logo
WIADOMOŚCI

Finał Mimaki School na torze w Bednarach

Mateusz Zawiślak   08.11.2017, przeczytano 720 razy
ilustracjastrzałka

Cykl Mimaki School był największym przedsięwzięciem marketingowym w całej historii Sico Polska, największym tego typu wydarzeniem w Polsce i największym projektem Mimaki w Europie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/final-mimaki-school-na-torze-w-bednarach,34402,artykul.html

Z naszego zaproszenia do szkoły skorzystało 120 firm, a przeszkoliliśmy 272 osoby. Dziękujemy naszym klientom, że zechcieli skorzystać z wiedzy w naszej szkole. Dziękujemy naszym partnerom: dealerowi samochdów Mercedes - MB Motors i firmie  SunMake, oraz dostawcom: Mimaki, Mactac, HeatCoat, Cham Paper, JM, Ergosoft, że zechcieli wesprzeć nasze przedsięwzięcie już po raz drugi.

Dziękujemy też za wsparcie i patronat medialny portalowi SIGNS.PL, na który zawsze możemy liczyć przy organizacji eventów dedykowanych branży poligraficznej.


Szkoła bezpiecznej jazdy, która była nagrodą dla wszystkich finalistów Mimaki School obfitowała w wiele atrakcji: symulator, szarpak, płyta poślizgowa to tylko wybrane propozycje dla naszych klientów. Gwoździem programu był przelot samolotem nad terenem Bednar.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Serdecznie gratulujemy zwycięzcom poszczególnych kategorii zręcznościowych:

Próba sportowa:

  1. Paweł Kubacki
  2. Krzysztof Przybylski
  3. Patryk Krawczyk

Refleksomierz:

  1. Grzegorz Słowik
  2. Tomasz Wierzbicki
  3. Michał Serdakowski

WRC:

  1. Tomasz Wierzbicki
  2. Paweł Kubacki
  3. Przemysław Błędowski


Największym zwycięzcą Mimaki School okazał się Pan Jakub Stasicki z firmy Effect-System, który zdał najlepiej końcowy egzamin Mimaki School. Drugie miejsce zajął Pan Szymon Klotz z firmy Ultima Display. Trzecie miejsce zajął Pan Mikołaj Lechtański z firmy Printomoda.

ilustracjastrzałka

Źródło: Sico Polska

www.sico.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Kolejny startup inwestuje w ploter Mutoh Valuejet 1624 X
Druk Komplex to firma z Kościana w fazie startupu. Po analizie dostępnych na rynku technologii druku wielkoformatowego, wybór padł na technologię żywiczną i ploter Mutoh ValueJet 1624 X.
Zintegrowana kampania suszarki Infinity marki Vileda
Marka Vileda, oferująca produkty w kategorii suszarek na pranie inwestuje w jej rozwój – właśnie rozpoczęła dużą, zintegrowaną kampanię 360. To pierwsza w Polsce kampania marketingowa asortymentu suszarek. Vileda promuje kategorię jednym ze swoich topowych produktów – suszarką Infinity.
Złota Loteria Frosty ze wsparciem reklamowym
Ile waży sztabka złota? Okazję do tego, aby sprawdzić to osobiście daje FRoSTA. Nie tylko złoto, ale wiele innych nagród pieniężnych czeka na uczestników jesiennej loterii firmy.
Agencja Clue PR członkiem IAB Polska
We wrześniu br. agencja Clue PR, działająca w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i specjalizująca się w komunikacji nowych technologii została przyjęta do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.
Prime Time PR z nowym Social Media Specialist
Wraz z początkiem września do zespołu agencji Prime Time PR dołączyła Paulina Kołodziej.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone