|
Bardzo poważne.
Zwrot rzekomo wadliwego towaru jest podstawą reklamacji. Czyż nie?
Wyśmiałbym delikwenta, który chciałby złożyć reklamację nie oddając w całości tego, co rzekomo jest złe, zepsute lub źle wykonane.
-----------------
|
-----------------
Diplodoc oceniałem tylko i wyłącznie wypowiedz Peco.
-----------------
|
|
OK, ale uwierz mi, że są firmy które jak tylko wyczują, że jest się na początku rzetelnym to później z ciebie doją jak się da. Znam firmę z okolic która tak ciągneła się z serwisami za koszule, że po kolei wszyscy serwisanci podziękowali za usługi, bo po czasie chcieli mieć wszystko wymienione na nowe a za nic płacić, w ramach rzekomej gwarancji....
-----------------
GRAFTEC
e-mail: graftec@graftec.eu
www.graftec.eu
|
-----------------
Jeśli ktoś pisze ewidentnie nieprawdę, to spotyka się takimi samymi konsekwencjami - niezależnie od tego czy dotyczy to bardziej czy mniej renomowanego producenta, dostawcy, wykonawcy czy też po prostu - innego użytkownika.
Mowa o reakcji z naszej strony. Ze strony firm będących celem zarzutów: cóż - i ci bardziej i ci mniej renomowani zgłaszali nam wnioski o zablokowanie dostępu do niektóych wątków motywując objęciem ich postępowaniem sądowym lub prokuratorskim. Bierzemy takie oświadczenia za dobrą monetę - ale trzeba powiedzieć, że póki co ŻADNA z tych spraw nie zakończyła się oficjalnym werdyktem sądu (albo też zainteresowani nie zechcieli nas o tym powiadomić).
-----------------
Redakcja Signs.pl
3kwadrat_pl
No właśnie o to chodziło, dziękuję Ci za ten post
Nie damy sobie w kaszę dmuchać!
Łatwo jest kogoś obrzucić błotem... łatwiej obrażać...
znacznie trudniej przeprosić lub polubownie załatwić sprawę.
Jeżeli ze strony niezadowolonego klienta występuje choć minimalna wola współpracy to każdy problem można rozwiazać,
niestety jesli ktoś lubi się kłócić to co możesz zrobić?
Jak się zachować kiedy ma się do czynienia z osoba która jest wulgarna i obrzuca seria obraźliwych epitetów i na dodatek straszy?
Przepraszasz i schodzisz z drogi... a potem czytasz coś na swój temat na forum...
Więc jak to robić, aby w kaszę nie dać sobie dmuchać? Odpowiadać agresja na agresję, straszyć się na wzajem, przepychać, pisać pisma, boksować się na adwokatów, ja nie wiem...
pozdrawiam
dzięki
-----------------
Niezależny Dealer Ploterów MUTOH
Plotery Atramenty Części
www.peco.pl
|
|
-----------------
Niezależny Dealer Ploterów MUTOH
Plotery Atramenty Części
www.peco.pl