logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Firma Iberion i warszawski Ratusz wyświetlili na Pałacu Kultury czerwony piorun

  PR 03.11.2020, przeczytano 1453 razy
ilustracja
Fot. Piotr Dębski

Grupa mediowa Iberion, wydawca 15 internetowych portali tematycznych, wspólnie z warszawskim Ratuszem, w geście solidarności z kobietami wyświetliła na Pałacu Kultury i Nauki czerwony piorun, symbol Strajku Kobiet.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/firma-iberion-i-warszawski-ratusz-wyswietlili-na-palacu-kultury-czerwony-piorun,389044,artykul.html

Czerwona błyskawica pojawiła się na warszawskim Pałacu Kultury i Nauki w piątek 30 października o godzinie 17:30 i będzie świecić się do godziny 24.

- W ten sposób możemy okazać naszą solidarność z kobietami, w walce o ich prawa. Tym samym chcemy, żeby wiedziały, że o nich nie zapomnimy, podziwiamy ich upór i determinację. Pamiętajcie, nie jesteście same - komentuje akcję grupy Iberion i warszawskiego Ratusza Prezydent m.st. Warszawy Rafał Trzaskowski.

- Wolność jest jedną z wartości, które powszechnie wyznajemy w ramach naszej organizacji. Zdecydowaliśmy się na takie gesty wsparcia nie tylko w ramach solidarności z ponad 60 koleżankami z pracy, ale i z wszystkimi kobietami. Są momenty, w których przyzwoitość nakazuje zabrać głos. Dziękujemy warszawskiemu Ratuszowi za to, iż w ramach wspólnej wizji sprawnie zrealizowaliśmy akcję na Pałacu Kultury i Nauki - mówi prezes grupy Iberion Albert Wójcik.

- Każda kobieta powinna móc decydować o swoim ciele, swoim życiu i sobie samej. To prawo nigdy nie powinno być kwestionowane. Dlatego wspieraliśmy, wspieramy i będzie wspierać Kobiety w tej walce, do samego końca - dodaje członek zarządu grupy mediowej Iberion Maksymilian Tomanek.

Grupa mediowa Iberion już w zeszły czwartek, 22 października, tuż po ogłoszeniu wyroku Trybunału Konstytucyjnego, w geście solidarności z kobietami, jako pierwsza firma w Polsce umieściła czerwony piorun zarówno w logotypie firmy, jak i w logotypach wszystkich 15 wydawanych przez nią portali internetowych. W grupie mediowej Iberion pracuje ponad 60 kobiet. W środę 28 października wszystkie otrzymały dodatkowy, płatny dzień wolny od pracy.

Źródło: IBERION

www.iberion.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764