logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Firma Lenovo Polska partnerem interaktywnego widowiska modowego

  PR 23.01.2020, przeczytano 781 razy
ilustracjastrzałka

21 stycznia 2020 r. na warszawskiej Ochocie odbyło się jedyne w swoim rodzaju wydarzenie łączące technologię z modą i sztuką. Podczas multimedialnego wernisażu inaugurującego nową kolekcję marki Roberta Kupisza, firma Lenovo zaprezentowała w niekonwencjonalny sposób szeroką gamę swoich produktów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/firma-lenovo-polska-partnerem-interaktywnego-widowiska-modowego,385426,artykul.html

W Starej Elektrowni przy ul. Winnickiej 3 w Warszawie miało miejsce wydarzenie, na którym zaprezentowano zupełnie inne, nowoczesne i innowaycjne oblicze pokazu mody oraz standardowej prezentacji produktowej. Wszystko po to, by zanurzyć się w niezwykłym multimedialnym doświadczeniu, skrojonym na miarę naszych czasów.

- Firma Lenovo jest liderem nowych technologii, które dynamicznie rozwijają się zarówno w świecie biznesu, jak i na rynku konsumenckim. Technologie Smart Home oparte na sztucznej inteligencji, asystenci głosowi, składane ekrany, jak w przypadku zdobywcy 43 nagród na tegorocznych targach CES Lenovo ThinkPad X1 Fold, to coś co powoli staje się naszą rzeczywistością. Zdajemy sobie sprawę ze znaczącego wpływu, jaki wywiera rozwój technologii na branżę fashion, z jednej strony technologie VR, AR i technologie dotykowe odkrywają nowe możliwości projektowania, z drugiej zaś strony widzimy włączanie elementów technologicznych do powstających kreacji – przykładowo interaktywna część czapki czy bluzki sterowane telefonem to już nie tylko gadżety z filmów science-fiction, a zdaje się wchodzący na rynek trend – stąd też pomysł aby zaangażować się w interaktywny pokaz mody marki Kupisz. Jednocześnie kolekcja #89byRobertKupisz, czyli powrót do przełomu lat 80-tych i 90-tych, łączy się z polską premierą najnowszego urządzenia motorola razr będącego przykładem implementacji innowacyjnych elastycznych ekranów w designie nawiązującym do kultowego, pierwszego modelu motorola razr z 2004 roku, który był jednym z najlepiej sprzedających się smartfonów w historii – powiedziała Angelika Jeżewska, Senior Marketing Specialist & Brand Expert w Lenovo Polska.

ilustracjastrzałka

Doświadczenie obejmowało 3 sfery: modę, sztukę oraz technologię. Modę reprezentowała najnowsza kolekcja Roberta Kupisza, #89byRobertKupisz, sztukę  – instalacje stylizowane na dzieła muzeum sztuki nowoczesnej, a technologię – laptopy, tablety oraz monitory marki Lenovo oraz telefony Motorola. Zamiast klasycznego pokazu mody, uczestnicy wydarzenia mogli indywidualnie obcować z kolekcją marki Kupisz na multimedialnym wernisażu, podczas którego moda była równie ważna, co brand experience. Około 400 gości miało okazję zobaczyć jak produkty Lenovo wpisały się w nowoczesne instalacje jako nośniki wizualne będące integralną częścią prezentowanej kolekcji.

ilustracjastrzałka

Źródło: Lenovo

www.lenovo.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764