logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Firma Nikon wzbogaci serię Z o nowy superzoom

  PR 29.06.2021, przeczytano 241 razy
ilustracjastrzałka
* Wygląd obiektywu może różnić się od przedstawionego na zdjęciu powyżej.

Firma Nikon informuje o postępie prac nad obiektywem NIKKOR Z DX 18-140mm f/3.5-6.3 VR – o dużym zakresie ogniskowych i przeznaczonym do aparatów bezlusterkowych formatu APS-C (formatu DX firmy Nikon), w których zastosowano mocowanie Z. Premierę obiektywu zaplanowano jeszcze na ten rok.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/firma-nikon-wzbogaci-serie-z-o-nowy-superzoom,392067,artykul.html

Obiektyw NIKKOR Z DX 18-140mm f/3.5-6.3 VR będzie umożliwiał fotografowanie szerokiej gamy ujęć — od szerokokątnych po wykonywane przy ogniskowej teleobiektywu oraz z małych odległości. Kompaktowy i lekki obiektyw umożliwi rejestrowanie zdjęć i filmów w różnych sytuacjach.

Prowadzone prace są wyrazem nieustannego dążenia firmy Nikon do zapewnienia nowego wymiaru jakości optyki. Firma Nikon nie tylko stale wychodzi naprzeciw potrzebom użytkowników, ale przyczynia się też do rozwoju kultury fotografii, poszerzając jednocześnie zakres ekspresji obrazu.

Źródło: NIKON

www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mimaki prezentuje nowe innowacje i możliwości zastosowań na targach FESPA 2021
Firma Mimaki Europe, producent drukarek atramentowych i systemów tnących, zaprezentuje swoją szeroką ofertę wiodących na rynku, dochodowych technologii druku cyfrowego na targach FESPA Global Print Expo 2021 (12-15 października 2021 roku, RAI Amsterdam, Holandia, Stoisko: 1-F45). Chcąc w pełni wykorzystać zalety pierwszych organizowanych na żywo targów FESPA...
Hebe i agencja V&P ruszają z kolejną odsłoną kampanii reklamowej „Jestem w Hebe”
Sieć Hebe oraz agencja reklamowa V&P kontynuują współpracę i prezentują najnowszą serię spotów reklamowych pod tytułem „Jestem w Hebe“. Znany już widzom żartobliwy format rozmów matki i córki powróci na ekrany 16 września.  
Awanse i zmiany kadrowe w Gameset
Cezary Sokół i Michał Kisiel, dotychczas Junior Talent Managerowie, awansowali na stanowiska Talent Managerów w agencji gaming marketingu Gameset (grupa LTTM). Ponadto do zespołu Sales&Strategy dołączył Paweł Sakowicz, który objął funkcję Sales Managera.
Zygmunt Chajzer nowym ambasadorem Neonet
Gwiazdą kolejnej odsłony kampanii telewizyjno-radiowej marki NEONET został słynny dziennikarz i prezenter radiowo-telewizyjny, Zygmunt Chajzer. Nowy spot reklamowy skupia się na znalezieniu sprawdzonych rozwiązań, które sprawdzą się na co dzień. Wpisuje się on w komunikację NEONET prowadzoną pod hasłem „Mówisz-masz”, która ma na celu pokazanie...
Salony Agata z nową agencją PR – Big Picture zajmie się kompleksową obsługą brandu
Od września br. obsługę działań komunikacyjnych marki Agata – polskiej sieci salonów mebli i akcesoriów do wyposażenia wnętrz, prowadzi Big Picture. W ramach współpracy agencja odpowiada za stworzenie oraz realizację kompleksowej strategii w obszarze PR produktowego i korporacyjnego. Do zadań agencji należy między innymi prowadzenie biura...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764