logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Firma GMC Software Technology wyróżniona w raporcie Forrester Research Inc.

   24.10.2011, przeczytano 1954 razy

Firma GMC Software Technology poinformowała o uzyskaniu miana lidera w niedawnym raporcie opracowanym przez firmę badawczą Forrester Research Inc., zatytułowanym „The Forrester Wave: systemy obróbki dokumentów w procesach zarządzania komunikacją z klientem; 3. kwartał 2011”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/firma-gmc-software-technology-wyrozniona-w-raporcie-forrester-research-inc.,13741,artykul.html

Firma GMC Software Technology znalazła się w tym zestawieniu po raz pierwszy. W raporcie podkreślono „dużą elastyczność oferowanych przez nią rozwiązań i siłę kreatywnych aplikacji dostarczanych na rynek”. Pełny raport „Forrester Wave” można znaleźć na stronie www.gmc.net jak też na stronach internetowych lokalnych przedstawicielstw firmy GMC Software Technology.

Uzasadniając pozycję GMC Software Technology jako lidera na rynku DOCCM, autorzy raportu piszą: Kampanie marketingowe to wciąż najważniejszy obszar działania GMC, jednak firma ta coraz częściej jest też postrzegana jako dostawca interaktywnych i wszechstronnych rozwiązań, dzięki którym stała się jednym z kilku kluczowych graczy na tym rynku. Raport ocenia na 4,4 punktu na 5 możliwych rozwiązania GMC Software Technology w zakresie tworzenia i projektowania dokumentów; z kolei pod względem narzędzi dla upodmiotowienia biznesu firma uzyskała maksymalną ocenę 5 punktów.

Raport „Forrester Wave” odnosi się także do ogólnej sytuacji na rynku DOCCM: W ciągu najbliższych pięciu lat pojawią się niezwykle solidne, przeobrażające cały rynek platformy typu DOCCM, oparte na zaawansowanych projektach, systemach workflow, zasadach biznesowych, analityce oraz integracji z korporacyjnymi platformami marketingowymi. W efekcie staną się one w pełni korporacyjnymi rozwiązaniami, spełniając wymagania ze strony wszystkich segmentów rynku DOCCM.

Źródło: GMC Software Technology

www.gmc.net

Dodatkowe informacje:

Raport „Forrester Wave” bazuje na ocenach konkretnych produktów, w tym rozmowach z ich dostawcami i klientami. 36-punktowe kryteria oceny stworzone przez firmę Forrester objęły tym razem dwunastu dostawców, których rozwiązania uznano za zdolne do wspierania strukturyzowanych, interaktywnych, działających w trybie „na żądanie” przedsiębiorstw z segmentu komunikacji z klientami. Kryteria oceny dostawców zostały podzielone na trzy grupy, uwzględniające aktualną ofertę producenta, jego strategię rynkową oraz obecność na rynku DOCCM (Document Output For Customer Communications Management) – tworzenia i obróbki dokumentów w procesach zarządzania komunikacją z klientami.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druk24h z maszyną cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120
„Wreszcie możemy w pełni oddać kolorystykę naszej barwy firmowej w palecie Pantone 021” – tymi słowami Paweł Grot – prezes zarządu Druk24h podsumowuje niedawną inwestycję w nową, wysokowydajną maszynę cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120. Urządzenie, oferujące druk w trybie CMYK z dwoma kolorami dodatkowymi, w tym różowym, białym i lakierem bezbarwnym, od...
Canon zapowiada udział w targach drupa 2024
Pod hasłem „The Power to Move” firma Canon zaprezentuje na targach drupa 2024 szereg innowacji technologicznych, usług wsparcia, a także różnorodnych koncepcji współpracy z klientami. Pokazom na stoisku Canon będą towarzyszyć zespoły ekspertów, a wszelkie aktywności podejmowane przez firmę w trakcie targów drupa 2024 pomogą zrozumieć jak rozwiązania z obszaru druku...
Koenig & Bauer i CI Flexo na Konferencji Fleksografów
„Gamechanger” – takim mianem określił Paweł Krasowski – Technology Product Manager w firmie Koenig & Bauer (CEE) najnowszą maszynę fleksograficzną z oferty tego producenta – XD Pro, podczas swojego wystąpienia w ramach Konferencji Fleksografów. Prezentacja uwzględniała najnowsze rozwiązania technologiczne Koenig & Bauer, bazujące na technice fleksograficznej, skierowane...
Konica Minolta Business Solutions i Autenti ogłaszają strategiczne partnerstwo, mające na celu przyspieszenie procesu transformacji cyfrowej polskich przedsiębiorstw. To istotny krok w kierunku przyszłości przetwarzania dokumentów.
Stora Enso obniża emisję CO2 związaną z transportem
Stora Enso poinformowała, że jeden z jej klientów – firma Lesjofors - podjęła stosowne działania związane z obniżeniem emisji dwutlenku węgla, wchodzących w tzw. zakres 3 (Scope 3). Obecnie - zamawiane przez nią, gotowe produkty dostarczane przez Stora Enso - są transportowane w samochodach elektrycznych, co – jak podaje firma – ma zredukować emisję CO2...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764