logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Firma LG prezentuje w Londynie projekty artystyczne inspirowane technologią OLED

  PR 22.10.2021, przeczytano 903 razy
ilustracja

Firma LG Electronics rozpoczyna w Londynie serię inicjatyw artystycznych w ramach swojej kampanii „SELF-LIT”. W tym tygodniu zaprezentuje światu nowy gatunek – Sztukę LG OLED wykorzystującą technologię samoświecących pikseli.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/firma-lg-prezentuje-w-londynie-projekty-artystyczne-inspirowane-technologia-oled,393501,artykul.html

Wystawy SELF-LIT Masterpiece oraz SELF-LIT Museum prezentują prace uznanych artystów zgodnie z filozofią firmy LG: Sztuka inspiruje technologię, technologia dopełnia sztukę. Dzieła w efektowny sposób wyświetlane są na najbardziej zaawansowanych telewizorach OLED firmy LG. Miliony samoświecących pikseli zapewniają realistyczne barwy i tekstury eksponowanych obiektów. Te – dzięki niewiarygodnie precyzyjnemu odwzorowaniu oraz nieskończonemu kontrastowi – można obejrzeć w rzeczywistych kolorach oraz głębokiej czerni, co oddaje ich realizm i pozwala maksymalnie skupić się na wrażeniach wzrokowych.

Inauguracyjna wystawa LG OLED X Damien Hirst: A History of Painting („Historia malarstwa”) znajdzie się w przestrzeni/na powierzchni LG podczas międzynarodowych targów sztuki współczesnej – Frieze London, należących do jednych z ważniejszych tego typu imprez na świecie. LG, jako jedyna obecna tam marka elektroniki użytkowej, we współpracy z Hirstem zaprezentuje jego niezwykłe prace. Artysta bada i odkrywa potencjał innowacyjnej technologii oraz pokazuje, w jak wyjątkowo kreatywny sposób może ona wspomóc nowe kierunki sztuki cyfrowej.

ilustracjastrzałka

Ekspozycja obejmuje największe dzieła tego twórcy, w tym obrazy z serii Kaleidoscope i Spin obok niesamowitych samoświecących reprodukcji oraz serii NFT wyświetlanych na telewizorach LG OLED premium. Pierwszy na świecie zwijany model LG SIGNATURE OLED R oraz stylowy LG SIGNATURE OLED 8K z serią LG G1 Gallery inspirowaną sztuką otwierają nowe perspektywy dla prezentacji efektownych prac Damiena Hirsta – to wszystko za sprawą niezrównanej jakości obrazu.

ilustracjastrzałka

Do końca roku firma LG rozszerzy również swój projekt SELF-LIT o wystawę LUX, New Wave of Contemporary Art w 180 The Strand – sercu twórczej społeczności Londynu. Dzięki unikatowym możliwościom technologii OLED swoją kreatywność zademonstrują czołowi artyści tworzący instalacje, tacy jak Refik Anadol oraz Es Devlin. Wykorzystując ponad 100 produktów OLED LG, w tym telewizory i przezroczyste ekrany OLED, zapraszają odwiedzających do doświadczenia hipnotyzującej sztuki wizualnej inspirowanej przełomowymi technologiami.

Kultowe wystawy płynnie łączą technologię i sztukę, które wzajemnie się uzupełniają. Firma LG chce dostarczyć odwiedzającym galerie nadzwyczajne wrażenia estetyczne. Każde cyfrowe dzieło ożywione przez rozwiązania LG OLED zostanie udostępnione podczas prezentacji również na stronie internetowej projektu, tak aby entuzjaści i fani technologii OLED na całym świecie mogli oglądać je w dowolnej chwili i dowolnym miejscu.

ilustracjastrzałka

Źródło: LG Electronics Inc.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764