logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Finał konkursu Mistrzowie Lasera 2018

   04.01.2019, przeczytano 1020 razy
ilustracjastrzałka
Seney - I miejsce, II kategoria

Firma COLOP Polska zakończyła konkurs Mistrzowie Lasera 2018 prezentując listę laureatów. Spłynęło bardzo wiele prac, a większość z nich prezentuje nietuzinkowe rozwiązania, przemyślaną formę i ciekawe ujęcie tematu. Wybór najciekawszych prac był niezmiernie trudny. Spośród kilkudziesięciu nadesłanych zgłoszeń mogliśmy wyłonić jedynie 8 firm.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/final-konkursu-mistrzowie-lasera-2018,380689,artykul.html

Niemniej jednak, wszystkie firmy, które wzięły udział w konkursie zyskały promocję zarówno na stronie www.lasery.pl jak i na poszczególnych kanałach Social Media. Prezentowane prace opatrzone są linkami do stron internetowych firm zgłaszających swoje realizacje, dzięki czemu więcej odbiorców dowiaduje się o ich możliwościach.

Jest nam niezmiernie miło zaprezentować listę laureatów, którzy otrzymali już swoje nagrody:

ilustracjastrzałka

Luxmar - I miejsce, I kategoria

ilustracjastrzałka

ArtMedia - II miejsce, I kategoria

ilustracjastrzałka

Canela Design - II miejsce, II kategoria

ilustracjastrzałka

StudioGrafic - III miejsce, I kategoria

F.H.U. LIBRA - III mijesce, II kategoria

ilustracjastrzałka

Miktel - IV miejsce, I kategoria

ilustracjastrzałka

FAB LAB Małopolska - IVmiejsce, II kategoria

Wszystkim uczestnikom serdecznie dziękujemy za przyłączenie się do naszej inicjatywy, która pozwoliła odsłonić talenty, umiejętności Klientów oraz możliwości jakie daje naturalny materiał w połączeniu z technologią laserową!

Konkurs objęty był patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Colop Polska

www.lasery.pl


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: colop_polska

(COLOP POLSKA)

Więcej informacji o użytkowniku

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

miejsca konkursowe dla mnie niezbyt trafne, w galerii jest dużo lepszych prac od laureatów.

avatar użytkownika
,

Sądząc zarówno ze składu jury jak i profilu samego organizatora, istotnym kryterium przy wyborze prac była prawdopodobnie chęć pokazania potencjału technologicznego i biznesowego technologii laserowej. To niekoniecznie musi iść w parze z kryteriami czysto estetycznymi.  

avatar użytkownika
,

nawet patrząc pod tym kątem to większe spektrum możliwości technicznych jest za pozostałych pracach ... a może kierowali się obrotami firm uczestniczących w konkursie :]

avatar użytkownika
,

A jaki sens miałaby taka polityka?  

avatar użytkownika
,

bez sensu :) tak samo jak publikowanie wyników na waszej stronie a na stronie organizatora dalej ich nie ma.   

avatar użytkownika
,

Są w zakładce "laureaci"  

Najnowsze w tym dziale

Ruszają zgłoszenia do Konkursu Złote Spinacze 2020
Już po raz osiemnasty najlepsze kampanie public relations w Polsce zostaną wyłonione w konkursie Złote Spinacze organizowanym przez Związek Firm Public Relations. Zgłoszenia przy pomocy platformy online rozpoczęły się 14 lipca i potrwają do 7 września 2020.
Konkurs dla grafików na okładkę książki uszlachetnioną w technologii 3D Touch
Drukarnia Totem.com.pl wraz z firmą Konica Minolta ogłosiły konkurs dla grafików na projekt okładki książki uszlachetnionej w technologii 3D Touch. Na jego zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody pieniężne, łącznie 15 tysięcy złotych.
Wystawa Grand Press Photo w Blue City
Od środy 8 lipca w centrum handlowym Blue City będzie można oglądać najlepsze zdjęcia prasowe z tegorocznej edycji konkursu Grand Press Photo.
Konkurs 30/30: nowy termin wystawy
Organizatorzy VI edycji Konkursu 30/30 na najlepszą polską okładkę płytową informują o nowym terminie wystawy finalistów. Będzie ona miała miejsce w prestiżowej Galerii Na Dziedzińcu Starego Browaru w Poznaniu i potrwa od 13 lipca do 31 sierpnia 2020 r. Zaprezentowanych zostanie 29 finałowych prac wybranych przez 12-osobowe Jury złożone z ekspertów z zakresu sztuk plastycznych...
MSL zdobyła zwycięską statuetkę SABRE Awards w prestiżowym konkursie branży public relations dla regionu EMEA. Wygraną w kategorii „Chemia i Przemysł” zapewniła agencji kampania CSR „Jutro bez smogu – Drugie życie starych pieców”, zrealizowana dla ArcelorMittal Poland. Wśród 400 finalistów, znalazło się jedynie 8 polskich...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764