WIADOMOŚCI

Finał Mimaki School na torze w Bednarach

Mateusz Zawiślak   08.11.2017, przeczytano 557 razy
ilustracjastrzałka
Finał Mimaki School na torze w Bednarach

Cykl Mimaki School był największym przedsięwzięciem marketingowym w całej historii Sico Polska, największym tego typu wydarzeniem w Polsce i największym projektem Mimaki w Europie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/final-mimaki-school-na-torze-w-bednarach,34402,artykul.html

Z naszego zaproszenia do szkoły skorzystało 120 firm, a przeszkoliliśmy 272 osoby. Dziękujemy naszym klientom, że zechcieli skorzystać z wiedzy w naszej szkole. Dziękujemy naszym partnerom: dealerowi samochdów Mercedes - MB Motors i firmie  SunMake, oraz dostawcom: Mimaki, Mactac, HeatCoat, Cham Paper, JM, Ergosoft, że zechcieli wesprzeć nasze przedsięwzięcie już po raz drugi.

Dziękujemy też za wsparcie i patronat medialny portalowi SIGNS.PL, na który zawsze możemy liczyć przy organizacji eventów dedykowanych branży poligraficznej.


Szkoła bezpiecznej jazdy, która była nagrodą dla wszystkich finalistów Mimaki School obfitowała w wiele atrakcji: symulator, szarpak, płyta poślizgowa to tylko wybrane propozycje dla naszych klientów. Gwoździem programu był przelot samolotem nad terenem Bednar.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Serdecznie gratulujemy zwycięzcom poszczególnych kategorii zręcznościowych:

Próba sportowa:

  1. Paweł Kubacki
  2. Krzysztof Przybylski
  3. Patryk Krawczyk

Refleksomierz:

  1. Grzegorz Słowik
  2. Tomasz Wierzbicki
  3. Michał Serdakowski

WRC:

  1. Tomasz Wierzbicki
  2. Paweł Kubacki
  3. Przemysław Błędowski


Największym zwycięzcą Mimaki School okazał się Pan Jakub Stasicki z firmy Effect-System, który zdał najlepiej końcowy egzamin Mimaki School. Drugie miejsce zajął Pan Szymon Klotz z firmy Ultima Display. Trzecie miejsce zajął Pan Mikołaj Lechtański z firmy Printomoda.

ilustracjastrzałka

Źródło: Sico Polska

www.sico.pl

R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Historia Polski odtworzona z klocków Lego w oprawie projektorów Sony
Pomysł na HistoryLand narodził się z połączenia dwóch pasji – do historii i budowania z klocków LEGO. To interaktywne centrum jest spełnieniem marzeń jego twórców – Marcina Pietruchy oraz Marcina i Krzysztofa Tobolskich, którzy od dziecka lubili budować z klocków. Pierwsza powstała makieta Sukiennic. Później kolejne. Jest ich obecnie dziesięć, ale twórcy zapowiadają kolejne....
Jedno z ostatnich badań Salesforce poświęcono rynkowi reklamy cyfrowej. Opublikowany niedawno raport wskazuje silną koncentrację firm na personalizowaniu przekazu reklamowego, konieczność wykorzystywania wielu źródeł danych o konsumentach oraz potrzebę skuteczniejszych wskaźników pomiaru sukcesu.
8574 przebadane kobiety w ramach kampanii „Muszkieterowie dla Polek”
Przez cały rok 2017 trwała jubileuszowa, X edycja kampanii „Muszkieterowie dla Polek”, organizowana przez Grupę Muszkieterów, zrzeszającą sieci Intermarché i Bricomarché. W trakcie akcji przebadano łącznie ponad 8,5 tys. kobiet. U 926 z nich wykryto zmianę łagodną, a 240 skierowano na dalszą diagnostykę. W ramach kampanii Grupa Muszkieterów przeprowadziła również sondę uliczną, pytając...
Mindshare Polska: Awanse i nowi liderzy zespołów klienckich
Żaneta Szysz oraz Małgorzata Żeleźnik awansują w strukturze domu mediowego Mindshare Polska. Wraz z objęciem funkcji Director, Client Leadership Żaneta Szysz będzie odpowiedzialna za zarządzanie zespołem realizującym działania komunikacyjne dla wszystkich brandów koncernu Unilever w Polsce. Nowym Managerem w zespole pracującym dla marek Unilever została Małgorzata Żeleźnik, która zarządza dz...
Ósma edycja Wieczoru Branżowego Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych po raz kolejny udowodniła jak istotna jest integracja firm z branży. Jeszcze większa frekwencja uczestników, miła atmosfera, rozmowy prywatne i biznesowe pozwalają lepiej poznać się firmom zrzeszonym w PIAP. Po raz kolejny formuła wydarzenia sprawdziła się w 100%.
 
piątek 23.02.2018, 99 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone