logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fiński producent nabiału stawia na polski rynek. Kampanię poprowadzi Neon Shake

  PR 02.08.2018, przeczytano 1211 razy
ilustracjastrzałka

Największy producent nabiału w Finlandii, prężnie działający na arenie międzynarodowej, wybrał do współpracy na polskim rynku Neon Shake Advertising. Agencja w ramach kontraktu poprowadzi kompleksową kampanię marketingową obejmującą m.in. działania digital, trade i influencer marketingowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/finski-producent-nabialu-stawia-na-polski-rynek.-kampanie-poprowadzi-neon-shake,37463,artykul.html

Valio jest spółdzielnią mleczarską będącą własnością fińskich farmerów, założoną w 1905 roku.  To lider w branży mleczarskiej w Finlandii, znany z wysokiej jakości naturalnych produktów oraz innowacji zmieniających sytuację w branży, jak np. produkty bez laktozy. Firma weszła na polski rynek w czerwcu 2017 r., jednak dotychczas nie prowadziła tutaj szerszych działań marketingowych. Teraz rusza ze wsparciem na wielu polach: dla produktu Fiński Miks Premium oraz innych (m.in. masła i sery)

– Jesteśmy dumni, że w naszym portfolio pojawia się kolejna, międzynarodowa marka, wyznaczająca trendy w swojej branży – mówi Tomek Napierała, współwłaściciel i creative director Neon Shake Advertising.

– Projekt jest skomplikowany i bardzo angażujący. Właśnie takie wyzwania lubimy! – dodaje Wojciech Kocik, współwłaściciel i client service director.

Agencja odpowiada za strategię komunikacji launchu Fińskiego Miksu Premium w Polsce i obsługę reklamową innych produktów Valio dostępnych na polskim rynku w ramach kampanii m.in. ATL, digital i influencer marketingowej. Dodatkowo Neon Shake poprowadzi działania in-store oraz contextual sampling, a także zajmie się kanałami własnymi marki Valio: tworzeniem contentu na stroną internetową i działaniami w social media. Prace zespołu agencyjnego koordynuje Anita Nowak, account & communications manager, a za projekty graficzne odpowiada Tomasz Kurek, senior graphic designer.

ilustracjastrzałka

Valio jest obecne m.in. w USA, Chinach, Szwecji, Hiszpanii, Rosji i wszystkich krajach nadbałtyckich. Dlaczego Valio zdecydowało się zainwestować w Polsce?

- Widzimy ogromy potencjał na polskim rynku, który jednocześnie jest mocno konkurencyjny. Dlatego chcemy zintensyfikować działania promocyjne. Wierzymy, że innowacyjne rozwiązania, najczystsze fińskie mleko oraz doświadczony polski partner pomogą nam osiągnąć ten efekt. Zdecydowaliśmy się na wybór Neon Shake ze względu na kompleksowo przygotowaną strategię oraz entuzjazm i zaangażowanie jakie zobaczyliśmy już na pierwszych spotkaniach  – tłumaczy Hanna Hiekkamies, Valio  Senior Vice President, Brands and Identity.

Źródło: Neon Shake Advertising

www.neonshake.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764