logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Firma Graw dystrybutorem Grafisk Maskinfabrik na rynku Polskim

  PR 29.03.2021, przeczytano 542 razy
ilustracjastrzałka

GRAW jest jednym z dystrybutorów specjalizujących się w branży fleksograficznej. Od 26 lat oferuje rozwiązania, maszyny oraz materialy ekploatacyjne uznanych, światowych dostawców. Firma współpracuje rownież z wieloma drukarniami offsetowymi i rotograwiurowymi, dzięki czemu doskonale zna polski rynek poligraficzny i jego potrzeby.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/firma-graw-dystrybutorem-grafisk-maskinfabrik-na-rynku-polskim,390819,artykul.html

Lykke Trusbak – Dyrektor Segmentu Etykiet w GM: - Wciąż postrzegamy rynek Polski jako jeden z „motorów wzrostu” w Europie i widzimy tu ogromny potencjał w branży opakowaniowej. Już od jakiegoś czasu poszukiwaliśmy w Polsce solidnego i doświadczonego partnera z dobrą znajomością lokalnego rynku. GRAW dynamicznie się rozwija, a poprzez ciągłe doskonalenie umiejętności zwiększa zakres działalności oraz liczbę pracowników. To sprawia, że GRAW jest idealnym partnerem dla GM.

Marcin Zaporowski - Specjalista ds. sprzedaży maszyn i urządzeń w firmie GRAW, dodaje: - Cieszymy się, że możemy stać się częścią rodziny GM. Maszyny tego producenta idealnie wpisują się w DNA naszej firmy, gdzie stawiamy na jakość i niezawodność dostarczanych rozwiązań. Stale widzimy rosnące zapotrzebowanie klientów na wysokiej klasy rozwiązania w zakresie finiszingu i uszlachetniania, dlatego podjęliśmy współpracę z tak uznaną marką jak GM.  Ma ona w swoim portfolio niezwykle efektywne rozwiązania; jak np. kompaktowa linia DC330mini czy wysokiej klasy laser do wycinania etykiet LC350, który jest optymalnym rozwiązaniem przy coraz to bardziej obecnym druku cyfrowym w etykietach.

Zespół GRAW nie traci czasu i już pracuje nad kilkoma dużymi projektami. Ścisła współpraca obu firm i wykorzystanie możliwości tworzenia prezentacji online z nowego Centrum Demonstracyjnego zapowiada nowy, interesujący rozdział na rynku poligraficznym w Polsce.

Źródło: GRAW Sp. z o.o.

www.graw.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764