logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Finał konkursu Mistrzowie Lasera 2018

   04.01.2019, przeczytano 2541 razy
ilustracjastrzałka
Seney - I miejsce, II kategoria

Firma COLOP Polska zakończyła konkurs Mistrzowie Lasera 2018 prezentując listę laureatów. Spłynęło bardzo wiele prac, a większość z nich prezentuje nietuzinkowe rozwiązania, przemyślaną formę i ciekawe ujęcie tematu. Wybór najciekawszych prac był niezmiernie trudny. Spośród kilkudziesięciu nadesłanych zgłoszeń mogliśmy wyłonić jedynie 8 firm.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/final-konkursu-mistrzowie-lasera-2018,380689,artykul.html

Niemniej jednak, wszystkie firmy, które wzięły udział w konkursie zyskały promocję zarówno na stronie www.lasery.pl jak i na poszczególnych kanałach Social Media. Prezentowane prace opatrzone są linkami do stron internetowych firm zgłaszających swoje realizacje, dzięki czemu więcej odbiorców dowiaduje się o ich możliwościach.

Jest nam niezmiernie miło zaprezentować listę laureatów, którzy otrzymali już swoje nagrody:

ilustracjastrzałka

Luxmar - I miejsce, I kategoria

ilustracjastrzałka

ArtMedia - II miejsce, I kategoria

ilustracjastrzałka

Canela Design - II miejsce, II kategoria

ilustracjastrzałka

StudioGrafic - III miejsce, I kategoria

F.H.U. LIBRA - III mijesce, II kategoria

ilustracjastrzałka

Miktel - IV miejsce, I kategoria

ilustracjastrzałka

FAB LAB Małopolska - IVmiejsce, II kategoria

Wszystkim uczestnikom serdecznie dziękujemy za przyłączenie się do naszej inicjatywy, która pozwoliła odsłonić talenty, umiejętności Klientów oraz możliwości jakie daje naturalny materiał w połączeniu z technologią laserową!

Konkurs objęty był patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Colop Polska

www.lasery.pl


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: colop_polska

(COLOP POLSKA)

Więcej informacji o użytkowniku

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

miejsca konkursowe dla mnie niezbyt trafne, w galerii jest dużo lepszych prac od laureatów.

avatar użytkownika
,

Sądząc zarówno ze składu jury jak i profilu samego organizatora, istotnym kryterium przy wyborze prac była prawdopodobnie chęć pokazania potencjału technologicznego i biznesowego technologii laserowej. To niekoniecznie musi iść w parze z kryteriami czysto estetycznymi.  

avatar użytkownika
,

nawet patrząc pod tym kątem to większe spektrum możliwości technicznych jest za pozostałych pracach ... a może kierowali się obrotami firm uczestniczących w konkursie :]

avatar użytkownika
,

A jaki sens miałaby taka polityka?  

avatar użytkownika
,

bez sensu :) tak samo jak publikowanie wyników na waszej stronie a na stronie organizatora dalej ich nie ma.   

avatar użytkownika
,

Są w zakładce "laureaci"  

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764