logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Firma OKI Europe wspiera tworzenie oznakowań na żądanie

  PR 01.12.2020, przeczytano 477 razy
ilustracja

Firma OKI Europe uruchomiła The Design Hub, przyjazne dla użytkownika oprogramowanie kreatywne, oparte na technologii Shoppa, służące do tworzenia komunikacji wizualnej i materiałów marketingowych we własnym zakresie, na żądanie. The Design Hub umożliwia firmom tworzenie, drukowanie i umieszczanie profesjonalnych oznakowań w ciągu kilku minut, oferując szybką i niedrogą alternatywę dla korzystania z usług zewnętrznych dostawców materiałów kreatywnych i usług druku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/firma-oki-europe-wspiera-tworzenie-oznakowan-na-zadanie,389394,artykul.html

Platforma The Design Hub umożliwia firmom szybkie reagowanie na nieoczekiwane sytuacje w miarę ich rozwoju, co jest szczególnie ważne w przypadku ciągłych zmian w wytycznych, zmiennych warunków handlowych i zmieniających się trendów rynkowych, które wpływają na zachowanie klientów. Firmy mogą szybko i łatwo tworzyć przyciągające wzrok oznakowanie wizualne i komunikaty dzięki obszernej bibliotece gotowych szablonów, które można dostosować za pomocą tekstu, obrazów i innych elementów projektowych, bez konieczności posiadania profesjonalnych umiejętności projektowych. Łatwa w obsłudze funkcja „przeciągnij i upuść” umożliwia użytkownikom natychmiastowe tworzenie i drukowanie materiałów promocyjnych, co pomaga utrzymać przewagę nad konkurencją i zaangażowanie klientów.

Biblioteka The Design Hub zawiera szeroki zakres materiałów, obrazów i szablonów do tworzenia oznakowań wszystkich rozmiarów, od A5 do banerów o długości 1,3 m, poprzez wstępnie cięte etykiety, naklejki, etykiety cenowe, opaski na nadgarstek, kołnierze na butelki, zawieszki na drzwi i wiele innych. Oprócz wstępnie zainstalowanych szablonów użytkownicy mogą importować i tworzyć niestandardowe szablony formatów, które spełniają ich konkretne potrzeby, a także dodawać lub modyfikować obrazy. Kody QR mogą być również generowane automatycznie, co sprzyja zaangażowaniu klientów dzięki komunikacji bezdotykowej, na przykład w przypadku naklejek na stół w restauracji umożliwiających dostęp do menu i składanie zamówień. Ponadto zasoby można w pełni spersonalizować za pomocą druku zmiennych danych.

Platforma The Design Hub została już doceniona za kompleksowe rozwiązanie do produkcji oznakowań w sklepie dla sprzedawców detalicznych, wygrywając niedawno prestiżową nagrodę Złote Innowacje Retail 2020 w kategorii zastosowań wspierających sprzedawców detalicznych. Jury skomentowało werdykt:

- The Design Hub zapewnia sprzedawcom elastyczność kompleksowego rozwiązania, które pozwala na tworzenie profesjonalnych, spójnych i efektywnych komunikatów sklepowych na żądanie bez konieczności posiadania specjalistycznych umiejętności w zakresie projektowania i drukowania.

The Design Hub współpracuje wyłącznie z wybranymi drukarkami firmy OKI. Drukowanie jest bardzo proste, dzięki niestandardowym plikom multimedialnym/profilom nośników osadzonym w ustawieniach drukowania. Zapewnia to łatwość drukowania za pomocą drukarek OKI każdego projektu bezpośrednio z platformy The Design Hub na szerokiej gamie nośników o różnych rozmiarach, gramaturach i typach. The Design Hub umożliwia również monitorowanie stanu drukarki firmy OKI, w tym poziomu materiałów eksploatacyjnych, oraz automatyczne wysyłanie powiadomienia o konieczności zastosowania nowych materiałów eksploatacyjnych. Dzięki linkom do autoryzowanych partnerów firmy OKI, odbiór materiałów eksploatacyjnych jest równie prosty co ich zakup, co pozwala na nieprzerwane i bezproblemowe drukowanie.

- Komunikacja wizualna ma kluczowe znaczenie dla zachęcenia, zaangażowania i poinformowania klientów, zwłaszcza w takich sektorach jak handel detaliczny i hotelarstwo, w których warunki ciągle się zmieniają – mówi Javier Lopez, dyrektor generalny Vertical Solutions EMEA, OKI Europe Ltd. - Bardziej niż kiedykolwiek firmy muszą być w stanie szybko się dostosować i komunikować się z klientami w sposób profesjonalny, czytelny i opłacalny. The Design Hub umożliwia firmom tworzenie, drukowanie i umieszczanie wysokiej jakości oznakowań w ciągu kilku minut za jednym naciśnięciem przycisku, co pozwala na skuteczną personalizację na żądanie i oszczędność cennego czasu i pieniędzy.

Firma OKI Europe, pomagając w ciągu ostatnich kilku miesięcy ponad 700 organizacjom w promowaniu dystansu społecznego poprzez dostarczanie im naklejek podłogowych i grafik, doskonale zdaje sobie sprawę z ciągłych wyzwań przed jakimi stoją firmy w zakresie dostosowywania się do zmieniających się okoliczności. W ramach kampanii „Adapt Today” firma OKI oferuje firmom bezpłatny* pakiet Business Agility Pack, który obejmuje 6-miesięczną subskrypcję** The Design Hub. Pakiet o przybliżonej wartości około 2200 PLN* jest dostępny dla klientów, którzy zakupią kolorową drukarkę OKI objętą kampanią i zestaw oryginalnych tonerów CYMK firmy OKI. Firmy, które posiadają już uprawnioną kolorową drukarkę firmy OKI, mogą odebrać swój pakiet po zakupie zestawu oryginalnych tonerów CMYK firmy OKI*.

Poza 6-miesięczną subskrypcją usługi The Design Hub klienci otrzymają także 6-miesięczną subskrypcję usługi ABBYY FineScanner Premium**, pierwszego inteligentnego skanera mobilnego wykorzystującego SI do skanowania dokumentów papierowych i tworzenia doskonałych kopii cyfrowych do przechowywania lub drukowania i przechowywania. Dzięki temu klienci mogą korzystać także z inteligentnego skanowania i nie muszą inwestować w duży skaner biurkowy lub urządzenie wielofunkcyjne.

Klienci otrzymają także różne nośniki do zastosowań specyficznych dla danego sektora, a także dostęp do wielu różnych szablonów i materiałów ilustracyjnych, które pomogą im szybko dostosować oznakowanie i komunikację z klientami, pozwalając uniezależnić się od kosztownych i nieterminowych usług dostawców zewnętrznych.

Źródło: OKI Europe Ltd

www.oki.com/pl

Dodatkowe informacje:

* Obowiązuje regulamin. Podane wartości są wartościami przybliżonymi.
** Wymagana rejestracja

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764