logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Finał kampanii #Ico2 dalej

  PR 14.12.2018, przeczytano 379 razy
ilustracjastrzałka

Pod hasłem „The Lost Seasons - inspired by Antonio Vivaldi” 14 grudnia br. w Katowicach odbędzie się koncert, wieńczący kampanię prowadzoną na rzecz walki z anomaliami klimatycznymi. Wydarzenie dla Fundacji ClientEarth Prawnicy dla Ziemi przygotowuje agencja oS3.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/final-kampanii-ico2-dalej,380529,artykul.html

W kampanii społecznej mającej na celu zbudowanie społecznego poparcia dla ograniczenia emisji CO2 przez elektrownię Bełchatów wzięły udział gwiazdy polskiego show-biznesu, ludzie świata kultury i nauki. Koncert „The Lost Seasons – inspired by Antonio Vivaldi” wieńczy pierwszy etap kampanii i odbędzie się ostatniego dnia międzynarodowej konferencji klimatycznej COP24. Klasyczne arcydzieło stało się inspiracją dla nowego utworu,
który odzwierciedla obecny stan klimatu.

- Klimat już się zmienił. Utwór The Lost Seasons podkreśla fakt, że „Cztery pory roku" jakie znamy także odchodzą w zapomnienie i nie powstrzymamy tego, jeśli nie będziemy działać wspólnie. Ekstremalne wydarzenia pogodowe w tym roku są potwierdzeniem końca świata jaki znamy. Jednak pomimo wszystkich dostępnych dowodów naukowych i dramatycznych wydarzeń, których jesteśmy świadkami, rządy nadal nie podejmują niezbędnych działań związanych z koniecznością drastycznej redukcji CO2 – mówi Ilona Jędrasik z  ClientEarth.

Autorami aranżacji są młodzi, polscy kompozytorzy Szymon Sutor i Szymon Weiss, którzy połączyli klasyczną formę z nowoczesnym, elektronicznym beatem. Artyści wykorzystali niektóre motywy, rytmy lub nuty z oryginalnej kompozycji Vivaldiego - podobnie jak pogoda wykorzystuje deszcz, śnieg, słońce lub wiatr, ale cały kontekst muzycznej opowieści został zmieniony.

- Politycy, naukowcy, ekolodzy i prawnicy, którzy rozmawiają o klimacie i nie potrafią się porozumieć, teraz mogą skorzystać z potęgi uniwersalnego języka muzyki – mówi Radek Dudzic, dyrektor kreatywny oS3.

Premiera The Lost Seasons w dniu 14 grudnia poprzedzona zostanie krótkimi wypowiedziami ekspertów ds. Klimatu i prawników. Organizatorzy: Fundacja ClientEarth, agencja reklamowa oS3 i partner projektu agencja – muzyczna CORD chcą w ten sposób podkreślić potrzebę podjęcia pilnych działań w celu powstrzymania katastrofy klimatycznej. Film dokumentalny na temat projektu zrealizuje Papaya Films.

Utwór będzie dostępny online po jego światowej premierze na stronie kampanii www.ico2dalej.pl. Na stronie każdy może podpisać się pod petycją o ograniczenie destrukcyjnego wpływu na klimat przez Elektrownię Bełchatów i zobaczyć jak  m.in. aktorzy Roma Gąsiorowska i Michał Żurawski, reżyser filmowy Maciej Pieprzyca, czy muzycy z zespołu Bokka przepraszają za to, że nie interesowali się problemem i dotychczas nie próbowali powstrzymać zmian klimatu.

Źródło: oS3 – Digital Relations Agency

www.os3.pl

Dodatkowe informacje:

Koncert jest częścią kampanii "#iCO2dalej" w Polsce. Głównym celem kampanii jest ograniczenie emisji z polskiej elektrowni w Bełchatowie, największej elektrowni węglowej w Europie i drugiej co do wielkości na świecie, która odpowiada za około 10 proc. całkowitej emisji gazów cieplarnianych w Polsce. Cała elektrownia działa na węglu brunatnym, który jest najbardziej zanieczyszczającym paliwem wykorzystywanym w sektorze energetycznym. Elektrownia co roku emituje do atmosfery aż 37 milionów ton CO2 – najwięcej ze wszystkich instalacj w Europie.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Finał kampanii „Włocławki pomysłów” marki Włocławek i Plej
W piątek, 5 lipca 2019 roku, na bulwarach nad Wisłą we Włocławku stanęła nowa, designerska, niebieska ławka. To realizacja projektu studentki Wydziału Wzornictwa Przemysłowego Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, który zwyciężył w konkursie „Włocławki Pomysłów” zorganizowanym przez markę ketchupów Włocławek.
Benq SW270C Photovue – fotograficzny monitor IPS z HDR
BenQ Wprowadził na polski rynek kolejny monitor z rodziny PhotoVue przeznaczonej dla fotografów – 27 calowy SW270C. Wyposażony w Uniformity Technology monitor równomiernie na całym ekranie wyświetla doskonałe kolory, zapewniając 99% zgodność z paletą Adobe RGB i 97% z paletą DCI-P3. Gniazdo USB-C ułatwia połącznie notebooka z monitorem za pomocą jednego tylko kabla...
Podróbki zdominowały rynek materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Firma HP przedstawiła wnioski z sondażu przeprowadzonego na zlecenie amerykańskiego producenta przez agencję badawczą Harris Interactive. Zgodnie z wynikami analizy, ryzyko zakupu podrobionych materiałów eksploatacyjnych do drukarek jest dziś wyższe, niż kiedykolwiek przedtem.
Loteria Orlen: kolejna odsłona kampanii
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej PKN ORLEN. W ramach „Loterii ORLEN” na stacjach paliw dostępne są już nowe zestawy promocyjne, dzięki którym można wygrać wiele atrakcyjnych nagród, m.in. rodzinne samochody i wyjazdy na wyścigi Formuły 1 z udziałem Roberta Kubicy. Jedyny polski kierowca w Formule 1 jest twarzą realizowanej kampanii. Za jej...
Rozpoczęła się emisja nowej reklamy Banku Millennium, w której Radek Kotarski opowiada o zaletach aplikacji mobilnej, nawiązując do prędkości, z jaką poruszają się kitesurferzy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764