logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Finaliści Konkursu 30/30 na najlepszą polską okładkę płytową 2021

   05.05.2022, przeczytano 2946 razy
strzałkistrzałka
BLED - Roots _ Futuristic Sci-Fi Sounds Ada Zielińska

15-osobowe Jury złożone z cenionych grafików, ilustratorów, fotografów czy dziennikarzy muzycznych wybrało 30 finalistów VIII edycji Konkursu 30/30 na najlepszą polską okładkę płytową roku. W obradach uczestniczyły takie cenione osobistości jak Jacek Poremba, Grzegorz ,,Forin” Piwnicki, Bartek Chaciński, czy Bovska (laureatka Nagrody Specjalnej 30/30 za Edytorstwo 2020).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/finalisci-konkursu-30-30-na-najlepsza-polska-okladke-plytowa-2021,395725,artykul.html

Laureat konkursu oprócz tytułu Najlepszej Polskiej Okładki Płytowej 2021 otrzyma także nagrodę główną w wysokości 5000 zł. Podobnie jak w ubiegłym roku przyznane zostaną także Nagroda Specjalna im. Rosława Szaybo oraz Nagroda Specjalna za Edytorstwo. Nowością VIII edycji będzie natomiast Nagroda Publiczności w kwocie 2000 zł.

Zwycięzców poszczególnych nagród poznamy 23 czerwca 2022 roku podczas wernisażu wystawy Konkursu 30/30, która będzie miała miejsce w Galerii na Dziedzińcu Starego Browaru (Poznań), a potrwa do 31 lipca włącznie.

ilustracjastrzałka

Tak prezentuje się finałowa 30-tka roku 2021:

  1. Ada Zielińska: BLED ,,Roots & Futuristic Sci-Fi Sounds”
  2. Aleksandra Graczyk, Agnieszka Grzegorczyk: Rycerzyki ,,Zniknij Na Zawsze”
  3. Dawid Błażewicz / Marcin Szpak: BISZ / KOSA ,,BLADY KRÓL”
  4. Dawid Ryski: colors. ,,colors.”
  5. Dawid Ryski: Overview Effect (OvE) ,,without territory”
  6. Ernest Borowski: Niemoc ,,Kilka Najlepszych Dni w Życiu”
  7. Hanna Cieślak: Oxford Drama ,,What’s The Deal With Time”
  8. Hanna Cieślak: Paula & Karol ,,Lifestrange”
  9. Jacek Prościński / Wojtek Słabuszewski: wh0wh0 ,,wh0wh0”
  10. Jagna Firek: Gimnastyka Artystyczna ,,Gimnastyka Artystyczna”
  11. Jakub Janik: Belmondawg ,,Hustle As Usual EP”
  12. Jakub Tokarz / Artur Rawicz / Waluś KK: WaluśKraksaKryzys ,,ATAK”
  13. Jarosław Pawlicki, Justyna Kosińska: BASTARDA & JOÃO DE SOUSA ,,Fado”
  14. Kacper Seyna: Casper Seyna ,,Maiden Voyage (Live)”
  15. Łukasz Pałczyński: Hania Rani ,,Music for Film and Theatre”
  16. Maciej "Animisiewasz" Grochot: The Łódź Orchestra of Polish Radio And Television, Conductor Henryk Debich ,,Zbliżenie”
  17. Maciej Malik: Przyłu ,,Przyjaciele Czekają W Domu”
  18. Magdalena Augustyniuk: Janusz Jurga ,,IST”
  19. Mateusz Małecki (grafiki), Maciek Malik (skład): Gibbs ,,Czarno na białym”
  20. Michał Pańszczyk, Tomek Kudlak: sanah ,,Irenka”
  21. Patryk Hardziej: Bass Astral ,,Satellite”
  22. Paulina Mirowska: T/Aboret ,,Cyjanotopia”
  23. Sonia Dubois: oysterboy ,,Absolutnie Nic”
  24. Tomek Głowacki: kuzugo / ŻAL ,,Na żywo. Otwarcie. Elektra. 4.09.2021”
  25. Tymoteusz Borowski, Mateusz Holak: RYSY ,,4GET”
  26. Wojciech Augustyniak, Bastian Najdek: Syndrom Paryski ,,Małe Pokoje W Dużym Mieście”
  27. Wojciech Traczyk: Blenders ,,Kaszëbë”
  28. Zbigniew Bielak, Jeff Walker: CARCASS ,,Torn Arteries”
  29. Zofia Hyjek, Robert Skrzyński: •/••• [Dobro] ,,(∩°‿°​)​⊃━☆゚​.​*​・。゚”
  30. Zofia Paśnik: JANKA ,,MIDI Life Crisis”

ilustracjastrzałka

Źródło: Konkurs 30/30

Galeria: Konkurs 30/30 - Najlepsza okładka płytowa 2021

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764