logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

FireFly Creation dynamicznie rozwija struktury

  PR 25.05.2008, przeczytano 4797 razy
ilustracjastrzałka

Team kreatywny FireFly Creation (www.ffcreation.com) zasilił doświadczony grafik i animator – Krzysztof Rybczyński. W FFC Rybczyński objął stanowisko Senior Art Directora & Motion Designera i jest odpowiedzialny za tworzenie koncepcji oraz kreacji graficznych 3D i 2D.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/firefly-creation-dynamicznie-rozwija-struktury,7325,artykul.html

Ponadto w ostatnim czasie do działu Client Service FireFly Creation dołączyły aż cztery nowe osoby.

Bogate portfolio Krzysztofa Rybczyńskiego dostępne jest na stronie autorskiej pod adresem www.krybczynski.pl, a już wkrótce jego nowe kreacje wzbogacą także stale rozrastające się portfolio FireFly Creation (www.ffcreation.com). „Myślę, że potrzebujemy utalentowanych ludzi tworzących projekty 3D. Zapotrzebowanie na tego typu prace jest coraz większe. Chcemy naszym klientom proponować nie tylko rozwiązania fleszowe (2D), ale także najwyższej jakości prace w 3D m.in.: krótkie filmy 3D na ich stronach, czy mini filmy. Strona internetowa FireFly Creation stanie się pierwszym medium, gdzie będzie można obejrzeć najnowsze dzieła 3D i poznać ich walory. Wrażenie na pewno będzie duże. To praktycznie małe kino w internecie” – mówi Suzan Giżyńska.

Krzysztof Rybczyński ukończył Akademię Sztuk Pięknych im. J. Matejki w Krakowie na wydziale Architektury Wnętrz. Od 13 lat zajmuje się grafiką i animacją 3D, a na swoim koncie ma kreacje w zakresie multimediów i gier dla takich firm, jak Topware, Metropolis i Novomatic, a także reklamy telewizyjne dla ITC i Lightcraft. Tworzył także filmy animowane dla dzieci oraz filmy reklamowe dla firmy Artduck. Zajmował się także montażem filmów oraz tworzeniem koncepcji graficznych dla Studia Miniatur Filmowych. Do pasji Rybczyńskiego należą książki Terry’ego Pratcheta, animacja niezależna, motion design oraz muzyka filmowa.

FFC rozwija nie tylko dział Kreacji, lecz także Client Service. Od 5 maja do zespołu FireFly Creation dołączyły Joanna Sznuk (wcześniej: G7, Polymus, Martin), Dorota Osuchowska (do tej pory Brand Suport), Anna Rozińska (Ad Click i MRM) i Alicja Korzeniewska (Ostryga i OS3).

Źródło: FFC

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

ASICS wspiera sportowców w walce z hejtem
ASICS potwierdza swoje zaangażowanie we wspieranie zdrowia psychicznego sportowców poprzez nową inicjatywę, mającą na celu ochronę przed nękaniem i cyberprzemocą. W związku z badaniami przeprowadzonymi na Uniwersytecie Loughborough w Londynie, wykazującymi wzrost liczby sportowców doświadczających hejtu w Internecie, marka oferuje swoim ambasadorom dostęp do usług...
Empik wita w klubie – nowa platforma komunikacji
5 lipca Empik startuje z nową platformą marki i kampanią wizerunkową obejmującą szerokozasięgowe działania TV, radio, digital, media społecznościowe, OOH i direct marketing. Idea kreatywna „Witaj w klubie” jest silnie związana z tożsamością marki i bogatym dziedzictwem Empiku, który zaczynał swoją historię ponad 75 lat temu właśnie jako klub. A teraz – dzięki...
Obiektyw Voigtlander APO Lanthar I 50 mm f/3,5 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów dalmierzowych Leica M.
Heytex Ecotex Frontlit w ofercie Antalis
Baner, który nie zawiera PVC? Materiał, który jest ultralekki, ale superwytrzymały? Wakacje już się zaczęły, ale nasi Zieloni Bohaterowie nie zwalniają tempa. Powitajcie jedną z naszych nowości – Heytex Ecotex Frontlit.
Pils odświeża identyfikację i komunikację
„Nasz PrzePils na piwo” to hasło kampanii reklamowej Lecha Pils promującej nowe opakowania piwa, prosto z Wielkopolski. Marka wprowadza na rynek butelki i puszki w nowej szacie graficznej, podkreślając lokalność Pilsa.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764