logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Finaliści plebiscytu RE:PL - Polski Rebranding Roku 2017

   12.02.2018, przeczytano 789 razy
ilustracja

Poznaliśmy finalistów piątej edycji RE:PL 2017. Spośród 33 nadesłanych kandydatur wyłoniono dziesięć najlepszych, które wezmą udział w obradach jury.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/finalisci-plebiscytu-re%3Apl---polski-rebranding-roku-2017,35431,artykul.html

Prezentację finałowych kandydatur, wraz z informacją o wszystkich zgłoszonych, można zobaczyć na stronie plebiscytu: http://repl.brandingmonitor.pl/kandydaci-finalowi/

Do konkursu zgłoszono wiele znanych i mniej znanych marek, które w ubiegłym roku przeprowadziły działania wizerunkowe związane z odświeżeniem marki oraz identyfikacją wizualną. Przyjęte rebrandingi wzięły udział w pierwszym etapie selekcji, którym było głosowanie elektorów plebiscytu.

Od 13 lutego do 15 marca trwać będą obrady jury nad finałowymi zgłoszeniami, których celem jest wyłonienie zwycięzcy. Oprócz tego przyznane zostaną również dwa wyróżnienia: Wyróżnienie Elektorów i Wyróżnienie Organizatora.

Ostateczne wyniki plebiscytu zostaną opublikowane do końca marca 2018.

Źródło: Branding Monitor

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania Onetu „100 lat Polsko” zdobyła drugie miejsce w konkursie INMA Global Media Award 2019 w kategorii Best Public Relations or Community Service Campaign, organizowanym przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych INMA. Zwycięzców ogłoszono 17 maja podczas INMA World Congress w Nowym Jorku.
Trwa Łódź Design Festival 2019 – konkurs make me! rozstrzygnięty
Podczas gali otwarcia 13. edycji Łódź Design Festival zostały wręczone nagrody o wartości 65 tysięcy złotych w konkursie make me! W tym roku otrzymali je Patrick Henry Nagel i Nils Körner za projekt „One Dollar Glasses” oraz Mateusz Mioduszewski za projekt „ASHka - ceramika z popiołu”.
Konkurs na logo Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon
Koniec z prostym niebieskim napisem „Cogiteon”. Do końca maja Małopolskie Centrum Nauki czeka na propozycje nowej identyfikacji wizualnej. Ma kojarzyć się z edukacją i człowiekiem, ma być czytelne i nowoczesne. Jak będzie wyglądać, przekonamy się już w połowie czerwca.
Konkurs Renault: Przyjmowanie zgłoszeń zakończone
Zakończył się czas przyjmowania zgłoszeń do konkursu „Renault Easy City. Design the Future” skierowanego do osób, które podobnie jak Renault chcą uczestniczyć w kreowaniu miast i transportu przyszłości. Zadaniem uczestników było zaprojektowanie miejsca przesiadkowego z infrastrukturą dla autonomicznego, współdzielonego pojazdu Renault EZ-GO. Organizatorzy otrzymali 13 prac...
Konkurs na logotypy wydziałów Politechniki Krakowskiej
W związku z reformą Szkolnictwa Wyższego Politechnika Krakowska zmienia swoją strukturę i postanowiła ujednolicić identyfikację wizualną swoich wydziałów. Politechnika pozostawia kolorystykę i sygnet dotychczasowego logo bez zmian dopuszczając jednocześnie zmianę typografii logotypu. Dotychczasowa identyfikacja wizualna wydziałów wymaga natomiast unowocześnienia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764