logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Finlandia Vodka z nową kampanią wizerunkową

  PR 20.11.2019, przeczytano 457 razy

„Krystalicznie czysta. Z mroźnej Finlandii.” To hasło nowej kampanii wizerunkowej Finlandia Vodka. Zamyka się w nim istota tej wódki, która niezmiennie, od półwiecza  tworzona jest w jednym tylko miejscu na świecie – położonej na południu mroźnej Finlandii, niewielkiej miejscowości Rajamäki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/finlandia-vodka-z-nowa-kampania-wizerunkowa,384782,artykul.html

Nowa kampania wizerunkowa Finlandia Vodka sięga do wartości, które tworzą niepowtarzalny charakter wódki, jej doskonały smak oraz najwyższą jakość. Ich korzenie sięgają mroźnej Finlandii. Miejsca, zachwycającego bezkresnymi przestrzeniami i krystalicznie czystym powietrzem, w którym rytm życia wyznaczają natura oraz surowy klimat. To tam, na wolnej od zanieczyszczeń ziemi rośnie fiński jęczmień, któremu wódka zawdzięcza swój wyraźny, ale delikatny smak. Tam również bije polodowcowe źródło, z którego wypływa krystalicznie czysta woda, wykorzystywana w niezmienionej postaci do tworzenia Finlandia Vodka. Tam też, w otoczeniu dziewiczych lasów oraz bezkresnych jezior, położona jest niewielka miejscowość Rajamäki, w której znajduje się jedna z najbardziej technologicznie zaawansowanych destylarni na świecie. To jedyne miejsce, w którym niezmiennie od półwiecza, tworzona jest Finlandia Vodka.

Wprowadzenie nowej kampanii wizerunkowej wsparte będzie licznymi działaniami, m.in.: w mediach branżowych oraz social media. Przygotowane zostały również oryginalne materiały promocyjne, eksponowane w punktach sprzedaży, a w wybranych miejscach w Polsce organizowane będą promocje konsumenckie.

Źródło: Finlandia

www.finlandia.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764