logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fire! - Atlas, Dworak i Kamiński startują z nową agencją

  PR 21.07.2021, przeczytano 146 razy

Autorzy sukcesu BRAVE Agency - Michał Atlas i Tomasz Dworak, połączyli siły z Krzysztofem Kamińskim i jego Focus Event, tworząc agencję FIRE!.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fire%21---atlas%2C-dworak-i-kaminski-startuja-z-nowa-agencja,392349,artykul.html

- Zawsze wyróżniała nas koncentracja na potrzebach Klienta i marki, poszukiwanie najbardziej kreatywnych rozwiązań i długofalowe myślenie. Teraz chcemy wykorzystać te atuty we własnej agencji - mówi Michał Atlas, parter zarządzający FIRE!, który odpowiada również za rozwój firmy.

Atlas i Dworak w 2015 r. stworzyli BRAVE i zdobyli z nią wszystkie najważniejsze nagrody branżowe, z tytułem Agencji Roku na czele.

- FIRE! budujemy wspólnie z najbardziej wszechstronnym producentem w branży, jakim bez wątpienia jest Krzysiek Kamiński. Strategiczne połączenie eventów z digitalem wspiera m.in. Marek Zawada, który posiada kilkunastoletnie doświadczenie w pracy w dużych agencjach eventowych, digitalowych i grupach mediowych. Skompletowaliśmy fantastyczny, 12-osobowy zespół sprawdzonych i doświadczonych ekspertów, którzy myślą nieszablonowo i działają odważnie. Jako FIRE! wkraczamy na scenę z jeszcze większą siłą rażenia – zapowiada Atlas.

W FIRE! doświadczenie w klasycznym zarządzaniu projektami eventowymi i digitalowymi spotyka się ze znacznie szerszym, wykraczającym poza klasyczne działania podejściem do budowania relacji z marką i angażowania odbiorców.

Tomasz Dworak, doświadczony w zarządzaniu agencją, kreacją i relacjami z klientami, w FIRE! skupia się na budowaniu działu Client Service. Krzysztof Kamiński partner FIRE! jest odpowiedzialny za produkcję i stage design. Paweł Matyja, współtwórca większości projektów BRAVE - człowiek od Big Idea, jako partner FIRE! odpowiada za kreację oraz strategiczne podejście w nowych projektach. W duecie kreatywnym ponownie spotyka się z Markiem Puksztą, który pełni rolę Art Directora. Za obszar digital excitement odpowiada Marek Zawada, były członek zarządu agencji interaktywnej 180heartbeats + Jung v. Matt. Jacek Łapieniecki, który przez dwie dekady pracował na stanowiskach managerskich w Grupie Żywiec, do FIRE! wnosi kompetencje formalno-prawne i doskonałe zrozumienie potrzeb Klienta. Jako partner agencji, zarządza obszarem dostawców i podwykonawców oraz zajmuje się procesem zakupowym.

- Łączy nas to, że chcemy tworzyć emocje, którymi można się dzielić – zarówno w świecie rzeczywistym, jak i w wirtualnym. Jesteśmy przekonani, że to stanie się znakiem rozpoznawczym FIRE! - podkreślają wspólnie Matyja i Zawada.

- To idealny moment dla FIRE! Wchodzimy w nowy etap rozwoju rynku, który przez ostatnie 2 lata przeszedł dużą transformację. Zawsze działaliśmy odważnie, często pod prąd, dlatego nasze realizacje wielokrotnie doceniane były przez odbiorców i nagradzane przez branżę. Skutecznie łączymy najbardziej kreatywne rozwiązania i możliwości technologiczne ze strategicznym myśleniem o marce i jej otoczeniu. A właśnie to jest teraz markom potrzebne. Nie mam wątpliwości, że w FIRE! suma naszych doświadczeń pomoże wielu firmom odnaleźć się w nowej rzeczywistości i przełoży się na fantastyczne rezultaty biznesowe – podsumowuje Kamiński.

Źródło: FIRE!

www.startafire.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mbank po raz drugi partnerem MFF Nowe Horyzonty
Bezkompromisowe, artystyczne kino czeka na gości 21. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego Nowe Horyzonty we Wrocławiu. mBank po raz drugi jest partnerem Festiwalu i zaprasza wszystkich pasjonatów dziesiątej muzy na prawdziwą ucztę pod hasłem „więcej nowych horyzontów”.
Samsung The Wall o przekątnej 1000” trafia do globalnej sprzedaży
Samsung wprowadził właśnie na globalny rynek modułowy telewizor The Wall o nazwie IWA. Nowa technologia przetwarzania AI, zwiększona częstotliwość odświeżania na poziomie 120 Hz i wszechstronne możliwości instalacji sprawiają, że najnowszy The Wall po raz kolejny wyznacza standardy dla technologii wyświetlania. Ogromny ekran o przekątnej 1000” zapewnia nieograniczoną...
Nowe wyzwania, którym musiały w pandemii stawić czoła działy marketingu, sprawiły, że znacząco wzrósł poziom zaufania do nich. Z drugiej edycji badania liderów marketingu w Polsce „CMO Survey 2021” przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte Digital we współpracy z HRK oraz Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR wynika...
Roland DG ogłasza wprowadzenie nowych ploterów tnących do winylu GR2-640/540 64” i 54”
Seria CAMM-1 jest w stanie szybko i równo wyciąć prawie każdy kształt z szerokiej gamy arkuszy i folii, od cienkich samochodowych folii okiennych i folii termotransferowych do grubych arkuszy odblaskowych i szablonów do piaskowania. Zastosowania obejmują szyldy, samochodowe folie okienne, oklejanie pojazdów, odzież sportową i wiele innych.
Wyjazdowe stroje Borussii Dortmund na sezon 2021/2022
PUMA prezentuje stroje wyjazdowe Borussii Dortmund na sezon 2021/2022. W ramach specjalnej niespodzianki PUMA i Fundacja BVB "leuchte auf" pokazały nową koszulkę wyjazdową dzieciom z Nordstadtligi w Dortmundzie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764