix jest FCB Warsaw nagrodzona w kategoriach "Innowacyjność" oraz "Radio" za projekt "Smart Bell" dla AXA Polska.

ilustracjastrzałka
ilustracjastrzałka
ilustracjastrzałka

Statuetkę Golden Net dla najlepszej agencji sieciowej przyznano McCann Worldgroup. Z kolei Agencja McCann Worldgroup Italy otrzymała nagrodę Golden Rose dla agencji roku. Rosyjska agencja Voskhod zdobyła nagrodę Golden Dragon dla najlepszej agencji niezależnej. Firma Vodafone otrzymała nagrodę Brand Grand Prix.

W kategorii nagród specjalnych sekcji Best Piece Competition nagroda Golden Drum Adriatic Award powędrowała do agencji New Moment New Ideas Company. Przyznano dwie nagrody Silver Drum Adriatic, które trafiły do agencji Grey Slovenia oraz McCann Beograd. Agencja Bruketa & Žinić & Grey otrzymała Bronze Drum Adriatic.

Z kolei w sekcji Best Practice Competition Golden Drum Adriatic przyznano Grey Slovenia. Srebro trafiło do Imago Ogilvy, zaś brąz - do agencji McCann Beograd.

Alessandro Sabini, dyrektor wykonawczy firmy McCann Worldgroup Italy otrzymał nagrodę Golden Watch za kampanię "Responsibly the beer".

W konkursie Young Drummers I miejsce przypadło Michałowi Orlikowskiemu i Bartoszowi Chlebowiczowi za projekt "See The Full Picture". Kolejne miejsca zajęli Damian Kitowski i Michał Oleksów za projekt "Ljubljana - Culture Overload" oraz - ex Kaja Dobrzańska oraz Adrian Hochmańska.

W tym roku polskie agencje uzyskały w sumie 24 nominacje. Nagrodzono również Isobar Poland za projekt "Pojednanie", Agencję 2012 za kampanię społeczną "Godzina jazdy na wózku", agencję Walk za projekt "Niewidzialni" zrealizowany dla Fundacji Kapucyńskiej oraz ponownie Grey Grpup Poland za reklamę katalogu Ikei.

Źródło: Golden Drum International Festival of Creativity

www.goldendrum.com

fot. Ziga Intihar

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764