logo
WIADOMOŚCI

Finał Mimaki School na torze w Bednarach

Mateusz Zawiślak   08.11.2017, przeczytano 635 razy
ilustracjastrzałka

Cykl Mimaki School był największym przedsięwzięciem marketingowym w całej historii Sico Polska, największym tego typu wydarzeniem w Polsce i największym projektem Mimaki w Europie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/final-mimaki-school-na-torze-w-bednarach,34402,artykul.html

Z naszego zaproszenia do szkoły skorzystało 120 firm, a przeszkoliliśmy 272 osoby. Dziękujemy naszym klientom, że zechcieli skorzystać z wiedzy w naszej szkole. Dziękujemy naszym partnerom: dealerowi samochdów Mercedes - MB Motors i firmie  SunMake, oraz dostawcom: Mimaki, Mactac, HeatCoat, Cham Paper, JM, Ergosoft, że zechcieli wesprzeć nasze przedsięwzięcie już po raz drugi.

Dziękujemy też za wsparcie i patronat medialny portalowi SIGNS.PL, na który zawsze możemy liczyć przy organizacji eventów dedykowanych branży poligraficznej.


Szkoła bezpiecznej jazdy, która była nagrodą dla wszystkich finalistów Mimaki School obfitowała w wiele atrakcji: symulator, szarpak, płyta poślizgowa to tylko wybrane propozycje dla naszych klientów. Gwoździem programu był przelot samolotem nad terenem Bednar.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Serdecznie gratulujemy zwycięzcom poszczególnych kategorii zręcznościowych:

Próba sportowa:

  1. Paweł Kubacki
  2. Krzysztof Przybylski
  3. Patryk Krawczyk

Refleksomierz:

  1. Grzegorz Słowik
  2. Tomasz Wierzbicki
  3. Michał Serdakowski

WRC:

  1. Tomasz Wierzbicki
  2. Paweł Kubacki
  3. Przemysław Błędowski


Największym zwycięzcą Mimaki School okazał się Pan Jakub Stasicki z firmy Effect-System, który zdał najlepiej końcowy egzamin Mimaki School. Drugie miejsce zajął Pan Szymon Klotz z firmy Ultima Display. Trzecie miejsce zajął Pan Mikołaj Lechtański z firmy Printomoda.

ilustracjastrzałka

Źródło: Sico Polska

www.sico.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Mickiewicz w gumiakach: Identyfikacja i koncept komunikacyjny winnicy Mickiewiczów
Zespół Opus B Brand Design stworzył identyfikację oraz koncept komunikacyjny rodzinnej winnicy Mickiewiczów.
Podwójny sukces promocyjny SGGW
Anna Kiryjow z Biura Prasowego SGGW została wybrana na Prezeskę Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich "PRom", a ubiegłoroczna kampania promocyjna Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego prowadzona pod hasłem "SGGW - sukces z natury" otrzymała wyróżnienie podczas XXXI konferencji Stowarzyszenia "PRom". Obydwa te osiagnięcia świadczą...
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez SW Research dla marki LOVI, aż 8 na 10 młodych mam w Polsce doświadczyło problemów związanych z karmieniem dziecka piersią.
Kampania reklamowa żelków Akuku
Marka Akuku! postawiła na super bohatera. Został nim sympatyczny AKUK, który ukrył się w każdej paczce żelków, zawadiacko uśmiecha się do konsumentów ze wszystkich opakowań, a ponadto gra główną rolę w najnowszej kampanii marki. Niebieski stworek przetestował odmienione żelki i nowe propozycje Akuku!. Słodkości podbiły jego serce za sprawą...
Biała Fabryka łódzkimi markami stoi: Wystawa Polishup
Od 13 czerwca do 31 sierpnia, w Centralnym Muzeum Włókiennictwa w Łodzi, będzie można oglądać wystawę PolishUp, przedstawiającą 40 wyjątkowych polskich produktów, w tym aż 20 z województwa łódzkiego. Wystawa jest częścią projektu BiznesUp! design made in Poland wspierającego młodych projektantów i producentów w promocji swoich produktów za granicą. Ekspozycja ...
 
poniedziałek 18.06.2018, 138 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone