logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Firma Nikon publikuje wersję 1.1.0 oprogramowania NX Field

  PR 19.02.2022, przeczytano 453 razy

Firma Nikon z przyjemnością informuje o opublikowaniu wersji 1.1.0 oprogramowania NX Field, systemu zdalnego fotografowania dla profesjonalnych fotografów oraz agencji informacyjnych i sportowych. Ta aktualizacja dodaje obsługę pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych Z 7II, Z 6II, Z 7 i Z 6 (formatu FX firmy Nikon). Obsługa aparatu Z 9 zostanie zapewniona w przyszłej aktualizacji oprogramowania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/firma-nikon-publikuje-wersje-1.1.0-oprogramowania-nx-field,394839,artykul.html

Dodana w wersji 1.1.0 obsługa aparatów bezlusterkowych umożliwia zdalne sterowanie funkcją bezgłośnego fotografowania, dostępną tylko w aparatach bezlusterkowych. Dzięki temu zdalne aparaty mogą być używane nawet w miejscach i sytuacjach wymagających bezgłośnej pracy, takich jak sale koncertowe czy mecze szachowe. W wersji 1.1.0 dodano także obsługę funkcji AF z wykrywaniem twarzy oraz oczu, dostępnych w aparatach bezlusterkowych firmy Nikon, co podczas zdalnego wykonywania zdjęć zapewnia większą niezawodność ustawiania ostrości na twarzy i oczach fotografowanych osób. Co więcej, pola AF rozmieszczone na szerokim obszarze kadru ułatwiają ustawienie ostrości na obiektach znajdujących się na brzegach kadru, zapewniając większą swobodę komponowania ujęć.

Ponadto oprogramowanie NX Field w wersji 1.1.0 wzbogacono o obsługę fotografowania z interwalometrem zarówno przy użyciu zgodnych lustrzanek cyfrowych, jak i aparatów bezlusterkowych. Dzięki określaniu interwału fotografowania i liczby zdjęć w zdalnym aparacie, jest możliwe automatyczne fotografowanie, nawet z dużej odległości.

Firma Nikon będzie nadal publikować aktualizacje oprogramowanie NX Field, aby wspierać profesjonalnych fotografów, którzy pracują na pierwszej linii reportażu i rejestrują najważniejsze chwile.

Źródło: Nikon

www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764