logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Finał akcji Zaszyldowani w Radomiu

  PR 22.11.2016, przeczytano 1031 razy
ilustracjastrzałka

Konkurs Zaszyldowani to inicjatywa radomskiej drukarni i agencji reklamowej Adver Media. W wakacyjnym plebiscycie, skierowanym do mieszkańców miasta, spośród kilkunastu został wybrany jeden szyld, który wymagał pilnej wymiany. Radomianie postanowili, że nową reklamę ma dostać właśnie Oleńka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/final-akcji-zaszyldowani-w-radomiu,30596,artykul.html

Bardzo się cieszymy, że tak duża ilość osób zagłosowała na nas w konkursie Zaszyldowani. Nasz nowy szyld to idealny prezent na przypadające w tym roku 70-lecie Oleńki. Jesteśmy małą firmą rodzinną, od lat po prostu robimy swoje, a klienci znają nas, przychodzą i wracają, pewni, że nasze wyroby zawsze smakują tak samo.  – opowiada Sławomir Romanowicz, aktualny właściciel Oleńki, który w tym roku obchodzi również jubileusz 30 lat w branży cukierniczej. 

Oleńka to najstarsza i prawdopodobnie najbardziej popularna cukiernia w Radomiu, założona tuż po wojnie, w 1946 roku przez Tadeusza Buchmana. Od samego początku mieści się w tym samym lokalu przy ulicy Focha 6. Na zapleczu cukierni odbywa się cała produkcja, wyroby cukiernicze Oleńki to słodycze wypiekane na miejscu według kilkudziesięcioletnich receptur, pilnie strzeżonych przez członków rodziny. Przepis na kultowe rurki z kremem, o których niejedno dobre słowo już powiedziano, został skomponowany pod koniec lat 60’ przez drugiego właściciela cukierni, syna Tadeusza – Ludwika.

- Przepisu zdradzić nie mogę, ale powiem za to, że wszystkie składniki w naszych babeczkach, pączkach i ciastach kupujemy od radomskich firm, pochodzą tylko od lokalnych producentów, nie stosujemy też żadnych konserwantów. Jednym słowem: robimy zdrowe słodycze! – dodaje Sławomir Romanowicz.

Nowy szyld na elewacji jest już zamontowany. Do jego produkcji została wykorzystana baza z imitacji drewna i białe litery przestrzenne. Wszystkiemu dodaje smaku drugi szyld boczny, zwany semaforowym, który zaprasza do cukierni już z daleka.

Konkurs na szyld okazał się strzałem w dziesiątkę. Udało nam się nie tylko wciągnąć radomian do zabawy, ale przy okazji również zainspirować szerszą dyskusję o jakości i kondycji reklamy zewnętrznej w ogóle. – podsumowuje całą akcję Mateusz Kwiecień, współwłaściciel Adver Media i pomysłodawca konkursu. – To prawdziwy zaszczyt realizować projekt reklamowy dla tak długo istniejącej na rynku i uznanej w całym mieście marki. Ciekawym doświadczeniem była też dla nas praca nad koncepcją szyldu, bo – jak się okazuje, znana wszystkim Oleńka nigdy nie miała ustalonego logotypu! Mamy nadzieję, że ten zaproponowany przez nas, spodoba się klientom cukierni.

Źródło: Adver Media

www.advermedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764