Poznaliśmy finalistów piątej edycji RE:PL 2017. Spośród 33 nadesłanych kandydatur wyłoniono dziesięć najlepszych, które wezmą udział w obradach jury.
Prezentację finałowych kandydatur, wraz z informacją o wszystkich zgłoszonych, można zobaczyć na stronie plebiscytu: http://repl.brandingmonitor.pl/kandydaci-finalowi/
Do konkursu zgłoszono wiele znanych i mniej znanych marek, które w ubiegłym roku przeprowadziły działania wizerunkowe związane z odświeżeniem marki oraz identyfikacją wizualną. Przyjęte rebrandingi wzięły udział w pierwszym etapie selekcji, którym było głosowanie elektorów plebiscytu.
Od 13 lutego do 15 marca trwać będą obrady jury nad finałowymi zgłoszeniami, których celem jest wyłonienie zwycięzcy. Oprócz tego przyznane zostaną również dwa wyróżnienia: Wyróżnienie Elektorów i Wyróżnienie Organizatora.
Ostateczne wyniki plebiscytu zostaną opublikowane do końca marca 2018.
Źródło: Branding Monitor