logo
FORUM
Polska reklama i poligrafiaFORUM

firma peco.pl

Strona 6/8  1 ... 4 5 6 7 8

Diplodoc Diplodoc | 09.10.2012 21:10

3kwadrat_pl, 2012-10-09 21:44
nie ma to jak poważne potraktowanie klienta... Widać pełen profesjonalizm z Waszej strony.


Bardzo poważne.
Zwrot rzekomo wadliwego towaru jest podstawą reklamacji. Czyż nie?

Wyśmiałbym delikwenta, który chciałby złożyć reklamację nie oddając w całości tego, co rzekomo jest złe, zepsute lub źle wykonane.

-----------------

Diplodoc

3kwadrat_pl 3kwadrat_pl | 09.10.2012 22:10

Diplodoc oceniałem tylko i wyłącznie wypowiedz Peco.

-----------------

3kwadrat_pl

| 09.10.2012 22:10

3kwadrat_pl, 2012-10-09 22:00
Diplodoc oceniałem tylko i wyłącznie wypowiedz Peco.


Dobrze, ale wątek nabrał siły i nerwów w firmie peco...... w sumie powoli bez podstawnie, ponieważ publicznie jest firma negowana bez podstaw również to, że towar nie wrocil do uwzglednienia reklamacji.... Wszystko to nie powinno mieć miejsca na tym forum...

GRAFTEC
e-mail: graftec@graftec.eu

(Wiadomość zmodyfikowana przez: graftec dnia 10.10.2012 00:03)

avatar użytkownika
+ + + + + + +

Osie
wiadomości: 1000
w Signs.pl od 08.05.2007
IP: 83.23.177.XXX

3kwadrat_pl 3kwadrat_pl | 09.10.2012 22:10

graftec, 2012-10-09 22:14
3kwadrat_pl, 2012-10-09 22:00
Diplodoc oceniałem tylko i wyłącznie wypowiedz Peco.


Dobrze, ale wątek nabrał siły i nerwów w firmie peco w sumie powoli bez podstawnie, i publicznie jest firma negowana bez podstaw poniewaz towar nie wrocil do uwzglednienia reklamacji....


Żartujesz, jest prosty sposób na uniknięcie tego typu wywodów - podchodzisz poważnie do kontrahenta, rozwiązujesz problem od razu i nie dopuszczasz do tego typu sytuacji, Tak robią profesjonalne i szanujące się firmy. Teraz możemy tylko gdybać kto ma rację. A nerwy, wybacz, ale w interesach nie uznaje czegoś takiego.



(Wiadomość zmodyfikowana przez: 3kwadrat_pl dnia 09.10.2012 22:26)

3kwadrat_pl

| 09.10.2012 22:10

OK, ale uwierz mi, że są firmy które jak tylko wyczują, że jest się na początku rzetelnym to później z ciebie doją jak się da. Znam firmę z okolic która tak ciągneła się z serwisami za koszule, że po kolei wszyscy serwisanci podziękowali za usługi, bo po czasie chcieli mieć wszystko wymienione na nowe a za nic płacić, w ramach rzekomej gwarancji....

-----------------
GRAFTEC
e-mail: graftec@graftec.eu
www.graftec.eu

avatar użytkownika
+ + + + + + +

Osie
wiadomości: 1000
w Signs.pl od 08.05.2007
IP: 83.23.177.XXX

3kwadrat_pl 3kwadrat_pl | 09.10.2012 22:10

graftec, 2012-10-09 22:31
OK, ale uwierz mi, że są firmy które jak tylko wyczują, że jest się na początku rzetelnym to później z ciebie doją jak się da. Znam firmę z okolic która tak ciągneła się z serwisami za koszule, że po kolei wszyscy serwisanci podziękowali za usługi, bo po czasie chcieli mieć wszystko wymienione na nowe a za nic płacić, w ramach rzekomej gwarancji....


Być może, ale nie odbiegajmy od tematu. Firma Peco ma swoją historię, z tego co wyczytałem na forum pod tą nazwą zaczyna ją właściwie budować, do tego daje sobie pluć w kaszę. Wyobrażasz sobie jakie konsekwencje poniósłby jakiś forowicz, który napisałby rzekomo nieprawdziwe informację na Atrium, Poskos, KML, Sico czy innego szanującego się dystrybutora ploterów, czy tuszy?

-----------------

3kwadrat_pl

| 09.10.2012 23:10

Jeśli ktoś pisze ewidentnie nieprawdę, to spotyka się takimi samymi konsekwencjami - niezależnie od tego czy dotyczy to bardziej czy mniej renomowanego producenta, dostawcy, wykonawcy czy też po prostu - innego użytkownika.

Mowa o reakcji z naszej strony. Ze strony firm będących celem zarzutów: cóż - i ci bardziej i ci mniej renomowani zgłaszali nam wnioski o zablokowanie dostępu do niektóych wątków motywując objęciem ich postępowaniem sądowym lub prokuratorskim. Bierzemy takie oświadczenia za dobrą monetę - ale trzeba powiedzieć, że póki co ŻADNA z tych spraw nie zakończyła się oficjalnym werdyktem sądu (albo też zainteresowani nie zechcieli nas o tym powiadomić).

-----------------
Redakcja Signs.pl

avatar użytkownika
SIGNS.PL

Liszki
Małopolskie
wiadomości: 8376
w Signs.pl od 10.11.2000
IP: 83.29.20.XXX

| 09.10.2012 23:10

3kwadrat_pl

No właśnie o to chodziło, dziękuję Ci za ten post
Nie damy sobie w kaszę dmuchać!

Łatwo jest kogoś obrzucić błotem... łatwiej obrażać...
znacznie trudniej przeprosić lub polubownie załatwić sprawę.

Jeżeli ze strony niezadowolonego klienta występuje choć minimalna wola współpracy to każdy problem można rozwiazać,
niestety jesli ktoś lubi się kłócić to co możesz zrobić?
Jak się zachować kiedy ma się do czynienia z osoba która jest wulgarna i obrzuca seria obraźliwych epitetów i na dodatek straszy?
Przepraszasz i schodzisz z drogi... a potem czytasz coś na swój temat na forum...

Więc jak to robić, aby w kaszę nie dać sobie dmuchać? Odpowiadać agresja na agresję, straszyć się na wzajem, przepychać, pisać pisma, boksować się na adwokatów, ja nie wiem...

pozdrawiam
dzięki


-----------------
Niezależny Dealer Ploterów MUTOH
Plotery Atramenty Części
www.peco.pl

avatar użytkownika
+

Warszawa
wiadomości: 27
w Signs.pl od 22.12.2011
IP: 92.63.33.XXX

| 10.10.2012 00:10

PECO_PL, 2012-10-09 23:52
Więc jak to robić, aby w kaszę nie dać sobie dmuchać? Odpowiadać agresja na agresję, straszyć się na wzajem, przepychać, pisać pisma, boksować się na adwokatów, ja nie wiem...

pozdrawiam
dzięki




Bez przypału, robić swoje i to wszystko.....; moje posty chyba zostaly źle zrozumiane, z kontekstu odpowiedzi widzę po prostu zabrakło przecinków.....

GRAFTEC
e-mail: graftec@graftec.eu

(Wiadomość zmodyfikowana przez: graftec dnia 10.10.2012 00:09)

avatar użytkownika
+ + + + + + +

Osie
wiadomości: 1000
w Signs.pl od 08.05.2007
IP: 83.23.177.XXX

| 10.10.2012 00:10

graftec, 2012-10-10 00:02
PECO_PL, 2012-10-09 23:52
Więc jak to robić, aby w kaszę nie dać sobie dmuchać? Odpowiadać agresja na agresję, straszyć się na wzajem, przepychać, pisać pisma, boksować się na adwokatów, ja nie wiem...

pozdrawiam
dzięki




Bez przypału, robić swoje i to wszystko.....; moje posty chyba zostaly źle zrozumiane, z kontekstu odpowiedzi widzę po prostu zabrakło przecinków.....

GRAFTEC
e-mail: graftec@graftec.eu

(Wiadomość zmodyfikowana przez: graftec dnia 10.10.2012 00:09)



Dzięki masz rację

pozdrawiam
wszystkich

Radek

-----------------
Niezależny Dealer Ploterów MUTOH
Plotery Atramenty Części
www.peco.pl

avatar użytkownika
+

Warszawa
wiadomości: 27
w Signs.pl od 22.12.2011
IP: 92.63.33.XXX
Strona 6/8  1 ... 4 5 6 7 8
REKLAMA:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764