logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Firma Beko wybrała Unique One

  PR 26.07.2022, przeczytano 711 razy
ilustracjastrzałka

Firma Beko powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie ogólnopolskiej akcji promocyjnej cashback pod nazwą „Kuchenna promocja Beko”. To pierwszy Klient agencji z kategorii dużego AGD.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/firma-beko-wybrala-unique-one,396712,artykul.html

- Jesteśmy dumni z tego, że firma Beko zaufała nam i powierzyła przygotowanie ogólnopolskiej akcji promocyjnej. To nasz pierwszy klient z kategorii produktowej dużego AGD i wspaniałe wyzwanie – mówi Grzegorz Bonder, General Manager w agencji UNIQUE ONE.

Akcja promocyjna skierowana jest do klientów indywidualnych i potrwa do 13 listopada br. lub do wyczerpania puli zestawów promocyjnych.

Aby wziąć w niej udział i odebrać do 1200 zł* zwrotu za zakupy, należy kupić jeden z zestawów promocyjnych marki Beko w dowolnie wybranym sklepie i zarejestrować swój dowód zakupu.

W promocji premiowane są zakupy produktów marki Beko w czterech różnych zestawach (z możliwością zwrotu w wysokości 400 zł, 650 zł, 900 zł i 1200 zł – w zależności od tego, na który zestaw produktów zdecyduje się kupujący. Ilość zwrotów jest limitowana.

Akcję wspiera digitalowa kampania reklamowa na platformach Google, Facebook, Youtube. Mechanizm akcji przygotowała agencja Unique One, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Republic.

Źródło: UNIQUE ONE Sp. z o.o.

www.uniqueone.pl

Dodatkowe informacje:

*Wartość zwrotu uzależniona jest od zakupionego zestawu. Szczegóły w regulaminie akcji.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764