logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Firma Nikon wzbogaci serię Z o nowy superzoom

  PR 29.06.2021, przeczytano 312 razy
ilustracjastrzałka
* Wygląd obiektywu może różnić się od przedstawionego na zdjęciu powyżej.

Firma Nikon informuje o postępie prac nad obiektywem NIKKOR Z DX 18-140mm f/3.5-6.3 VR – o dużym zakresie ogniskowych i przeznaczonym do aparatów bezlusterkowych formatu APS-C (formatu DX firmy Nikon), w których zastosowano mocowanie Z. Premierę obiektywu zaplanowano jeszcze na ten rok.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/firma-nikon-wzbogaci-serie-z-o-nowy-superzoom,392067,artykul.html

Obiektyw NIKKOR Z DX 18-140mm f/3.5-6.3 VR będzie umożliwiał fotografowanie szerokiej gamy ujęć — od szerokokątnych po wykonywane przy ogniskowej teleobiektywu oraz z małych odległości. Kompaktowy i lekki obiektyw umożliwi rejestrowanie zdjęć i filmów w różnych sytuacjach.

Prowadzone prace są wyrazem nieustannego dążenia firmy Nikon do zapewnienia nowego wymiaru jakości optyki. Firma Nikon nie tylko stale wychodzi naprzeciw potrzebom użytkowników, ale przyczynia się też do rozwoju kultury fotografii, poszerzając jednocześnie zakres ekspresji obrazu.

Źródło: NIKON

www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mery Spolsky i Kuba Karaś w kampanii Durex
„Bez wymówek” to najnowsza odsłona kampanii marki Durex z portfolio firmy Reckitt. Jej celem jest dotarcie do młodych ludzi z pozytywnym przekazem na temat prezerwatyw i nakłonienie do zmiany zachowań seksualnych. W ramach realizowanego projektu marka podjęła współpracę ze znanymi artystami polskiej sceny muzycznej: Mery Spolsky i Kubą Karasiem....
Kampania marketingowa programu „Zielone etykiety” Makro
„Kupujesz więcej, płacisz mniej” – to hasło najnowszej kampanii reklamowej prowadzonej przez MAKRO Polska. Celem jest zbudowanie wizerunku firmy jako hurtowego partnera w biznesie oraz nagłośnienie programu „Zielone etykiety”, którym objętych jest już ponad 7000 najczęściej produktów z oferty MAKRO.
Poczta Polska promuje patriotyczne wydarzenia organizowane przez MON
W placówkach pocztowych pojawiły się plakaty zapraszające na pikniki wojskowe, organizowane przez MON z okazji przypadającego 15 sierpnia Święta Wojska Polskiego. W ramach nadchodzących uroczystości, 14 sierpnia na Stadionie Narodowym w Warszawie swoje stoisko otworzy także Poczta Polska.
Historia przedmiotów w kampanii Vinted
Vinted rusza z nową, międzynarodową kampanią, która celebruje i pokazuje moc zza kulisowych historii i emocji, związanych z modą second hand.
Nowojorski smak piwa Brooklyn w kampanii Carlsberg
Carlsberg Polska wprowadza do szerokiej dystrybucji ikoniczną markę, popularnego w Stanach Zjednoczonych, Browaru Brooklyn. Brooklyn Pilsner to lekkie i orzeźwiające piwo, zainspirowane miejscem pełnym różnorodnych kultur i smaków, będących częścią tej kolorowej dzielnicy Nowego Jorku. Nowość dostępna jest w sklepach w całej Polsce, a w telewizji i Internecie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764