logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Finał kampanii #Ico2 dalej

  PR 14.12.2018, przeczytano 800 razy
ilustracjastrzałka

Pod hasłem „The Lost Seasons - inspired by Antonio Vivaldi” 14 grudnia br. w Katowicach odbędzie się koncert, wieńczący kampanię prowadzoną na rzecz walki z anomaliami klimatycznymi. Wydarzenie dla Fundacji ClientEarth Prawnicy dla Ziemi przygotowuje agencja oS3.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/final-kampanii-ico2-dalej,380529,artykul.html

W kampanii społecznej mającej na celu zbudowanie społecznego poparcia dla ograniczenia emisji CO2 przez elektrownię Bełchatów wzięły udział gwiazdy polskiego show-biznesu, ludzie świata kultury i nauki. Koncert „The Lost Seasons – inspired by Antonio Vivaldi” wieńczy pierwszy etap kampanii i odbędzie się ostatniego dnia międzynarodowej konferencji klimatycznej COP24. Klasyczne arcydzieło stało się inspiracją dla nowego utworu,
który odzwierciedla obecny stan klimatu.

- Klimat już się zmienił. Utwór The Lost Seasons podkreśla fakt, że „Cztery pory roku" jakie znamy także odchodzą w zapomnienie i nie powstrzymamy tego, jeśli nie będziemy działać wspólnie. Ekstremalne wydarzenia pogodowe w tym roku są potwierdzeniem końca świata jaki znamy. Jednak pomimo wszystkich dostępnych dowodów naukowych i dramatycznych wydarzeń, których jesteśmy świadkami, rządy nadal nie podejmują niezbędnych działań związanych z koniecznością drastycznej redukcji CO2 – mówi Ilona Jędrasik z  ClientEarth.

Autorami aranżacji są młodzi, polscy kompozytorzy Szymon Sutor i Szymon Weiss, którzy połączyli klasyczną formę z nowoczesnym, elektronicznym beatem. Artyści wykorzystali niektóre motywy, rytmy lub nuty z oryginalnej kompozycji Vivaldiego - podobnie jak pogoda wykorzystuje deszcz, śnieg, słońce lub wiatr, ale cały kontekst muzycznej opowieści został zmieniony.

- Politycy, naukowcy, ekolodzy i prawnicy, którzy rozmawiają o klimacie i nie potrafią się porozumieć, teraz mogą skorzystać z potęgi uniwersalnego języka muzyki – mówi Radek Dudzic, dyrektor kreatywny oS3.

Premiera The Lost Seasons w dniu 14 grudnia poprzedzona zostanie krótkimi wypowiedziami ekspertów ds. Klimatu i prawników. Organizatorzy: Fundacja ClientEarth, agencja reklamowa oS3 i partner projektu agencja – muzyczna CORD chcą w ten sposób podkreślić potrzebę podjęcia pilnych działań w celu powstrzymania katastrofy klimatycznej. Film dokumentalny na temat projektu zrealizuje Papaya Films.

Utwór będzie dostępny online po jego światowej premierze na stronie kampanii www.ico2dalej.pl. Na stronie każdy może podpisać się pod petycją o ograniczenie destrukcyjnego wpływu na klimat przez Elektrownię Bełchatów i zobaczyć jak  m.in. aktorzy Roma Gąsiorowska i Michał Żurawski, reżyser filmowy Maciej Pieprzyca, czy muzycy z zespołu Bokka przepraszają za to, że nie interesowali się problemem i dotychczas nie próbowali powstrzymać zmian klimatu.

Źródło: oS3 – Digital Relations Agency

www.os3.pl

Dodatkowe informacje:

Koncert jest częścią kampanii "#iCO2dalej" w Polsce. Głównym celem kampanii jest ograniczenie emisji z polskiej elektrowni w Bełchatowie, największej elektrowni węglowej w Europie i drugiej co do wielkości na świecie, która odpowiada za około 10 proc. całkowitej emisji gazów cieplarnianych w Polsce. Cała elektrownia działa na węglu brunatnym, który jest najbardziej zanieczyszczającym paliwem wykorzystywanym w sektorze energetycznym. Elektrownia co roku emituje do atmosfery aż 37 milionów ton CO2 – najwięcej ze wszystkich instalacj w Europie.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764