logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Firma Epson drugi rok z rzędu otrzymuje platynowy status Ecovadis w kategorii zrównoważonego rozwoju

  PR 23.11.2021, przeczytano 119 razy

W rankingu prowadzonym przez francuską organizację EcoVadis, po raz drugi z rzędu firma Epson zdobyła platynową ocenę w dziedzinie zrównoważonego rozwoju. Status platynowy, który ustanowiono w 2020 roku, oznacza, że Epson należy do 1% najlepszych firm w branży. Przez trzy wcześniejsze lata Epson otrzymywał status złoty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/firma-epson-drugi-rok-z-rzedu-otrzymuje-platynowy-status-ecovadis-w-kategorii-zrownowazonego-rozwoju,393867,artykul.html

Platynowe wyróżnienie przyznano w uznaniu międzynarodowych inicjatyw Epson na rzecz zrównoważonego rozwoju. W czterech obszarach ocenianych przez EcoVadis, Epson uzyskał wysokie noty za ochronę środowiska, zrównoważone zakupy, ochronę praw człowieka i pracowników oraz w dziedzinie etyki biznesu, plasując się wśród 1% najwyżej ocenionych firm z branży.

- W centrum wizji marki Epson i naszej strategii biznesowej umieściliśmy kwestie społeczne i związane z odpowiedzialnym gospodarowaniem zasobami. Otrzymanie, rok po roku roku, platynowego statusu to dla nas ogromny zaszczyt. Przyjmując program Ekologicznej Wizji (ang.: Environmental Vision) wyznaczyliśmy sobie ambitne cele do 2050 roku: zlikwidowania emisji CO2 i całkowitej rezygnacji z paliw i surowców kopalnych1 w ramach naszej działalności. Wdrażamy też rozwiązania, takie jak certyfikacja RBA2 w naszych kluczowych zakładach produkcyjnych, które zapewniają optymalizację i społeczną odpowiedzialność biznesu w ramach łańcucha dostaw. Jestem przekonany, że platynowe wyróżnienie daje naszym klientom pewność, iż Epson to firma zasługująca na ich zaufanie, zdeterminowana w osiąganiu celów zrównoważonego rozwoju i biorąca odpowiedzialność za swoje działania - skomentował Prezes Epson Yasunori Ogawa.

EcoVadis prowadzi niezależny, wiarygodny i powszechnie dostępny serwis służący do oceniania ponad 75 000 grup i firm z całego świata za pomocą kryteriów z obszaru zrównoważonego rozwoju, opartych na standardach wypracowanych przez tysiące niezależnych źródeł, takich jak organizacje pozarządowe, związki zawodowe, organizacje międzynarodowe, samorządy i audytorów.

Koncentrując się na szukaniu rozwiązań palących problemów społecznych, Epson zidentyfikował cztery konkretne cele, w tym “osiągnięcie zrównoważonego rozwoju w gospodarce o obiegu zamkniętym”, czy “przesuwanie granic w branży technologicznej”. Celem firmy jest dostarczanie produktów i usług, które przyczyniają się do osiągnięcia zrównoważonego rozwoju, oferując nowe możliwości korzystającym z nich społecznościom. Dzięki swoim wydajnym, kompaktowym i precyzyjnym technologiom Epson wdraża innowacje w takich obszarach jak przyjazny środowisku i wydajny druk atramentowy. Misją Epson jest rozwiązywanie istotnych kwestii społecznych i osiągnięcie określonych przez ONZ Celów Zrównoważonego Rozwoju.

Dążąc do osiągnięcia równowagi społecznej i biznesowej, Epson publikuje szczegółowe informacje na temat swoich projektów z zakresu ekologii, inicjatyw społecznych  i innych działań w sprawozdaniach „Integrated Report” i „Sustainability Report”. Informacje można też znaleźć na firmowej stronie internetowej, w sekcji dotyczącej zrównoważonego rozwoju.

Źródło: Epson Europe B.V. Sp. z o.o. Oddział w Polsce

Dodatkowe informacje:

1 Nieodnawialne zasoby energii i surowców, takie jak ropa naftowa, czy metale.
2 Responsible Business Alliance

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czy trendy pro-eko zmieniają rynek opakowań w Polsce?
Stopniowy powrót do nastrojów sprzed pandemii może zwiastować, że na znaczeniu ponownie zyskają postawy i zachowania prośrodowiskowe. Wzrost świadomości ekologicznej był przed pandemią jednym z najważniejszych globalnych trendów konsumenckich. Wiele wskazuje na to, że niebawem znów stanie się istotnym czynnikiem wpływającym na codzienne wybory...
Electrolux z kampanią „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”.
Electrolux wystartował z kampanią pod hasłem „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”. W związku z działaniami, marka chce zachęcać swoich konsumentów do bardziej świadomego życia, które będzie dzięki temu lepsze, wprowadzania drobnych zmian wokół siebie i stosowania się do zasad zrównoważonych praktyk kulinarnych oraz niemarnowania żywności. W ramach kampanii,...
Ruszyła kampania „Każdy powód jest dobry, by pomagać”. W krótkich spotach Bank BNP Paribas pokazuje zaangażowanie swoich pracowników w wolontariat na rzecz Szlachetnej Paczki i zachęca innych do wpierania tej inicjatywy. Pierwsza faza kampanii potrwa od 1 do 25 grudnia 2021 r.
Do grona klientów Ocama Films, studia filmowego specjalizującego się w produkcjach typu tabletop, food film i demach produktowych, dołączyła Żabka Polska. W ramach współpracy studio przygotowało dla sieci ujęcia foodowe i dema produktowe do spotów TV oraz filmów wykorzystywanych w digitalu, promujących ofertę dań gotowych Szamamm. Autorem zdjęć i...
Marka SKYN rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii "Skin-on-skin poczujcie siebie" promującą prezerwatywy z innowacyjnego, ultramiękkiego materiału SKYNFEEL. Kampania jest prowadzona w trzech obszarach: na platformach mediowych, platformach społecznościowych oraz we współpracy z influencerami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764