logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Firma Ledvance zaufała Euvic Performance

  PR 24.11.2022, przeczytano 440 razy

Euvic Digital (Euvic Performance), rozpoczął współpracę z firmą Ledvance, producentem oświetlenia.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/firma-ledvance-zaufala-euvic-performance,398106,artykul.html

Agencja Euvic Digital zajmie się kompleksową obsługą z zakresu performance marketingu. Do zadań agencji będzie należało opracowanie audytu strony, konfiguracja analityki, opracowanie kreacji reklamowych, przygotowanie contentu na stronę, a także rekomendacji dotyczących optymalizacji sprzedaży. Po uruchomieniu sklepu, agencja zajmie się kampanią efektywnościową związaną z działalnością e-commerce marki Ledvance.

- Serwis Ledvance ma ambicje stać się ekosystemem sprzyjającym użytkownikowi i środowisku. Dzięki doskonale skonfigurowanym narzędziom i informacjom zawartym na stronie klienci mogą usprawniać procesy zakupu w zależności od swoich potrzeb i wymagań – mówi Gaweł Bogus, Marketing Director w firmie Ledvance. – Do współpracy nad projektem zaprosiliśmy Euvic Digital ze względu na ich otwartość, elastyczność i doświadczenie w branży e-commerce. Działaniami związanymi ze współpracą z influencerami zajmie się agencja Brand Buddies.

Źródło: Euvic Digital sp. z o.o.

www.euvicperformance.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764