logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Firma AL-KO sponsorem Polskiej Ligi Siatkówki

  PR 27.10.2021, przeczytano 240 razy
ilustracjastrzałka

Firma AL-KO podjęła decyzję o rozpoczęciu współpracy sponsoringowej z Polską Ligą Siatkówki S.A.. Firma została Sponsorem Tytularnym Superpucharów Polski kobiet i mężczyzn oraz Oficjalnym Sponsorem PlusLigi, TAURON Ligi oraz TAURON 1. Ligi. Umowa została podpisana na 3 lata.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/firma-al-ko-sponsorem-polskiej-ligi-siatkowki,393554,artykul.html

Firma AL-KO coraz szerzej wspiera polski sport. Po ekstraklasowej Warcie Poznań, szczypiornistkach z AZS Poznań, czy prestiżowych golfowych klubach sportowych przyszedł czas na jeden z najpopularniejszych sportów w Polsce – siatkówkę. Rozbudowanie portfolio wspieranych drużyn i klubów sportowych jest częścią szerszej strategii komunikacyjnej firmy.

– Jesteśmy zaszczyceni, że możemy zostać mecenasem sportu, który w Polsce od lat gromadzi wokół siebie tysiące fanów. To właśnie ta pozytywna energia sprawia, że chcemy dorzucić swoją cegiełkę w tworzeniu tej niesamowitej społeczności i wspierać wybitnych polskich sportowców – mówi Marcin Liszyński, prezes zarządu AL-KO Kober Polska Sp. z o.o.

W ramach zawartej umowy logotyp firmy AL-KO znajdzie się na bandach okalających boisko w trakcie meczów, a także w reklamach telewizyjnych, radiowych i internetowych emitowanych przy okazji rozgrywanych wydarzeń sportowych.

– Zależy nam, aby nasza współpraca z klubami Polskiej Ligi Siatkówki stała się platformą do współpracy między dilerami AL-KO, naszymi partnerami biznesowymi i klubami sportowymi. Nasza firma od lat wspiera rozwój wielu przedsięwzięć z branży sportowej i jesteśmy dumni, że do tego grona dołączył Superpuchar Polski oraz PlusLiga, TAURON Liga i TAURON1. Liga. Rozwój siatkówki ligowej  w Polsce jest bardzo obiecujący, a nasza firma podziela wartości jakimi się kieruje. Rodzinna atmosfera na trybunach idealnie pasuje do charakteru firmy AL-KO, która z rodzinnego warsztatu ślusarskiego, rozwinęła się w międzynarodową firmę. Takich właśnie międzynarodowych sukcesów życzymy naszym siatkarzom – mówi Maciej Konieczny, Dyrektor Handlowy AL-KO Kober Sp. z o.o.

AL-KO Kober jest firmą globalnym zasięgu, mającej swoje oddziały w 30 krajach świata, na wszystkich kontynentach. Firma specjalizuje się w wytwarzaniu urządzeń i akcesoriów ogrodowych, wentylacyjnych i motoryzacyjnych. W tym roku obchodzi 90-lecie istnienia.

Źródło: AL-KO KOBER GROUP

www.alko-garden.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czy trendy pro-eko zmieniają rynek opakowań w Polsce?
Stopniowy powrót do nastrojów sprzed pandemii może zwiastować, że na znaczeniu ponownie zyskają postawy i zachowania prośrodowiskowe. Wzrost świadomości ekologicznej był przed pandemią jednym z najważniejszych globalnych trendów konsumenckich. Wiele wskazuje na to, że niebawem znów stanie się istotnym czynnikiem wpływającym na codzienne wybory...
Electrolux z kampanią „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”.
Electrolux wystartował z kampanią pod hasłem „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”. W związku z działaniami, marka chce zachęcać swoich konsumentów do bardziej świadomego życia, które będzie dzięki temu lepsze, wprowadzania drobnych zmian wokół siebie i stosowania się do zasad zrównoważonych praktyk kulinarnych oraz niemarnowania żywności. W ramach kampanii,...
Ruszyła kampania „Każdy powód jest dobry, by pomagać”. W krótkich spotach Bank BNP Paribas pokazuje zaangażowanie swoich pracowników w wolontariat na rzecz Szlachetnej Paczki i zachęca innych do wpierania tej inicjatywy. Pierwsza faza kampanii potrwa od 1 do 25 grudnia 2021 r.
Do grona klientów Ocama Films, studia filmowego specjalizującego się w produkcjach typu tabletop, food film i demach produktowych, dołączyła Żabka Polska. W ramach współpracy studio przygotowało dla sieci ujęcia foodowe i dema produktowe do spotów TV oraz filmów wykorzystywanych w digitalu, promujących ofertę dań gotowych Szamamm. Autorem zdjęć i...
Marka SKYN rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii "Skin-on-skin poczujcie siebie" promującą prezerwatywy z innowacyjnego, ultramiękkiego materiału SKYNFEEL. Kampania jest prowadzona w trzech obszarach: na platformach mediowych, platformach społecznościowych oraz we współpracy z influencerami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764