logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Firma Colop Polska wprowadza nowy produkt na polski rynek

  PR 11.07.2022, przeczytano 355 razy
ilustracjastrzałka

COLOP POLSKA zaprezentowała swój nowy produkt, będący najnowszą wersją dobrze znanego wcześniej Printera Compact.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/firma-colop-polska-wprowadza-nowy-produkt-na-polski-rynek,396539,artykul.html

Nowsza wersja pieczątki charakteryzuje się intuicyjnymi nowinkami, które przede wszystkim jeszcze bardziej usprawniają codzienną pracę, zwłaszcza biurową, a dodatkowo samo użytkowanie pieczątki jest w pełni bezproblemowe i komfortowe dla każdego użytkownika.

Printer Compact PRO to seria pieczątek o wysokiej jakości, które łączą w sobie nowoczesność, intuicyjność i funkcjonalność. Najnowsza wersja wyróżnia się innowacyjnymi, technicznymi szczegółami, które są odpowiedzialne za precyzyjne odbicie i łatwość użytkowania. Ponadto pieczątka dzięki swej dopasowanej wielkości jest mobilna i poręczna, a jej profilowana obudowa jest gwarancją komfortowego użytku.

Wśród innowacji wyrózniających Printera Compact PRO znajdują się:

  1. Technologia antypoślizgowa, zapewniająca najlepszą przyczepność i brak poślizgu podczas odbicia.
  2. Innowacyjny system blokady, ułatwiający wymianę poduszki zastępczej.
  3. Płytka tekstowa, która w pozycji blokady ustawia się w wysokości równej obudowie pieczątki, co usprawnia jej naklejenie lub wymianę.
  4. Doskonale dopasowana zatyczka, która chroni przed zabrudzeniami i sprawia, że pieczątka jest mobilna i poręczna.

Nowy Printer Compact PRO jest do nabycia w wersji podstawowej (z obudową w kolorach: niebieskim, czarnym i czerwonym) i rozszerzonej (z obudową w kolorach: pomarańczowym, zielonym i żółtym) z przezroczystą podstawą i aż w 6 różnych rozmiarach.

Źródło: COLOP Polska Sp. z o.o.

www.colop.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dan Cake daje czas na spokojne przygotowanie się do Świąt
Trwa świąteczna kampania Dan Cake, w ramach której marka zachęca do tego, by nie poddawać się stresującej, świątecznej gonitwie i zamiast tego spędzać czas tak, jak się lubi.
Platige Image wykonało korekcję koloru w świątecznej reklamie World of Tanks
Święta to wyjątkowy okres także dla twórców z branży reklamowej. Czas, gdy można wyjść poza narzucone z góry ramy czasowe i puścić wodze fantazji. Kluczem do stworzenia opowieści, która podbije serca widzów jest oczywiście fabuła, czy jak mówią fachowcy storytelling. Napisanie scenariusza, dzięki któremu reklama pozostanie długo w naszej pamięci to dopiero połowa...
Remington: Bądź #Hairpositive
Siwe, cienkie, napuszone, rzadkie, z „łysymi” plackami - wszystkie włosy zasługują na akceptację, a te idealne po prostu nie istnieją. Startuje akcja „Bądź#Hairpostive z Remington”, w ramach której marka zachęca do dzielenia się swoimi włosowymi historiami oraz wspiera Polskie Stowarzyszenie Alopecji. W kampanię zaangażowani są influencerzy, m.in....
„Technologie dla Ciebie. Bezpieczeństwo dla wszystkich” – wystartowała nowa kampania Škody
Wystartowała nowa kampania ŠKODY zwracająca uwagę na bezpieczeństwo wszystkich użytkowników dróg. Marka po raz kolejny pokazuje, że jest to dla niej priorytetem. ŠKODA nieustannie rozwija się i szuka nowych, innowacyjnych rozwiązań, aby podnosić bezpieczeństwo wszystkich użytkowników dróg.
Inflacja i niestabilność gospodarcza na szczycie kryzysowych obaw na 2023 rok
Managerowie ds. komunikacji oraz rzecznicy największych polskich firm i instytucji z pesymizmem patrzą na nadchodzący 2023 rok, szacując prawdopodobieństwo wystąpienia kryzysów wizerunkowych w swoich organizacjach na 57%. To najnowszy odczyt wskaźnika „Kryzysometr”, corocznie tworzonego przez agencję Alert Media Communications. Na czele listy spodziewanych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764