logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Firma Epson przekazuje kolejne drukarki Ecotank Fundacji Usaina Bolta na Jamajce

  PR 18.01.2023, przeczytano 541 razy
ilustracjastrzałka

Firma Epson przekazała Fundacji Usaina Bolta kolejne 125 drukarek EcoTank ze stałym systemem zasilania w atrament, co daje łącznie liczbę 225 podarowanych urządzeń. Celem Fundacji jest tworzenie nowych możliwości poprzez edukację i rozwój kultury na Jamajce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/firma-epson-przekazuje-kolejne-drukarki-ecotank-fundacji-usaina-bolta-na-jamajce,398675,artykul.html

Sprzęt o wartości ponad 50 tys. euro został przekazany podczas uroczystości, która odbyła się w szkole podstawowej w New Providence na Jamajce. W spotkaniu udział wzięli: ambasador Epson, Usain Bolt, a także nowa dyrektorka szkoły podstawowej w New Providence, Olga Robinson Clarke, Fayval Clarke, Minister Edukacji i Młodzieży, oraz Winsome Wilkins, prezes Fundacji. New Providence to jedna z wielu szkół na Jamajce, która otrzyma urządzenie EcoTank. Będą one używane do drukowania ćwiczeń i materiałów edukacyjnych, do których wiele dzieci nie miało wcześniej dostępu. Wszystkie drukarki zostaną rozdzielone między szkoły podstawowe, aby wesprzeć je w edukacji wczesnoszkolnej.

Usain Bolt, będący od dwóch lat europejskim ambasadorem firmy Epson, przyjmując EcoTanki w imieniu swojej fundacji powiedział:

- Moja organizacja skupia się głównie na edukacji wczesnoszkolnej - dlatego jest dla mnie bardzo ważne, aby przekazywać wiedzę dzieciom, kiedy najbardziej jej potrzebują i by wspierać ich edukację. Jesteśmy bardzo wdzięczni za to, że Epson pomaga nam już drugi rok z rzędu.

- Podczas pandemii zauważyliśmy, że nie wszyscy nasi podopieczni mają dostęp do odpowiedniej technologii. Dzięki otrzymanym drukarkom więcej uczniów będzie miało dostęp do ćwiczeń potrzebnych na lekcjach – skomentowała Fayval Williams, Minister Edukacji i Młodzieży Jamajki.

- Technologia ma ogromne znaczenie w procesie edukacji naszych dzieci. Wiele z nich nie może kupić książek, dlatego zapewnienie drukarek to świetny sposób, aby im pomóc – dodała dyrektorka szkoły, Olga Robinson Clarke, mówiąc o zastosowaniu nowych urządzeń w szkole podstawowej w New Providence.

Firma Epson wspiera działania Usaina Bolta pomagające dzieciom w uzyskaniu jak najlepszego wykształcenia. Idzie to także w parze z realizacją czwartego Celu Zrównoważonego Rozwoju ONZ dotyczącego edukacji włączającej o wysokiej jakości.

- Epson jest globalnym liderem na rynku edukacji, a kluczową częścią naszej całościowej strategii jest jej wzbogacanie poprzez technologię. Mamy nadzieję, że dzięki tej darowiźnie dzieci z Jamajki będą mogły w pełni czerpać korzyści z nauki i realizować swój potencjał – skomentowała Mary McNulty, dyrektor ds. PR i komunikacji w Epson Europe, która w imieniu firmy przekazywała drukarki. - Wspólnie można zrobić więcej, dlatego tak ważne są partnerstwa takie jak to i wiele innych na całym świecie wspierające nasz powszechny rozwój.

Źródło: Epson Europe B.V. Sp. z o.o. Oddział w Polsce

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764