logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Finaliści PR Wings: najlepsze polskie kampanie PR 2023/2024

   17.10.2024, przeczytano 444 razy
ilustracja

46 najlepszych polskich kampanii PR zostało zakwalifikowanych do finału konkursu PR Wings 2023/2024. Liderami nominacji są ERBUD, Alert Media Communications, GetHero, Imago Public Relations, mBank, Pepco oraz Stowarzyszenie Filmowców Polskich – Związek Autorów i Producentów Audiowizualnych. Zwycięzców poznamy już 13 listopada 2024 roku na Gali PR Wings w warszawskim Hotelu Bellotto.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/finalisci-pr-wings%3A-najlepsze-polskie-kampanie-pr-2023-2024,406146,artykul.html

W czwartej edycji konkursu PR Wings, organizowanego przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR), kilkudziesięciu niezależnych ekspertów z branży PR wyłoniło 46 finalistów. Najwięcej nominacji otrzymały ERBUD oraz Alert Media Communications które zdobył cztery wyróżnienia. Trzy nominacje przypadły GetHero, Imago Public Relations, mBankowi, Pepco oraz Stowarzyszeniu Filmowców Polskich – Związkowi Autorów i Producentów Audiowizualnych. Każda z tych firm i organizacji wyróżniła się odważnymi i skutecznymi kampaniami, które wpisują się w trendy nowoczesnej komunikacji.

Z radością zauważamy dużą liczbę zgłoszeń w kategoriach promujących innowacyjne podejście do public relations. Zgłoszone kampanie skupiają się na mierzalnych wynikach, odpowiedzialności społecznej, edukacji, a także wykorzystaniu cyfrowych narzędzi i nowoczesnych technologii. Kategorie takie jak efektywność roku, ESG i CSR, kampania edukacyjna, komunikacja w mediach społecznościowych, influencer marketing oraz technologia i innowacje świadczą o dynamicznym rozwoju polskiego PR – podkreślił Wojtek Jabczyński, rzecznik Orange Polska, przewodniczący Jury 4. edycji konkursu PR Wings.

Konkurs PR Wings został stworzony, aby uhonorować firmy i agencje za projekty, które realnie wpływają na otaczającą nas rzeczywistość. Co roku wyróżnia kampanie PR, digital PR oraz public affairs, które charakteryzują się najwyższym poziomem innowacyjności, kreatywności i efektywności. Organizatorzy PR Wings konsekwentnie nagradzają inicjatywy, które mogą służyć jako przykład dla innych, wierząc, że takie działania wspierają rozwój etycznej i profesjonalnej branży PR w Polsce.

Nagrody zostaną przyznane w 14 podstawowych kategoriach oraz 9 sektorowych za kampanie, które wyróżniają się pomysłowością, realizacją i inspiracją. Oprócz nagród w poszczególnych kategoriach, przyznane zostaną również Nagroda Specjalna SAPR oraz prestiżowa Nagroda im. Andrzeja Stolarczyka, wyróżniająca osoby, które przyczyniły się do rozwoju branży PR w Polsce.

Gala PR Wings 2024 odbędzie się już 13 listopada w warszawskim Hotelu Bellotto. Bilety można nabyć za pośrednictwem platformy Evenea.

Pełna lista nominowanych projektów:

KATEGORIE PODSTAWOWE

PR korporacyjny

  • Barometr Providenta - Provident Polska
  • Pepco jest kobietą - Pepco/ Alert Media Communications
  • VeloBank – „rebel” polskiej bankowości - VeloBank

PR Produktowy

  • Acer Predator Games 2023 - Publicon
  • EA SPORTS i PROSTO – nowa drużyna wchodzi do gry - monday comms/ Electronic Arts
  • Świat Bardziej Love – Ulepszamy Walentynki - VeloBank

Komunikacja kryzysowa

  • Osiedle Nowy Ursus: Od kryzysu do konsensusu dzięki PR - N42 Group
  • Targi Agrotech łączą branżę. PR antykryzysowy - Targi Kielce
  • Wchodzę do banku 16:55 - kryzys przekuty w sukces marki - mBank

Public Affairs i Lobbying

  • "Barometr prawa" - Grant Thornton
  • Czas na #tantiemyzinternetu! - Stowarzyszenie Filmowców Polskich - Związek Autorów i Producentów Audiowizualnych (SFP-ZAPA)
  • Prymus – kampania „Otwarci na zmianę” - 180heartbeats + JUNG v MATT/ monday comms

ESG i CSR

  • “Co za różnica? Ty.” - kampania społeczno-edukacyjna - LUCKYYOU/ Propsy PR
  • Kręci Nas Recykling - Oponeo
  • Zastygliśmy na Dworcu Centralnym - ERBUD

Komunikacja w mediach społecznościowych i influencer marketing

  • Czas na #tantiemyzinternetu! - Stowarzyszenie Filmowców Polskich - Związek Autorów i Producentów Audiowizualnych (SFP-ZAPA)
  • Roweroterapia - GetHero/ Przestrzeń
  • T-Mobile zmniejsza moc hejtu #HejtOutLoveIn - T-Mobile Polska/ Sexed.pl

Angażujący event

  • Czas na #tantiemyzinternetu! - Stowarzyszenie Filmowców Polskich - Związek Autorów i Producentów Audiowizualnych (SFP-ZAPA)
  • Kongres Pamięci Narodowej. Historia mówi przez pokolenia - El Padre
  • NATO & GAMING: pierwszy w historii sojuszu turniej gamingowy - Planet Partners/ M&C Saatchi London

Komunikacja B2B

  • Autopay. Od niezawodnych produktów do rozpoznawalnej marki - Autopay
  • Drób z Europejskim Paszportem - Partner of Promotion
  • Palo Alto Networks dla cyberbezpieczeństwa w Polsce - Monday Group/ Palo Alto Networks
  • Portal to the Future: otwarcie Centrum Logistycznego MCL DHL - DHL Parcel Polska/ Alert Media Communications

Efektywność roku

  • "Barometr prawa" - Grant Thornton
  • (P)okaż serce - kampania dotycząca nowotworów dziecięcych - Good One PR/ Klinika Onkologii i Chirurgii Onkologicznej Dzieci i Młodzieży Instytutu Matki i Dziecka  
  • Pepco jest kobietą - Pepco/ Alert Media Communications

Employer Branding

  • Dzień Zdrowia pamięci Joanny Sawczyn - Grupa Muszkieterów
  • ERBUDIADA - ERBUD
  • Pepco jest kobietą - Pepco/ Alert Media Communications

Komunikacja wewnętrzna

  • „Łączymy ludzi, niezależnie od różnic” - MJCC
  • #Spokoekipa Intrum w akcji! - Intrum
  • Pamiętaj o okularach ochronnych - ERBUD

Komunikacja z wykorzystaniem narzędzi AI

  • 5G Bardziej – launch sieci od T-Mobile - T-Mobile Polska
  • Prymus – kampania „Otwarci na zmianę” - 180heartbeats + JUNG v MATT

Ochrona przed dezinformacją

  • Jazgot – kryminalny serial audio o oszustwie finansowym - mBANK

Kampania edukacyjna

  • Akcja Tron – kampania edukacyjna - WC Tron
  • Jazda bez czytanki - Imago Public Relations
  • MegaMisja, czyli krok po MegaMoce - PR Hub

KATEGORIE SEKTOROWE

Transport, spedycja, logistyka

  • Film prezentujący zasady bezpieczeństwa „Safety Video” - POLSKIE LINIE LOTNICZE LOT
  • Jazda bez czytanki - Imago Public Relations
  • Kampania wizerunkowa „Ważne, z kim podróżujesz” - POLSKIE LINIE LOTNICZE LOT

Technologia i innowacje

  • Acer Predator Games 2023 - Publicon
  • EA SPORTS i PROSTO – nowa drużyna wchodzi do gry - monday comms
  • Warsztaty Vasco Electronics „Z technologią przez świat”– Agencja
    Melmak

Branża FMCG

  • Kampania „Łączy nas najlepszy skład” - Publicon

Rynek zdrowia

  • (P)okaż serce - kampania dotycząca nowotworów dziecięcych - Good One PR/ Klinika Onkologii i Chirurgii Onkologicznej Dzieci i Młodzieży Instytutu Matki i Dziecka 
  • Roweroterapia - GetHero/ Przestrzeń
  • Wellbeing Score i raport “Dobrostan Polek i Polaków" - Benefit Systems

Nieruchomości, budownictwo, infrastruktura

  • Akcja Tron – kampania edukacyjna - WC Tron
  • Etex - Nasz Wspólny Dom - WeCom PR
  • Pamiętaj o okularach ochronnych - ERBUD

Branża motoryzacyjna

  • CUPRA Padlowe - Volkswagen Group Polska
  • Jazda bez czytanki - Imago Public Relations
  • Kręci Nas Recykling - Oponeo

Sport, turystyka, hotelarstwo

  • Decathlon Challenge - GetHero
  • Dorzuć Misie - mały budżet, duże serca - STS
  • Poland Soul Travel - oLIVE media

Przemysł, chemia, energetyka

  • Elektrownia Atomowa w Minecrafcie - Lifetube

Finanse i ubezpieczenia

  • Barometr Providenta - Provident Polska
  • Jazgot – kryminalny serial audio o oszustwie finansowym - mBANK
  • Możesz liczyć na ekspertów rankomat.pl - Rankomat.pl

Źródło: Stowarzyszenie Agencji Public Relations

sapr.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Znamy zwycięzców 25. edycji Effie Awards Poland
Ponad 200 ekspertów i ekspertek z 14 grup jurorskich oceniało projekty zgłoszone w 27 kategoriach, pracując pod przewodnictwem Ewy Szmidt, Prezeski Empik. Jury wyróżniło nominacją 29 prac, przyznało 63 nagrody w tym 34 brązy, 25 sreber i 4 złota.
CSR Poland Awards - 3. edycja konkursu dla firm
Równowaga między dobrem społecznym a korzyściami dla biznesu jest możliwa i wzajemnie korzystna. Dowodem na to są liczne działania CSR/ESG, realizowane przez firmy i liderów, którzy przygotowują programy dla pracowników i lokalnych społeczności, wspierają ważne projekty charytatywne oraz rozwijają wolontariat pracowniczy. Jesteś jedną z takich...
IAB MIXX Awards – Hochland Polska wśród nominowanych
IAB MIXX Awards to konkurs nagradzający inspirujące i skuteczne przedsięwzięcia, wykorzystujące kanały i narzędzia cyfrowe w sposób inspirujący, kreatywny i skuteczny. W tym roku ze 155 zgłoszeń jury wyłoniło 43 kampanie, które otrzymały 55 nominacji do nagrody. Wśród nich, w kategorii ‘Games & Esport’, nominację otrzymał projekt Hochland...
Natalia Borawska jurorką konkursu Galerii Plakatu AMS
Zadaniem uczestników konkursu jest zaprojektowanie plakatu, który odpowie na pytanie, co to znaczy być twórcą cyfrowym we współczesnym świecie. Zgłoszenia będzie oceniać m.in. Natalia Borawska, Creative Director w VML.
Potrójny międzynarodowy sukces pracowni Tremend
Projekty spod kreski pracowni architektonicznej Tremend zdobyły aż trzy nagrody w prestiżowym konkursie European Property Award 2024, zwyciężając w swoich kategoriach. Tym samym polscy architekci zakwalifikowali się do międzynarodowego etapu i już wkrótce powalczą o statuetkę International Property Award 2024.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764