logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Finał akcji Muratora „Dom na czasie”

  PR 23.12.2022, przeczytano 740 razy
ilustracjastrzałka

Akcja „Dom na czasie”, której organizatorem jest Murator, to cykl poradnikowych artykułów z dużą dawką fachowej wiedzy dla rozpoczynających lub planujących budowę domu jednorodzinnego. To również konkurs, który miał za zadanie zbadać: o jakim domu jednorodzinnym marzą czytelnicy Muratora.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/final-akcji-muratora-_dom-na-czasie_,398452,artykul.html

- Podobno dopiero trzeci dom buduje się dla siebie. Chcemy przełamać ten stereotyp, dlatego zorganizowaliśmy akcję „Dom na czasie”, w ramach której podpowiadaliśmy nowo upieczonym inwestorom, jak uniknąć typowych błędów przy wyborze i realizacji projektu domu – mówi Piotr Laskowski, redaktor naczelny Muratora – Dodatkowo zadeklarowaliśmy stworzenie trzech projektów domów zainspirowanych oczekiwaniami naszych czytelników. Sami byliśmy ciekawi, czym się będą różnić i jak wyglądać.

W styczniowym numerze miesięcznika Murator (w sprzedaży od 16 grudnia br.), w ramach finału akcji „Dom na czasie” debiutują trzy niezwykłe projekty domów przygotowane przez pracownię W.M. Murator Projekt.

Inspiracją do powstania tych projektów były wypowiedzi uczestników konkursu Muratora, których zadaniem było między innymi opisanie, jaki projekt domu najlepiej spełniłby ich oczekiwania.

Podsumowanie akcji „Dom na czasie” oraz szczegółowe prezentacje projektów tych domów można znaleźć w styczniowym wydaniu miesięcznika Murator (1/2023) oraz w serwisie murator.pl

Źródło: Grupa ZPR Media

www.grupazpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wtorkowy „Nowy świt” przejmują nowi prowadzący
Katarzyna Kasia przekazała prowadzenie wtorkowej audycji „Nowy Świt” Mateuszowi Andruszkiewiczowi i Klaudiuszowi Slezakowi. Czwartkowy poranny duet w składzie Katarzyna Kasia i Grzegorz Markowski pozostaje na antenie Radia Nowy Świat.
Kampania reklamowa Eski ROCK
Nowa kampania promocyjna radia Eska ROCK prowadzona jest pod hasłem „I stał się nowy rock” i związana jest z rozszerzeniem zasięgu nadawania przez rozgłośnię na dziewięć miast.
12:06 Radio ESKA2 z najwyższymi wzrostami słuchalności
Liczba słuchaczy Radia ESKA2 zwiększyła się w ciągu minionego roku aż o 29%, natomiast udział stacji zwiększył się aż o 77%. To najwyższe dynamiki w całym rankingu ogólnopolskim wszystkich stacji radiowych, a dla Radia ESKA2 – kolejny miesiąc wzrostów.
Grupa DGP Infor z kolejnym rekordem w sierpniu
Grupa DGP Infor w sierpniu znacząco zwiększyła wyniki oglądalność swoich serwisów, odnotowując rekordowy poziom 80,75 mln odsłon. Jest to aż o 18% więcej niż rok temu. Z kolei liczba unikalnych użytkowników portali wchodzących w skład Grupy wyniosła 10,98 mln, co stanowi przyrost o 5%.
Bezpłatne szkolenia Parlamentu Europejskiego dla młodych dziennikarzy 
Parlament Europejski we współpracy z Fundacją Centrum im. prof. Bronisława Geremka oraz „Gazetą Wyborczą” zaprasza na 3. edycję „Szkolenia Parlamentu Europejskiego dla młodych dziennikarzy”. Rekrutacja trwa do 22 września br. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764