logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Firma LG prezentuje w Londynie projekty artystyczne inspirowane technologią OLED

  PR 22.10.2021, przeczytano 345 razy
ilustracja

Firma LG Electronics rozpoczyna w Londynie serię inicjatyw artystycznych w ramach swojej kampanii „SELF-LIT”. W tym tygodniu zaprezentuje światu nowy gatunek – Sztukę LG OLED wykorzystującą technologię samoświecących pikseli.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/firma-lg-prezentuje-w-londynie-projekty-artystyczne-inspirowane-technologia-oled,393501,artykul.html

Wystawy SELF-LIT Masterpiece oraz SELF-LIT Museum prezentują prace uznanych artystów zgodnie z filozofią firmy LG: Sztuka inspiruje technologię, technologia dopełnia sztukę. Dzieła w efektowny sposób wyświetlane są na najbardziej zaawansowanych telewizorach OLED firmy LG. Miliony samoświecących pikseli zapewniają realistyczne barwy i tekstury eksponowanych obiektów. Te – dzięki niewiarygodnie precyzyjnemu odwzorowaniu oraz nieskończonemu kontrastowi – można obejrzeć w rzeczywistych kolorach oraz głębokiej czerni, co oddaje ich realizm i pozwala maksymalnie skupić się na wrażeniach wzrokowych.

Inauguracyjna wystawa LG OLED X Damien Hirst: A History of Painting („Historia malarstwa”) znajdzie się w przestrzeni/na powierzchni LG podczas międzynarodowych targów sztuki współczesnej – Frieze London, należących do jednych z ważniejszych tego typu imprez na świecie. LG, jako jedyna obecna tam marka elektroniki użytkowej, we współpracy z Hirstem zaprezentuje jego niezwykłe prace. Artysta bada i odkrywa potencjał innowacyjnej technologii oraz pokazuje, w jak wyjątkowo kreatywny sposób może ona wspomóc nowe kierunki sztuki cyfrowej.

ilustracjastrzałka

Ekspozycja obejmuje największe dzieła tego twórcy, w tym obrazy z serii Kaleidoscope i Spin obok niesamowitych samoświecących reprodukcji oraz serii NFT wyświetlanych na telewizorach LG OLED premium. Pierwszy na świecie zwijany model LG SIGNATURE OLED R oraz stylowy LG SIGNATURE OLED 8K z serią LG G1 Gallery inspirowaną sztuką otwierają nowe perspektywy dla prezentacji efektownych prac Damiena Hirsta – to wszystko za sprawą niezrównanej jakości obrazu.

ilustracjastrzałka

Do końca roku firma LG rozszerzy również swój projekt SELF-LIT o wystawę LUX, New Wave of Contemporary Art w 180 The Strand – sercu twórczej społeczności Londynu. Dzięki unikatowym możliwościom technologii OLED swoją kreatywność zademonstrują czołowi artyści tworzący instalacje, tacy jak Refik Anadol oraz Es Devlin. Wykorzystując ponad 100 produktów OLED LG, w tym telewizory i przezroczyste ekrany OLED, zapraszają odwiedzających do doświadczenia hipnotyzującej sztuki wizualnej inspirowanej przełomowymi technologiami.

Kultowe wystawy płynnie łączą technologię i sztukę, które wzajemnie się uzupełniają. Firma LG chce dostarczyć odwiedzającym galerie nadzwyczajne wrażenia estetyczne. Każde cyfrowe dzieło ożywione przez rozwiązania LG OLED zostanie udostępnione podczas prezentacji również na stronie internetowej projektu, tak aby entuzjaści i fani technologii OLED na całym świecie mogli oglądać je w dowolnej chwili i dowolnym miejscu.

ilustracjastrzałka

Źródło: LG Electronics Inc.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czy trendy pro-eko zmieniają rynek opakowań w Polsce?
Stopniowy powrót do nastrojów sprzed pandemii może zwiastować, że na znaczeniu ponownie zyskają postawy i zachowania prośrodowiskowe. Wzrost świadomości ekologicznej był przed pandemią jednym z najważniejszych globalnych trendów konsumenckich. Wiele wskazuje na to, że niebawem znów stanie się istotnym czynnikiem wpływającym na codzienne wybory...
Electrolux z kampanią „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”.
Electrolux wystartował z kampanią pod hasłem „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”. W związku z działaniami, marka chce zachęcać swoich konsumentów do bardziej świadomego życia, które będzie dzięki temu lepsze, wprowadzania drobnych zmian wokół siebie i stosowania się do zasad zrównoważonych praktyk kulinarnych oraz niemarnowania żywności. W ramach kampanii,...
Ruszyła kampania „Każdy powód jest dobry, by pomagać”. W krótkich spotach Bank BNP Paribas pokazuje zaangażowanie swoich pracowników w wolontariat na rzecz Szlachetnej Paczki i zachęca innych do wpierania tej inicjatywy. Pierwsza faza kampanii potrwa od 1 do 25 grudnia 2021 r.
Do grona klientów Ocama Films, studia filmowego specjalizującego się w produkcjach typu tabletop, food film i demach produktowych, dołączyła Żabka Polska. W ramach współpracy studio przygotowało dla sieci ujęcia foodowe i dema produktowe do spotów TV oraz filmów wykorzystywanych w digitalu, promujących ofertę dań gotowych Szamamm. Autorem zdjęć i...
Marka SKYN rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii "Skin-on-skin poczujcie siebie" promującą prezerwatywy z innowacyjnego, ultramiękkiego materiału SKYNFEEL. Kampania jest prowadzona w trzech obszarach: na platformach mediowych, platformach społecznościowych oraz we współpracy z influencerami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764