logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Firma Epson przekazuje drukarki Ecotank i projektory dla fundacji Usaina Bolta

  PR 25.01.2022, przeczytano 413 razy
ilustracja

Firma Epson przekazała organizacji The Usain Bolt Foundation, której celem jest tworzenie możliwości poprzez edukację i rozwój kultury, 100 bezkartridżowych drukarek EcoTank oraz 20 projektorów laserowych. Urządzenia o łącznej wartości ponad 100 tys. euro zostały wręczone podczas specjalnej ceremonii, zorganizowanej w szkole podstawowej na Jamajce do której uczęszczał Usain Bolt - Waldensia Primary. Waldensia to jedna z kilku szkół na Jamajce, która skorzysta z nowego sprzętu. Inne obdarowane placówki to między innymi szkoły podstawowe w Salt Marsh, Duanvale i Kinloss.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/firma-epson-przekazuje-drukarki-ecotank-i-projektory-dla-fundacji-usaina-bolta,394528,artykul.html

- Tego typu sprzęt jest niezbędnym rozwiązaniem dla wszystkich instytucji edukacyjnych na całej Jamajce, ponieważ nasze potrzeby w zakresie drukowania są ogromne – powiedziała dyrektorka szkoły w Waldensii, Nicola Ottey-Anderson. Wyjaśniła też, że tysiące uczniów nie mają dostępu do Internetu, a nauczyciele muszą dokładać wysiłków, aby wszystkie dzieci miały dostęp do materiałów edukacyjnych.

W oficjalnym spotkaniu wziął udział Usain Bolt, który w tym roku został europejskim ambasadorem firmy Epson oraz twarzą ważnej kampanii budowania świadomości na temat drukarek EcoTank. Zachęcając obecnych na ceremonii uczniów do ciężkiej pracy, poświęcenia, wiary w siebie i ambitnych marzeń, dzięki którym będą mogli stać się najlepszą wersją siebie, powiedział:

- Zawsze z przyjemnością wspieram Jamajkę. To wspaniałe uczucie widzieć, że dzieci mają większe możliwości niż ja kiedyś. Wiem, przez co wiele z nich przechodzi i zdaję sobie sprawę z trudności, którym musiały stawić czoła podczas pandemii. Uważam, że dzieci mają prawo do jak najlepszego startu w życiuPrzekazany sprzęt przyniesie szkołom na Jamajce znaczne korzyści. Razem z Epson podzielamy wizję powszechnego dostępu do edukacji. Razem również pomagamy dzieciom z całej Jamajki, aby zrealizować marzenie o zrównoważonej, zdrowszej i szczęśliwszej przyszłości.

Epson wspiera ambicje Usaina Bolta, aby wprowadzać w społecznościach zmiany na lepsze i pomagać dzieciom w uzyskaniu jak najlepszego wykształcenia.

- Cieszymy się, że razem z fundacją The Usain Bolt Foundation możemy pomagać dzieciom na Jamajce. Mamy nadzieję, że drukarki i projektory pomogą im w wyznaczaniu ambitnych celów i zapewnią im dobry start do ich realizacji – powiedziała Maria Eagling, dyrektor marketingu w Europie w Epson.

W spotkaniu udział wzięli także Karlene Segree z ministerstwa edukacji, prezes fundacji Usain Bolt, Winsome Wilkins, Nugent Walker – menedżer Usaina Bolta oraz Jennifer Bolt – matka Usaina Bolta.

Źródło: Epson Europe B.V. Sp. z o.o. Oddział w Polsce

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764