logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Finał akcji Muratora „Dom na czasie”

  PR 23.12.2022, przeczytano 664 razy
ilustracjastrzałka

Akcja „Dom na czasie”, której organizatorem jest Murator, to cykl poradnikowych artykułów z dużą dawką fachowej wiedzy dla rozpoczynających lub planujących budowę domu jednorodzinnego. To również konkurs, który miał za zadanie zbadać: o jakim domu jednorodzinnym marzą czytelnicy Muratora.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/final-akcji-muratora-_dom-na-czasie_,398452,artykul.html

- Podobno dopiero trzeci dom buduje się dla siebie. Chcemy przełamać ten stereotyp, dlatego zorganizowaliśmy akcję „Dom na czasie”, w ramach której podpowiadaliśmy nowo upieczonym inwestorom, jak uniknąć typowych błędów przy wyborze i realizacji projektu domu – mówi Piotr Laskowski, redaktor naczelny Muratora – Dodatkowo zadeklarowaliśmy stworzenie trzech projektów domów zainspirowanych oczekiwaniami naszych czytelników. Sami byliśmy ciekawi, czym się będą różnić i jak wyglądać.

W styczniowym numerze miesięcznika Murator (w sprzedaży od 16 grudnia br.), w ramach finału akcji „Dom na czasie” debiutują trzy niezwykłe projekty domów przygotowane przez pracownię W.M. Murator Projekt.

Inspiracją do powstania tych projektów były wypowiedzi uczestników konkursu Muratora, których zadaniem było między innymi opisanie, jaki projekt domu najlepiej spełniłby ich oczekiwania.

Podsumowanie akcji „Dom na czasie” oraz szczegółowe prezentacje projektów tych domów można znaleźć w styczniowym wydaniu miesięcznika Murator (1/2023) oraz w serwisie murator.pl

Źródło: Grupa ZPR Media

www.grupazpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764