logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Finał kampanii Durex „Głośni w łóżku”

  PR 10.09.2020, przeczytano 3176 razy
ilustracjastrzałka

Rola otwartej komunikacji w związku, rozmów o seksie i szukanie idealnego dopasowania – o tym opowiada seria filmów dokumentalnych, jakie marka Durex stworzyła na potrzeby kampanii „Głośni w łóżku”. Teaser już teraz można obejrzeć na kanale YouTube marki. Premiera pierwszego odcinka zaplanowana jest na 14 września, a kolejne materiały ukażą się kolejno – 17, 21 i 24 września.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/final-kampanii-durex-_glosni-w-lozku_,388400,artykul.html

W ramach ostatniej fazy kampanii „Głośni w łóżku” Durex, w formie kilkuminutowych materiałów wideo, opowiada historie par, które można było zobaczyć w czerwcowym spocie reklamowym marki. Bohaterowie kampanii symbolizują różne typy związków – młodsze i starsze stażem, bezdzietne oraz posiadające dzieci, a także jednopłciowe i różnopłciowe. Wszystkie pary łączy jednak jedno – otwarta komunikacja i znajomość swoich potrzeb oraz pragnień. Dzięki temu każdy z tych z pozoru różnych związków to szczęśliwa i zdrowa relacja, w której partnerzy ufają sobie i mogą czerpać maksymalną satysfakcję z seksu.

- Seria filmów dokumentalnych to ostatnia faza kampanii „Głośni w łóżku”. Na tym etapie pragniemy podkreślić cały przekaz projektu oraz misję Durex, która polega na zachęceniu do rozmowy o seksie oraz odkrywaniu wzajemnych potrzeb i pragnień. Chcieliśmy przedstawić tę ideę w przystępny oraz jak najbardziej realistyczny sposób, dlatego postawiliśmy na filmy dokumentalne. Aby patrząc na prawdziwych ludzi i zapoznając się z ich historiami miłosnymi, widzowie zrozumieli rolę, jaką pełni komunikacja w związku. – wyjaśnia Magdalena Pichelska – Fedorczuk, Wellbeing Category Manager.

- Jednym z największych problemów polskich filmów o miłości jest to, że bohaterowie ze sobą nie rozmawiają. W każdej relacji – także tej intymnej – rozmowa powinna być absolutną podstawą. Durex skutecznie o tym przypomina. – dodają specjaliści zajmujący się kinem i twórcy kanału @Sfilmowani.

Kampania „Głośni w łóżku” promuje linię prezerwatyw Durex Invisible, które będzie można dostrzec w powstałych materiałach wideo. Linia ta ma pomóc parom w odnalezieniu idealnego dopasowania, a w jej skład wchodzą cztery warianty prezerwatyw: Durex Invisible supercienkie, Durex Invisible powiększone, Durex Invisible dopasowane i Durex Invisible dodatkowo nawilżane. Wszystkie są cieńsze niż klasyczne propozycje marki oraz umożliwiają odpowiednie dopasowanie rozmiaru i poziomu nawilżenia do własnych potrzeb.

ilustracjastrzałka

Teaser zapowiadający serię filmów dokumentalnych dostępny jest od 10 września 2020 roku na kanale Durex na YouTube’ie. Pierwszy odcinek będzie można obejrzeć już 14 września, a kolejne będą ukazywać się co 3 dni – 17, 21 i 24 września. Reżyserem materiałów wideo jest reprezentowany przez Papaya Films – Bartosz Dombrowski, znany z chwytliwego storytellingu i stylu dokumentalnego. To doceniany na całym świecie twórca, którego prace, m.in. dla Amnesty International, Samsunga czy PRIMA, licznie nagradzano na międzynarodowej arenie. Reżyser ma na swoim koncie również współpracę z takimi markami jak: Książęce, Toyota, Mazda, VW, Carrefour i Castorama.

Twórcą strategii komunikacji oraz idei kreatywnej kampanii Durex „Głośni w łóżku” jest agencja DDB. Kompleksową realizacją materiałów fotograficznych, produkcją filmu telewizyjnego, materiałów digital oraz filmów dokumentalnych zajęło się studio Papaya Films. Za postprodukcję odpowiadały studia Rio de Post oraz Glosno.

Koordynacją całościowej strategii PR, w tym realizacją działań z zakresu media relations dla marki, zajęła się agencja Big Picture.

Wyborem i koordynacją działań z influencerami zajęła się agencją Tears Of Joy. Zakup placementu w TV leżał po stronie OMD, a media w digitalu zakupił dom mediowy Zenith.

Credits DUREX

  • On air: 14.09.2020
  • Title: Głośni w łóżku
  • Client: Reckitt Benckiser | Durex
  • Agency: DDB Warszawa
  • Creative Director: Zuza Duchniewska Sobczak
  • Creative Team: Paulina Weisgerber | Magdalena Ciereszko
  • Agency Producer: Elżbieta Mielcuch
  • Client Service: Łukasz Walerowski  
  • Production Company: Papaya Films
  • Director: Bartosz Dombrowski
  • Executive Producer: Kacper Sawicki, Paweł Bondarowicz
  • Producer: Tomek Skrodzki
  • Production Manager: Marta Stawska
  • DP: Patryk Kin
  • Production Designer: Joanna Kaczyńska
  • Costume Designer: Sar Milczarek
  • Editor: Mateusz Romaszkan | Andrzej Juraszczyk
  • Production Coordinator: Kasia Kordecka
  • Production Assistant: Kuba Welman | Tomek Izdebski
  • Postproduction: Rio de Post
  • Post Producer: Sylwia Desowska
  • Post Supervisor: Marcin Poradka
  • Colorist: Piotr Nowicki
  • Audio Production: Głośno | Błażej Kafarski
  • On-Line: Szymon Kołdej | Michał Kałuża | Jakub Boś
  • Music: Głośno

ilustracjastrzałka

Źródło: DUREX

www.durex.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764