logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson publikuje raport „Green Choice”

  PR 04.12.2020, przeczytano 416 razy

Firma Epson opublikowała raport „Green Choice" dotyczący zrównoważonego rozwoju. 48-stronicowy niefinansowy raport zawiera szczegółowe informacje o działaniach na rzecz zrównoważonego rozwoju i CSR podjętych przez firmę Epson w ramach jej całej aktywności w regionie EMEA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-publikuje-raport-_green-choice_,389462,artykul.html

W 2020 roku firma Epson poczyniła znaczne postępy w dostosowywaniu swojej działalności biznesowej do Celów Zrównoważonego Rozwoju (SDG) ONZ, które to zobowiązanie podjęto w następstwie porozumienia paryskiego z 2016 r. i ramowej konwencji Narodów Zjednoczonych w sprawie zmian klimatu (UNFCCC). Ważne punkty raportu:

  • Firma Epson uzyskała ocenę EcoVadis Platinum w kategorii zrównoważonego rozwoju, co oznacza, że spełnia najwyższe standardy w zakresie praw człowieka, warunków pracy, środowiska, etyki i zrównoważonych zakupów. To osiągnięcie plasuje firmę Epson w 1% najlepszych firm w swojej branży.
  • Emisja gazów cieplarnianych w przeliczeniu na pracownika zmniejszyła się o 8,56%.
  • Emisje z zakresów 1 i 2 spadły o 18% (co odpowiada 485 753 tonom CO2).
  • Firma Epson poddała recyklingowi 23 700 ton materiałów, w tym baterii, papieru, drewna, tworzyw sztucznych i zużytego sprzętu elektrycznego.
  • Firma Epson we wszystkich swoich budynkach wykorzystuje obecnie w 100% energię odnawialną.
  • Dzięki sprzedaży ponad 50 milionów drukarek EcoTank bez kartridży Epson zaoszczędził potencjalne 1,1 miliona ton materiałów eksploatacyjnych z tworzyw sztucznych.[1]
  • W ramach programu „Nowe Horyzonty" firma Epson nawiązała współpracę z ponad 11 000 uczniów w różnym wieku, wprowadzając młodych ludzi w świat zrównoważonej technologii i inspirując ich do osiągania celów zawodowych.
  • Firma Epson została partnerem technologicznym opracowanego przez ONZ programu wdrożeniowego United for Smart Sustainable Cities w celu wykorzystania technologii do osiągnięcia Celów Zrównoważonego Rozwoju (SDG) w miastach na całym świecie.

- Raport firmy Epson, „Green Choice", daje naszym klientom pewność, że podejmujemy wszelkie dostępne działania, aby osiągnąć zrównoważony rozwój w całej naszej europejskiej działalności – oznajmił Kazuyoshi Yamamoto, Prezes Epson Europe. - Zrównoważony rozwój jest wpisany w nasze DNA, jest obecny we wszystkim, co robimy. Chodzi o ciągłe ulepszanie każdego aspektu naszej globalnej działalności, od produkcji i dystrybucji po wykorzystanie zasobów i zachowania naszych pracowników. Praca z naszymi klientami to moja pasja. Rozumienie ich potrzeb i słuchanie, co mówią, jest niezbędne, aby nieustannie ulepszać naszą ofertę – dodał Yamamoto.

Raport „Green Choice" ma na celu zagwarantowanie naszym klientom, że firma Epson w pełni poważnie podchodzi do kwestii zrównoważonego rozwoju i przyszłości naszej planety.

- Każdy z nas może dokonać ekologicznego wyboru. Stając przed wyzwaniami w tej „nowej normalności", wszyscy razem musimy pracować jeszcze ciężej, aby dokonać właściwych wyborów i stworzyć bardziej zrównoważoną przyszłość dla naszych ludzi i planety – powiedział Henning Ohlsson, CSR and Sustainability Director w Epson Europe. - Nasz raport „Green Choice" dotyczy dokonania właściwego wyboru z myślą o przyszłości. Popyt na bardziej ekologiczne produkty i usługi nigdy nie był większy niż teraz, a dotyczy to zwłaszcza młodszych pokoleń, które patrzą w przyszłość z prawdziwym niepokojem. Szczególnie cenne jest ich zaangażowanie w kwestii zrównoważonego rozwoju, które zmusza firmy do wprowadzania zmian.  Marki, które nie podzielają tych wartości oraz świadomości potrzeby podjęcia pilnych działań, nie mają przed sobą długofalowej przyszłości. Firma Epson jest w pełni zaangażowana w Cele Zrównoważonego Rozwoju (SDG), które są włączone do naszych planów średnio- i długofalowych oraz wyznaczają kierunek wszystkich naszych działań na rzecz zrównoważonego rozwoju. Raport „Green Choice" pokazuje precyzyjnie i przejrzyście, w jaki sposób kontynuujemy realizowanie naszego zobowiązania w zakresie zrównoważonej, długofalowej przyszłości. Nadal mamy dużo do zrobienia. Zarówno jako firma, jak i jednostki, musimy pokazać, że jesteśmy zaangażowani, odpowiedzialni i nie mamy niczego do ukrycia. W Epson przywiązujemy wagę do etycznego przywództwa i dobrego zarządzania poprzez strategie oparte na wartościach oraz pozytywne działania na rzecz zrównoważonego biznesu w lepszym świecie - dodał Ohlson.

  • Pełny raport Epson „Green Choice" jest dostępny do pobrania TUTAJ.

Źródło: Epson Polska

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764