logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Firma BSH przeznaczyła część budżetu reklamowego na wsparcie placówek medycznych

  PR 22.05.2020, przeczytano 357 razy
ilustracjastrzałka

W ramach walki z pandemią koronawirusa producent AGD marki Bosch wyposażył w najpotrzebniejszy sprzęt gospodarstwa domowego ponad 220 placówek medycznych w całym kraju. Wartość przekazanej pomocy wyniosła łącznie milion złotych, o tę kwotę firma obniżyła swój budżet marketingowy. Wsparcie trafiło m.in. do szpitali zakaźnych, oddziałów ratunkowych, a także wszystkich baz Lotniczego Pogotowia Ratunkowego i ma służyć personelowi medycznemu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/firma-bsh-przeznaczyla-czesc-budzetu-reklamowego-na-wsparcie-placowek-medycznych,387130,artykul.html

Odpowiadając na potrzeby medyków firma BSH zainicjowała akcję #BoschwPogotowiu. W ramach tej inicjatywy podarowano szpitalom i oddziałom ratunkowym walczącym o życie i zdrowie pacjentów sprzęt AGD marki Bosch, w tym między innymi: pralki, suszarki do ubrań, mikrofale oraz innego typu małe AGD. W sumie przekazano około 1000 sztuk urządzeń o łącznej wartości miliona złotych.

Firma zaangażowała się w pomoc medykom już w pierwszych dniach walki z wirusem COVID-19. Za sprawną koordynację akcji – obejmującą między innymi kontakty ze szpitalami i oddziałami ratunkowymi, przygotowanie sprzętu i koordynację wysyłek kierowanych do 226 placówek w całym kraju – odpowiadał specjalnie powołany do tego zespół, do którego mógł dołączyć każdy chętny pracownik.

- Walka na pierwszej linii frontu z epidemią koronawirusa jest niezwykle trudna i wyczerpująca. Często pracownicy służby zdrowia nie mają czasu, by zatroszczyć się o siebie. Za pośrednictwem akcji #BoschwPogotowiu chcieliśmy wyrazić naszą wdzięczność za ich poświęcenie i zaangażowanie. Mamy nadzieję, że przekazany sprzęt pozwoli jeszcze lepiej zaspokajać codzienne potrzeby personelu medycznego oraz pomoże zadbać o większy komfort pracy w tym trudnym dla wszystkich okresie – powiedział Krzysztof Nagodziński, Członek Zarządu w firmie BSH. - Chciałbym też podziękować całemu zespołowi, który aktywnie i z wielkim zaangażowaniem włączył się w realizację tej inicjatywy – dodał.

Jednym z beneficjentów akcji BSH jest Lotnicze Pogotowie Ratunkowe. Wszystkie 22 stacje LPR w całym kraju zostały wyposażone w potrzebne urządzenia AGD.

- Sprzęt otrzymany od firmy BSH na pewno przyczyni się do szybszego odtworzenia gotowości załóg. W obecnej sytuacji, kiedy dbałość o higienę jest szczególnie ważna, zwiększyło się zapotrzebowanie na czyszczenie, pranie, dezynfekcję również odzieży wierzchniej. Podarowane pralki i suszarki pozwolą szybciej wykorzystać np. uprany kombinezon – powiedziała Justyna Sochacka, rzecznik prasowy Lotniczego Pogotowia Ratunkowego.

Źródło: BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o.

www.bshg.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Empik Foto stworzył kolekcje gadżetów z polskimi artystami znanymi z Internetu
Empik Foto połączył siły ze znanymi internetowymi twórcami, czego efektem są unikalne kolekcje gadżetów z autorskimi grafikami. Do tej pory marka zaprosiła do współpracy czwórkę artystów: Rynn Rysuje, Bazgram, życie-na-kreskę oraz Grafikk Jasikk. Empik Foto planuje kolejne kolekcje z popularnymi wśród internautów rysownikami i...
ZenBusiness sprawdził, czy słowa rzeczywiście mogą ranić, tym razem jednak nie ludzi, a biznes. Okazuje się, że dla nowych firm negatywne recenzje są ciosem w prawie 100% przypadków, a dla starszych w 97%. Czy słowa Marilyn Monroe: “Nieważne co o mnie myślą, ważne, żeby mnie kochali”, stały się nieaktualne?
Rozpoczynamy drugi dzień Targów Opakowań Packaging Innovations
Drugi dzień targów to kolejna dawka wiedzy, kontaktów i nowych pomysłów na rozwinięcie firmy.
Nieagencja nowym klientem PR Calling
Nieagencja, firma z branży marketingowej specjalizująca się w przeprowadzaniu transformacji cyfrowych, dołączyła do grona klientów PR Calling. W ramach współpracy agencja odpowiada za stworzenie strategii PR i jej realizację.
Finał kampanii Durex „Głośni w łóżku”
Rola otwartej komunikacji w związku, rozmów o seksie i szukanie idealnego dopasowania – o tym opowiada seria filmów dokumentalnych, jakie marka Durex stworzyła na potrzeby kampanii „Głośni w łóżku”. Teaser już teraz można obejrzeć na kanale YouTube marki. Premiera pierwszego odcinka zaplanowana jest na 14 września, a kolejne materiały ukażą się kolejno – 17, 21 i 24...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764