logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Firefox 4 prześcignął Internet Explorera 9

   28.03.2011, przeczytano 1200 razy

Pomimo tego, że Internet Explorer 9 został udostępniony 2 tygodnie temu, a najnowsza wersja przeglądarki Mozilli dopiero w zeszłym tygodniu, to Firefox 4 już zdążył przegonić konkurenta pod względem liczby pobrań przez internautów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/firefox-4-przescignal-internet-explorera-9-,12226,artykul.html

Według danych firmy analitycznej StatCounter, Firefox 4 osiągnął 1,95% zysku w rynku, natomiast IE9 posiada 0,87%. Jedną z głównych przyczyn takiego stanu rzeczy jest prawdopodobnie brak kompatybilności IE9 z Windows XP, który jest nadal najpopularniejszym systemem operacyjnym na świecie.

Pierwszą pozycję na rynku przeglądarek dzierży Internet Explorer 8 (29,99%), a drugie miejsce okupuje Firefox 3.6 (24.43%). Podsumowując wszystkie wersje IE okazuje się, że Microsoft posiada 45% udział w rynku. Analitycy przewidują, że ten współczynnik będzie malał na rzecz przede wszystkim Chrome’a oraz właśnie Firefoxa 4.

Źródło: Ubergizmo


REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony  XYN wspomoże tworzenie treści przestrzennych
Sony Corporation poinformowało o wprowadzeniu zintegrowanego rozwiązania sprzętowo­‑programowego XYN (wym. zin), które będzie wspomagać tworzenie treści przestrzennych. Rozwiązanie XYN, wykorzystujące unikatowe, opracowane przez Sony technologie przetwarzania obrazu, wykrywania i wyświetlania, dokładnie rejestruje obiekty, ruch osób i tła...
Desperados z kampanią „The Beer With Latin Vibe”
Desperados w najnowszej kampanii „The Beer With Latin Vibe” zachęca konsumentów do uwolnienia swojej fantazji i życia pełnią życia. Inspiracją dla kampanii są symbole i motywy zaczerpnięte ze współczesnej kultury latynoskiej, które podkreślają swobodę, pewność siebie i odwagę, by cieszyć się wyjątkowymi...
Canal+ z kampanią „Czarnych Stokrotek”
3 stycznia ruszyła premiera CZARNYCH STOKROTEK – unikalnego na polskim rynku mystery thrillera, ze znakomitą obsadą, w której znaleźli się m.in. Karolina Kominek, Dawid Ogrodnik, Edyta Olszówka, Tomasz Schuchardt i Alicja Wieniawa-Narkiewicz. Najnowszą produkcję wprowadza kampania obejmująca standardowe i niestandardowe działania komunikacyjne, m.in. OOH, digital,...
Nowy spot reklamowy BIK
7 stycznia 2025 r. wystartowała nowa kampania reklamowa BIK, która utrwala przekonanie, że bycie w BIK to coś pozytywnego. To sposób na potwierdzenie swojej wiarygodności w wielu sytuacjach życiowych.
Pewna droga do domu w kampanii biur nieruchomości Freedom
Koniec 2024 roku to dla sieci biur nieruchomości Freedom moment, w którym marka stawia na działania mające na celu ugruntowanie pozycji lidera i budowanie szerokiego dotarcia do swoich potencjalnych klientów. 24 grudnia zainaugurowana została ogólnopolska kampania wizerunkowa „Pewna droga do domu”, która nie tylko zwiększy rozpoznawalność marki, ale także wyrazi pełne...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764