logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Finał drugiej edycji konkursu kreatywnego „Inspired Quality”

   10.08.2006, przeczytano 2430 razy
ilustracjastrzałka
Agnieszka Godlewska - 2. nagroda w kategorii profesjonaliości

Konkurs kreatywny Inspired Quality organizowany przez agencję reklamową IQ Marketing (Poland) oraz agencję fotograficzną Flash Press Media został rozstrzygnięty. 3 sierpnia 2006 w Łazienkach Królewskich, w Amfiteatrze, odbyło się uroczyste ogłoszenie wyników połączone z wernisażem nagrodzonych prac.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/final-drugiej-edycji-konkursu-kreatywnego-inspired-quality,4311,artykul.html

W tegorocznej edycji Inspired Quality pasjonaci fotografii i grafiki komputerowej podjęli wyzwanie stworzenia materiałów reklamujących najnowszy telefon Sony Ericsson z aparatem fotograficznym 3.2 Mp, na podstawie otrzymanego od organizatorów briefu kreatywnego. Jednym z warunków zawartych w briefie było wykorzystanie w projekcie co najmniej jednego zdjęcia, wybranego spośród 30 fotografii z najlepszych kolekcji Getty Images/Flash Press Media. Na konkurs zgłoszono 266 projektów w dwóch kategoriach: profesjonaliści i amatorzy. Na wernisażu zostały pokazane najciekawsze plakaty reklamowe, które znalazły uznanie jury konkursowego.

Od 4 sierpnia do 3 września 2006, prace prezentowane będą na ogrodzeniu Łazienek Królewskich (od strony ul. Agrykola).

Prace konkursowe oceniało Jury pod przewodnictwem Sebastiana Wełdycza, dyrektora kreatywnego IQ Marketing (Poland), w składzie: Agnieszka Szabelska - marketing manager international brands, V&S Luksusowa Zielona Góra; Grzegorz Kiszluk - redaktor naczelny magazynu Brief; Paweł Netczuk - dyrektor generalny, Media Run Group; Darek Kołtko - dyrektor marketingu i PR, o2.pl; Piotr Piotrowski – kierownik promocji i reklamy, Foto Pozytyw; Marcin Mikucki – marketing manager, Sony Ericsson; Katarzyna Borcz - kierownik marketingu, Flash Press Media; Joanna Rusznica - senior art director, IQ Marketing.

Jury przyznało 3 nagrody główne w każdej z kategorii oraz łącznie 10 wyróżnień.
W kategorii amatorzy zwyciężyli: Olaf Morelewski, nagroda 1; Joanna Kaczmarek, nagroda 2; Paweł Bator, nagroda 3. W kategorii profesjonaliści: Krzysztof Geselle, nagroda 1; Agnieszka Godlewska, nagroda 2; Artur Donica, nagroda 3. Nagrodami głównymi w konkursie były: iBook i Mac mini ufundowane przez Apple IMC Poland oraz zestawy zdjęć Flash Press Media. Dodatkowo dwóch uczestników konkursu (Olaf Morelewski oraz Kamila Szadaj) otrzymało wyróżnienia specjalne od firmy Sony Ericsson w postaci kwoty pieniężnej w wysokości 5000 PLN oraz telefonu Sony Ericsson K800i.

Główni sponsorzy konkursu: Sony Ericsson i Apple IMC Poland. Patroni medialni: Brief, Przekrój, Foto Pozytyw, Computer Arts, o2.pl, tlen.pl, Mediarun.pl, Fotopolis.pl, Radiostacja. Partnerzy: Magazyn 2+3D, Signs.pl, Artserwis.pl, Digart.pl, Dtp.pl, Grafika.art.pl, Graffik.pl, Sztukpuk.art.pl, .psd, Yours Galery.

Źródło: IQ Marketing
Nagrodzone prace zostaną wkrótce zaprezentowane w Galerii signs.pl (red.)

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764