logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Firma Epson przedstawia drukarkę paragonów POS dla gastronomii i handlu detalicznego

  PR 08.11.2021, przeczytano 373 razy
ilustracjastrzałka

Nowa drukarka POS TM-T88VII wykorzystuje rozwiązania, które sprawdziły się w poprzednich modelach, a do tego cechuje się ulepszeniami przyczyniającymi się do ochrony środowiska, między innymi dzięki niskiemu poborowi mocy, niższym poziomom hałasu oraz niewielkim marginesom wydruku, które umożliwiają oszczędzanie papieru. W tym modelu można również stosować bardziej ekologiczny, niezawierający fenolu, papier termiczny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/firma-epson-przedstawia-drukarke-paragonow-pos-dla-gastronomii-i-handlu-detalicznego,393683,artykul.html

Nowy model TM-T88VII dostosowany do potrzeb sieci handlowych i obiektów gastronomicznych w obszarze EMEAR jest w pełni kompatybilny z T88V i T88VI, czyli poprzednimi drukarkami z tej serii.

Jako flagowa drukarka paragonów POS EpsonTM-T88VII gwarantuje największą na rynku szybkość drukowania wynoszącą 500 mm/s. Do dodatkowych funkcji należą między innymi obsługa w wielu językach, nowe wskaźniki LED oraz automatyczne, bezprzewodowe drukowanie informacji o błędach. Drukarka jest również wyposażona w nagradzaną i niezawodną głowicę drukującą firmy Epson, która może wydrukować ponad 20 milionów wierszy lub zadrukować 200 kilometrów papieru, a średni czas między awariami wynosi 360 000 godzin [2].

TM-T88VII jest w pełni kompatybilna z oprogramowaniem modeli T88V i T88VI i ma takie same wymiary. Dzięki temu firmy mogą szybko wymienić drukarki na nowe bez dodatkowych kosztów, przestojów w pracy i konieczności dostosowywania przestrzeni na kasach i ladach sklepowych.

Drukarka jest dostępna w kolorze czarnym i białym, z nową pokrywą górną. Model dynamicznie łączy się z terminalami PC-POS, urządzeniami przenośnymi i oprogramowaniem w chmurze. Wbudowane złącza Ethernet i USB oraz port szeregowy, PoweredUSB i Wi-Fi [3] sprawiają, że urządzenie można podłączyć do niemal każdego systemu. Technologia ePOS-Print firmy Epson umożliwia drukowanie z aplikacji, a Server Direct Print pozwala drukować bezpośrednio z internetu.

- Nasza nowa drukarka paragonów TM-T88VII wykorzystuje rozwiązania, które sprawdziły się w poprzednich modelach z serii T88. Idealnie sprawdza się w obiektach gastronomicznych i sklepach w obszarze EMEAR, które obsługują klientów przy wielu kasach i wymagają niezawodnego i bardzo wydajnego drukowania paragonów. Ułatwiliśmy naszym klientom wymianę drukarek paragonów na nowe, aby mogli skorzystać z wprowadzonych ulepszeń. TM-T88VII to wiodąca w branży, wydajna i ekologiczna drukarka paragonów, która została zaprojektowana, aby zapewniać szybkie i niezawodne drukowanie w najbardziej wymagającym środowisku handlu detalicznego i gastronomii - powiedział Grzegorz Moch, Account Manager BS w Epson Europe.

Nowy model TM-T88VII jest dostępny w sprzedaży w całym obszarze EMEAR od 1 października 2021 r.

Źródło: Epson Europe B.V. Sp. z o.o. Oddział w Polsce

Dodatkowe informacje:

[1] Od 2013 r. firma Epson jest liderem na rynku producentów drukarek POS w Europie Zachodniej. Firma Epson posiada obecnie 42% udziałów na rynku drukarek termicznych w Europie. Źródło: IDC, kwiecień 2021 r.
[2] Obliczono jako średni czas między awariami (MTBF).
[3] Wymagany opcjonalny adapter Wi-Fi.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764