logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

FireFly Group podkręci klubową atmosferę Warszawy

  PR 03.01.2010, przeczytano 1300 razy
ilustracjastrzałka

FireFly Group, wraz z partnerami, otwiera klub w samym sercu Warszawy. W DeLite będzie można znaleźć wszystko to, co charakterystyczne dla agencji – atmosferę, multimedialność, interaktywność, dobry smak, zabawę konwencją, kreatywne podejście do imprez i… nutkę szaleństwa!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/firefly-group-podkreci-klubowa-atmosfere-warszawy,10007,artykul.html

DeLite będzie się mieścił przy Placu Trzech Krzyży, w budynku, w którym działa również Teatr Buffo. Jego start planowany jest wiosną nadchodzącego roku. To kolejny etap w rozwoju grupy FireFly, która swym dotychczasowym i przyszłym klientom chce zaoferować nową wartość dodaną.

„DeLite nie jest przedsięwzięciem oderwanym od naszej codziennej działalności. W FireFly stawiamy na dialog, bezpośrednią relację z konsumentem. W klubie możemy pójść krok dalej – zaproponować klientom wspólną zabawę i bezpośrednie doświadczanie zarówno lejtmotywów imprez tematycznych, jak i eventów organizowanych dla poszczególnych marek. To magia multimedialności i wciągania konsumenta w experience marki czy miejsca!”, wyjaśnia Marek Piotrowski, Partner i Prezes FirFly Group.

Klub stwarza nieograniczone możliwości zabawy konwencją i kształtowania otoczenia. Dzięki możliwości szybkiej zmiany koloru wnętrza, visuali na monitorach i klimatu, uczestnicy imprez zostaną wciągnięci w interakcję i w atmosferę imprezy. Klub stawia także na przytulność – wnętrze będzie urządzone tak, aby goście czuli się „u siebie” i chcieli zostać jak najdłużej.

Przyszli klubowicze zostali zaproszeni do współtworzenia DeLite, dzięki możliwościom, jakie stwarzają serwisy społecznościowe. Grupa FireFly zdecydowała się na wykorzystanie Facebooka, gdzie fani klubu mogą wymieniać się opiniami i propozycjami imprez oraz mogą zamieszczać pytania i sugestie dotyczące DeLite.

Więcej informacji o klubie na www.deliteclub.com oraz www.facebook.com, DeLite Club.

Źródło: FireFly Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764