logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Finał akcji Zaszyldowani w Radomiu

  PR 22.11.2016, przeczytano 580 razy
ilustracjastrzałka

Konkurs Zaszyldowani to inicjatywa radomskiej drukarni i agencji reklamowej Adver Media. W wakacyjnym plebiscycie, skierowanym do mieszkańców miasta, spośród kilkunastu został wybrany jeden szyld, który wymagał pilnej wymiany. Radomianie postanowili, że nową reklamę ma dostać właśnie Oleńka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/final-akcji-zaszyldowani-w-radomiu,30596,artykul.html

Bardzo się cieszymy, że tak duża ilość osób zagłosowała na nas w konkursie Zaszyldowani. Nasz nowy szyld to idealny prezent na przypadające w tym roku 70-lecie Oleńki. Jesteśmy małą firmą rodzinną, od lat po prostu robimy swoje, a klienci znają nas, przychodzą i wracają, pewni, że nasze wyroby zawsze smakują tak samo.  – opowiada Sławomir Romanowicz, aktualny właściciel Oleńki, który w tym roku obchodzi również jubileusz 30 lat w branży cukierniczej. 

Oleńka to najstarsza i prawdopodobnie najbardziej popularna cukiernia w Radomiu, założona tuż po wojnie, w 1946 roku przez Tadeusza Buchmana. Od samego początku mieści się w tym samym lokalu przy ulicy Focha 6. Na zapleczu cukierni odbywa się cała produkcja, wyroby cukiernicze Oleńki to słodycze wypiekane na miejscu według kilkudziesięcioletnich receptur, pilnie strzeżonych przez członków rodziny. Przepis na kultowe rurki z kremem, o których niejedno dobre słowo już powiedziano, został skomponowany pod koniec lat 60’ przez drugiego właściciela cukierni, syna Tadeusza – Ludwika.

- Przepisu zdradzić nie mogę, ale powiem za to, że wszystkie składniki w naszych babeczkach, pączkach i ciastach kupujemy od radomskich firm, pochodzą tylko od lokalnych producentów, nie stosujemy też żadnych konserwantów. Jednym słowem: robimy zdrowe słodycze! – dodaje Sławomir Romanowicz.

Nowy szyld na elewacji jest już zamontowany. Do jego produkcji została wykorzystana baza z imitacji drewna i białe litery przestrzenne. Wszystkiemu dodaje smaku drugi szyld boczny, zwany semaforowym, który zaprasza do cukierni już z daleka.

Konkurs na szyld okazał się strzałem w dziesiątkę. Udało nam się nie tylko wciągnąć radomian do zabawy, ale przy okazji również zainspirować szerszą dyskusję o jakości i kondycji reklamy zewnętrznej w ogóle. – podsumowuje całą akcję Mateusz Kwiecień, współwłaściciel Adver Media i pomysłodawca konkursu. – To prawdziwy zaszczyt realizować projekt reklamowy dla tak długo istniejącej na rynku i uznanej w całym mieście marki. Ciekawym doświadczeniem była też dla nas praca nad koncepcją szyldu, bo – jak się okazuje, znana wszystkim Oleńka nigdy nie miała ustalonego logotypu! Mamy nadzieję, że ten zaproponowany przez nas, spodoba się klientom cukierni.

Źródło: Adver Media

www.advermedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Baza z imitacji drewna...


Zamienił stryjek siekierkę na kijek?

avatar użytkownika
,

Mówisz tak bo nie podoba Ci się ta realizacja, czy może jesteś przeciwnikiem baz z imitacji drewna i krytykujesz tak ogólnie?  

,

Myślałem po prostu, że czasy tanich materiałów zastępczych już minęły.  

avatar użytkownika
,

Czyli krytyka dla zasady.  

,

Masz rację.
Z daleka wygląda jak drewno więc po co przepłacać.
  

avatar użytkownika
,

Wiesz o tym że tylko z daleka, czy tylko zgadujesz? Może chodziło nie o cenę, ale np. o trwałość? Pomyślałeś o tym?  

,

Pomyślałem o tym, że miała być dobra zmiana, a wyszło jak zwykle po taniości.
  

avatar użytkownika
,

Sprawdziłeś czy ten materiał jest na pewno tańszy niż drewno?  

,

Jesteś przekonany, że o lepszości materiału zawsze decyduje cena?

Naprawdę tak dosłownie rozumiesz "taniość"?
  

avatar użytkownika
,

Jeśli ktoś używa pojęcia "tani materiał zastępczy" to takie rozumienie jest jedynym logicznym.  

,

A kto użył takiego pojęcia?

Możesz zacytować?
  

avatar użytkownika
,

Napoleon? Feliks Dzierżyński? Władymir Władimirowicz? Pomyślmy...  

,

Technika, którą nieudolnie usiłujesz stosować, polegająca na pisaniu epitetów i przypisywaniu ich rozmówcom rzeczywiście pasuje bardziej do wymienionych.

Mnie raczej śmieszy, ale rozumiem, że służbowo musisz robić z siebie idiotę, bo przecież nie wypada nie bronić opublikowanych materiałów, zwłaszcza tak bezpardonowo atakowanych.
  

avatar użytkownika
,

Nie będziemy czekać aż sam łaskawie zlikwidujesz konto. Jeśli nadal będziesz usiłował robić z ludzi idiotów, kolejne konto poleci na Czukotkę.  

,

Takie sugestie to próba ZASTRASZANIA?

Zaskakujące, że tutaj wykazujesz się odwagą, gdy nie umiałeś skasować wątku z pomawianiem.
  

avatar użytkownika
,

Egzekwujemy po prostu regulamin. Jeżeli chcesz się zabawiać w kwestionowanie istnienia własnej wypowiedzi, którą każdy może łatwo znaleźć o garść pikseli wyżej, to cel takiego postępowania może być tylko jeden: trollowanie i paraliżowanie rzeczowej dyskusji. Liczymy że rozumiesz nasze zobowiązania regulaminowe w tego typu sytuacjach.  

Najnowsze w tym dziale

Wystartował Konkurs Korony Reklamy 2020
Konkurs Korony Reklamy to konkurs wyróżniający najlepsze firmy z branży reklamowej. Organizowany jest podczas targów RemaDays pod patronatem programu Solidni w Biznesie. To ogromna szansa dla firmy na pokazanie się nowym klientom z 11 sektorów targowych RemaDays.
„Mali ratownicy” z Grand Prix na Eventiada IPRA Golden Awards
„Mali Ratownicy”- projekt prowadzony od 3 lat w nadmorskich miejscowościach przez Volkswagena, który uczy dzieci prawidłowego udzielania pierwszej pomocy zdobył Grand Prix w Eventiada IPRA Golden Awards. Ponadto został wyróżniony w kategorii Best Corporate Social Responsibility Campaign. Za realizację projektu były odpowiedzialne agencje EL Padre (event) oraz...
Wedlowskie produkty odniosły sukces w tegorocznych konkursach rynku spożywczego. Konsumenci docenili redesign opakowań kultowych pianek Ptasie Mleczko, a redakcje FMCG nagrodziły linię czekolad gorzkich Premium od E.Wedel. Wyroby marki nagrodzone zostały w plebiscytach: Złota Innowacja FMCG 2019 oraz Certyfikat Dobry Produkt.
Effie: Nestlé Polska wśród najbardziej efektywnych firm 20-lecia
Ten rok był szczególny dla konkursu nagród Effie, ponieważ w Polsce zorganizowano go po raz 20-sty. Z tej okazji przedstawiono 20 Najbardziej Efektywnych Firm, które w ciągu ostatniego 20-lecia wyróżniły się najskuteczniejszą komunikacją marketingową. W tym gronie znalazło się Nestlé Polska. Jednocześnie w konkursie Effie 2019 firma otrzymała dwie nagrody: srebrne Effie w...
Wraz z dojrzewaniem rynku handlu detalicznego w Polsce rosną także oczekiwania konsumentów, którzy stają się coraz bardziej wymagający i nastawieni na oryginalne doświadczenia. Dynamiczny rozwój centrów handlowych i rozszerzanie ich kompetencji poza obszary stricte zakupowe wymagają kreatywności w konkurencji o uwagę klienta. Odpowiedzią firm może być...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764