logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Finał konkursu „Inspired Quality. Wchłaniamy młode talenty”

   01.02.2005, przeczytano 1184 razy

Pierwsza edycja konkursu „Inspired Quality. Wchłaniamy młode talenty” organizowanego przez agencję reklamową IQ Marketing Poland oraz agencję fotograficzną Flash Press Media dobiegła końca. 21 stycznia 2005 w warszawskiej Galerii Wizytującej odbyło się uroczyste ogłoszenie wyników konkursu połączone z wernisażem wystawy najlepszych prac.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/final-konkursu-inspired-quality.-wchlaniamy-mlode-talenty,2598,artykul.html

W konkursie wzięło udział 430-u pasjonatów grafiki komputerowej, sztuk plastycznych i fotografii, którzy nadesłali 887 autorskich projektów ilustrujących hasło „Inspired Quality” stworzonych na podstawie materiału zdjęciowego udostępnionego przez Flash Press Media (30 fotografii wybranych z najlepszych kolekcji FPM).

Prace oceniało Jury pod przewodnictwem Sebastiana Wełdycza, dyrektora kreatywnego IQ Marketing (Poland). Spośród nadesłanych zgłoszeń Jury wybrało 20, w tym 3 prace zwycięskie oraz 17 projektów przedstawiających oryginalne koncepcje kreatywne, które zostały zaprezentowane w Galerii Wizytującej. Przy ocenie prac brane były pod uwagę takie kryteria jak: poziom kreacji, wartość przekazu, kompozycja, staranność wykonania, zastosowane techniki.

Nagrodę główną w postaci płatnego, miesięcznego stażu w dziale kreacji IQ Marketing (Poland), zestawu zdjęć Flash Press Media z kolekcji Photodisc na CD oraz komputera ufundowanego przez Apple IMC Poland otrzymał Michał Sokołowski z Wołomina. Dwa zwycięskie wyróżnienia, płatny staż w IQ Marketing i zestaw zdjęć Flash Press Media z kolekcji Photodisc na płytach CD, zostały przyznane Mariuszowi Dubieleckiemu z Warszawy oraz Katarzynie Święty z Wrocławia. Laureaci konkursu otrzymali dodatkowo roczną prenumeratę Pierwszego Magazynu Marketingu i Sprzedaży Brief oraz Kreatywnego Magazynu o Sztuce Komputerowej Computer Arts. Magazyn Brief przyznał ponadto dwa wyróżnienia specjalne dla Kacpra Zamarło z Dąbrowy Górniczej oraz Iwony Botton z Warszawy. Laureatka drugiego zwycięskiego wyróżnienia otrzymała również specjalne wyróżnienie portalu internetowego MediaRun.

Druga edycja konkursu „Inspired Quality. Wchłaniamy młode talenty” ruszy w tym roku po okresie wakacyjnym. Organizatorzy nie wykluczają rozszerzenia konkursu o nowe kategorie, w tym animację komputerową.

Wystawę najlepszych prac konkursowych można zobaczyć w Galerii signs.pl

Źródło: IQ Marketing Poland

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764