logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Firma O-I promuje szkło z zespołem z The Bottle Boys

  PR 06.07.2015, przeczytano 899 razy

Firma O-I Europe podpisała ekskluzywny kontrakt z sensacją muzyczną You Tube – The Bottle Boys. Wykonawcy, którzy grają wszystkie swoje utwory muzyczne na idealnie dostrojonych szklanych butelkach mają ponad 77.000 fanów w YouTube, a ich największy hit,  Billie Jean Michaela Jacksona był przeglądany ponad 6 milionów razy. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/firma-o-i-promuje-szklo-z-zespolem-z-the-bottle-boys,25363,artykul.html

Zespół jest idealnym partnerem dla O-I, aby przyciągnąć pokolenie Y – pierwszą generację, która dorastała spożywając żywność i napoje w opakowaniach wytworzonych z innych materiałów niż szkło, a jednocześnie jest bardziej wrażliwa na sprawy trwałości i jakości. Firmie zależy na tym żeby zbadać, jak zaangażować pokolenie Millenium w opakowania szklane- materiał, z którym mogli mieć ograniczony kontakt, i który nie do końca kojarzy im się ze wspomnieniami z dzieciństwa.

Na umowę składają się specjalne koncerty i imprezy organizowane dla klientów O-I oraz zamieszczanie logotypu projektu Glass Is Life w każdym wideoklipie zespołu w ramach tzw. BottleMondays. O-I wspiera akcję poprzez swoje kanały w mediach społecznościowych.

To partnerstwo jest znakomitym sposobem na przyciągnięcie pokolenia Millenium do opakowań szklanych i naszego ruchu Glass Is Life. Dzięki swojemu zabawnemu charakterowi, BottleBoys otworzą drzwi do konstruktywnych dyskusji na temat zalet i trwałości szkła” – powiedziała Marie-Laure Susset, manager O-I Europe ds. brandingu i komunikacji zewnętrznej.

Członek zespołu The Bottle Boys, Martin Barrett Aagaard, skomentował akcję:  „Większość zespołów ma instrumenty dęte, strunowe lub drewniane, ale my jako instrument wybraliśmy szkło. Ruch Glass Is Life przekazuje dokładnie to, co myślimy o szkle – dla nas to jest radosne, pobudzające do życia i naturalne. Nie bylibyśmy the Bottle Boys bez szkła.”

Źródło: O-I Europe

www.o-i.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764