logo
WIADOMOŚCI

Finał Mimaki School na torze w Bednarach

   08.11.2017, przeczytano 762 razy
ilustracjastrzałka

Cykl Mimaki School był największym przedsięwzięciem marketingowym w całej historii Sico Polska, największym tego typu wydarzeniem w Polsce i największym projektem Mimaki w Europie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/final-mimaki-school-na-torze-w-bednarach,34402,artykul.html

Z naszego zaproszenia do szkoły skorzystało 120 firm, a przeszkoliliśmy 272 osoby. Dziękujemy naszym klientom, że zechcieli skorzystać z wiedzy w naszej szkole. Dziękujemy naszym partnerom: dealerowi samochdów Mercedes - MB Motors i firmie  SunMake, oraz dostawcom: Mimaki, Mactac, HeatCoat, Cham Paper, JM, Ergosoft, że zechcieli wesprzeć nasze przedsięwzięcie już po raz drugi.

Dziękujemy też za wsparcie i patronat medialny portalowi SIGNS.PL, na który zawsze możemy liczyć przy organizacji eventów dedykowanych branży poligraficznej.


Szkoła bezpiecznej jazdy, która była nagrodą dla wszystkich finalistów Mimaki School obfitowała w wiele atrakcji: symulator, szarpak, płyta poślizgowa to tylko wybrane propozycje dla naszych klientów. Gwoździem programu był przelot samolotem nad terenem Bednar.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Serdecznie gratulujemy zwycięzcom poszczególnych kategorii zręcznościowych:

Próba sportowa:

  1. Paweł Kubacki
  2. Krzysztof Przybylski
  3. Patryk Krawczyk

Refleksomierz:

  1. Grzegorz Słowik
  2. Tomasz Wierzbicki
  3. Michał Serdakowski

WRC:

  1. Tomasz Wierzbicki
  2. Paweł Kubacki
  3. Przemysław Błędowski


Największym zwycięzcą Mimaki School okazał się Pan Jakub Stasicki z firmy Effect-System, który zdał najlepiej końcowy egzamin Mimaki School. Drugie miejsce zajął Pan Szymon Klotz z firmy Ultima Display. Trzecie miejsce zajął Pan Mikołaj Lechtański z firmy Printomoda.

ilustracjastrzałka

Źródło: Sico Polska

www.sico.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Premiera drukarki Eagle 50
Pod koniec listopada włoska firma Ser.Tec. przedstawiła nowy model urządzenia Eagle 50 do drukowania małych obiektów i tkanin. Jest to rozwiązanie dla klientów, którzy wymagają urządzenia o niewielkim formacie ale drukującego z wysoką jakością i szybkością.
Isobar z kampanią świąteczną dla Providenta
Z okazji nadchodzących świąt Isobar Polska przygotował specjalną kreację reklamową dla firmy Provident Polska. Rolą spotów zrealizowanych w humorystycznej konwencji było przypomnienie klientom o ofercie Provident Polska pomocnej w realizacji świątecznych planów.
Agencja Reklamowa Brandbay.pl rozpoczyna działania dla Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju. W ramach umowy Brandbay.pl odpowiada za wdrożenie nowego serwisu internetowego wraz z wykonaniem projektu graficznego oraz obsługę w mediach społecznościowych Departamentu Partnerstwa Publiczno-Prywatnego.
Nowa kampania marki Salomon
Aktywne spędzanie czasu to nie tylko długie wędrówki, wymagające wspinaczki czy dalekie podróże. Marka Salomon z pomocą agencji ESKADRA zachęca swoich klientów do aktywnego wypoczynku w parkach krajobrazowych, podmiejskich lasach i w miejskich przestrzeniach zielonych, uruchamiając kampanię wizerunkowo-sprzedażową PRZYMIERZAJ PRZEMIERZAJ.
„Charakter nadaje życiu smak” - sukces 3 edycji kampanii Wawelu
Ponad 6 500 konsumentek zaangażowało się w konkurs zorganizowany w ramach trzeciej edycji kampanii marek Malaga, Tiki-Taki i Kasztanki. Działania wsparły dwie ambasadorki – Agata Gwiazdowska oraz Ola Stodółka.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone