logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Finecast rozbudowuje zespół

  PR 23.05.2023, przeczytano 706 razy
ilustracja

Szymon Lipiński objął stanowisko Client Engagement Directora w Finecast, agencji wyspecjalizowanej w addressable TV, należącej do GroupM. Do polskiego zespołu Finecast dołączył też Paweł Sikorski, jako Finecast Executive (GroupM).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/finecast-rozbudowuje-zespol,400102,artykul.html

Finecast, należąca do GroupM marka wyspecjalizowana w addressable TV, zadebiutowała w Polsce na początku br. Szefem polskiej struktury Finecast jest Maciej Olenderczyk, który wcześniej pracował w Wavemakerze, koordynując regionalne kampanie w telewizji i mediach offline. Finecast specjalizuje się w technologiach reklamowych umożliwiających planowanie ściśle stargetowanych kampanii wideo – w świecie linearnej TV oraz connected TV.

W ramach addressable TV GroupM zapewnia marketerom dotarcie z reklamą wyemitowaną na ekranie telewizora w otoczeniu profesjonalnych treści wideo.

Szymon Lipiński, w roli Client Engagement Directora Finecast w Polsce, będzie odpowiedzialny m.in. za wypracowywanie wspólnie z marketerami strategii wykorzystywania addressable TV jako dodatkowego elementu uzupełniającego ich dotychczasową paletę kanałów komunikacji, z uwzględnieniem kluczowych usług i narzędzi oferowanych przez Finecast.

Równolegle będzie nadal wspierał agencję mediową Wavemaker, w której od 2017 r. piastuje stanowisko Data & Strategy Director.

Polski zespół Finecast wzmocnił też Paweł Sikorski, rozpoczynając pracę na stanowisku Finecast Executive (GroupM) – wcześniej, od marca 2022 r., pracował w Wavameker Poland jako Integrated Communication Planner Buyer.

ilustracjastrzałka

- Finecast miał w Polsce mocny debiut, duże zainteresowanie reklamodawców addressable TV zaowocowało kilkudziesięcioma realizacjami. Stąd też potrzeba rozwoju zespołu, do którego szukamy jeszcze kolejnych specjalistów zarówno do obsługi prowadzonych kampanii, jak też do rozwoju oferty – mówi Maciej Olenderczyk, szef polskiego Finecast (Finecast Director/ GroupM).

GroupM testowała technologię Finecast już w 2022 r., kiedy to jako pierwsza grupa mediowa w Polsce realizowała kampanie z wykorzystaniem oferty addressable TV grupy TVN. Od momentu oficjalnego startu Finecast w Polsce w styczniu br. zainteresowanie addressable TV ze strony marketerów rośnie – wśród marek, które już prowadziły swoje kampanie addressable TV we współpracy z Finecast w Polsce, znalazły się m.in. Max Premium Burgers, Kaufland, Brita, Grohe, Super-Pharm, BP, Lavazza, Mars, LOL Surprise!, Action, Żywiec Zdrój, Jula, Mazda, T-Mobile, Wolt, Garmin, Recordati, Supermenu, czy Olej Wielkopolski.

Ideą Finecast jest integrowanie oferty stacji TV oraz serwisów OTT/VOD w ramach jednego systemu do planowania, optymalizacji i zakupu kampanii. Z punktu widzenia reklamodawcy oznacza to wygodę zakupu kampanii w różnych kanałach wideo (od linearnej TV, po aplikacje OTT na telewizory) w jednym miejscu i w oparciu o spójne dane od zewnętrznych dostawców, a także z opcją wykorzystania 1-st party data. Finecast współpracuje z dostawcami danych, dzięki którym może tworzyć bardzo szczegółowe profile gospodarstw domowych według zmiennych geograficznych, demograficznych czy behawioralnych.

Prognoza GroupM zakłada, że już w tym roku marketerzy przeznaczą ok. 230 mln zł na reklamy wideo wokół profesjonalnych treści na ekranie telewizorów.

Źródło: GroupM

www.group.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Grow Now otwiera biuro w USA
Należąca do polskiej grupy marketingowo-technologicznej Group One agencja Grow Now, która świadczy usługi end-to-end we wdrożeniach i skalowaniu sprzedaży na marketplace’ach, otwiera w USA swoje biuro i możliwość rozwoju dla polskich marek na jednym z największych światowych rynków e-commerce. Ekspansja spółki umożliwi klientom dotarcie do ponad 300 mln...
Vanda Novak klientem agencji Warsaw/Creatives
Od września 2024 do klientów agencji Warsaw/Creatives dołączyła Vanda Novak, luksusowa marka obuwnicza. W obsługę marki zaangażowany został dział Creative, w którym stworzono koncepcję kreatywną sesji wizerunkowej nowej kolekcji na sezon Jesień-Zima 2024/2025 i dział Advocacy & Communication, który zajmie się działaniami Public Relations i kontaktem z...
TRAFFIT, dostawca systemu ATS pomagający rekruterom usprawniać procesy rekrutacyjne, z początkiem września uruchomił autorski program TRAFFIT Experts. Ideą jest rozwiązywanie problemów z jakimi obecnie mierzy się branża HR. W tym celu do współpracy zaproszono znane w branży ekspertki – Wronikę Szatan, Natalię Florek, Dominikę Petrykowską oraz Karolinę Kołosowską. W ramach...
14. edycja programu edukacyjnego Winiary „Gotuj się na zmiany”
Właśnie wystartowała kolejna odsłona programu edukacyjnego dla przedszkoli i szkół podstawowych – WINIARY „Gotuj się na zmiany”. Tematem przewodnim tegorocznej edycji jest zero waste. Na uczestników czeka jeszcze więcej konkursów, niespodzianek i atrakcyjnych nagród przygotowanych we współpracy z wyjątkowymi ambasadorami.
Clipatize z nową strategią marki, brandingiem i ofertą
Clipatize, obecna na rynku od 2012 roku polska agencja marketingu B2B, ogłasza wprowadzenie nowej strategii marki, identyfikacji wizualnej oraz struktury oferowanych usług. Powodem zmiany jest potrzeba odzwierciedlenia nabytych w ostatnich latach kompetencji i doświadczenia w tożsamości oraz komunikacji marki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764