logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Firma Resideo z kolejną statuetką międzynarodowego konkursu Spotlight

  PR 25.11.2022, przeczytano 315 razy
ilustracjastrzałka

Spotlight jest jednym z kilku konkursów, które League of American Communications Professionals LLC organizuje co kwartał. Celem LACP, pełniącego rolę forum dla branży public relations, jest wyróżnianie firm, stosujących dobre praktyki w komunikacji. W tegorocznej edycji do konkursu przystąpiło ponad 500 organizacji z kilkunastu krajów świata. Jedną z nich było Resideo, którego kampania „Smart Boy 2 | Smart Trick” otrzymała 98 punktów w kategorii „Audio/Video”, a tym samym zdobyła złotą nagrodę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/firma-resideo-z-kolejna-statuetka-miedzynarodowego-konkursu-spotlight,398116,artykul.html

O kampanii Smart Boy 2 | Smart Trick

W wyniku pandemii COVID-19 funkcja naszych domów znacznie się poszerzyła. Strefy wcześniej ograniczone do odpoczynku stały się wielofunkcyjnymi przestrzeniami, w których nie tylko mieszkamy, ale też pracujemy, uprawiamy sporty i bawimy się. Zmiana ta sprawiła, że zaczęliśmy poświęcać więcej czasu oraz uwagi do zarządzania przestrzenią swoich domów, co z kolei doprowadziło do większego zainteresowania technologiami smart home. Na fali tych zmian Resideo postanowiło wprowadzić inteligentny termostat evohome evolved, który umożliwia łatwe kontrolowanie temperatury w domu. Firma promowała go w krajach Europy Środkowo-Wschodniej poprzez kampanię „Smart Boy 2 | Smart Trick”, będącą kontynuacją akcji „Smart Boy”.

Firma Resideo, której przyświeca hasło „Komfort dla każdego” postanowiła poprzez kampanię zwrócić się do konsumentów oraz instalatorów i zakomunikować im, że nowoczesne technologie są łatwe w użyciu i w instalacji.

Filarem kampanii jest spot oparty na storytellingu. Przedstawia historię chłopca, który uczy swoich dziadków korzystania ze świeżo zamontowanego termostatu evohome evolved. Film został obejrzany prawie 3 mln razy w Bułgarii, Czechach, Polsce, Rumunii, Słowacji i na Węgrzech.

- Ta nagroda to kolejne potwierdzenie potencjału zastosowanego konceptu. „Smart Boy 2” jest bowiem kontynuacją kampanii „Smart Boy”, która również została nagrodzona w konkursie Spotlight. Tym razem postanowiłam jednak pójść o krok dalej i uruchomić komunikację w wielu kanałach tj. media społecznościowe, media relations i digital marketing. Dzięki temu wygenerowaliśmy zasięg na poziomie 30 mln. Bardzo się cieszę, że „Smart Boy 2” także został doceniony – mówi Natalia Długosz, manager ds. marketingu i komunikacji Resideo w regionie EMEA.

Spotlight to już trzecie wyróżnienie dla „Smart Boy 2”. Kampania zdobyła dotychczas nagrodę MarCom Awards i Stevie Awards for Women in Business. Ponadto, to już druga statuetka, jaką Resideo otrzymuje w tym konkursie.  

Resideo jako światowy dostawca komfortu

Resideo jako globalny dostawca komfortu Resideo jest wiodącym światowym dostawcą rozwiązań zapewniających komfort i bezpieczeństwo, głównie w środowiskach mieszkaniowych, oraz dystrybutorem urządzeń niskiego napięcia i urządzeń zabezpieczających. Jego asortyment obejmuje: armaturę grzewczą oraz wodną, produkty do sterowania ogrzewaniem, wentylacją i klimatyzacją. Firma, ze swoim 130-letnim dziedzictwem, jest już obecna w ponad 150 milionach domów i instaluje 15 milionów systemów każdego roku. Resideo jest globalną firmą o wartości 4,8 miliarda USD oraz zatrudnieniu około 14 500 pracowników.

Źródło: Resideo

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

IAB Polska partnerem konkursu Genius Universitatis 2023
Wystartowała XI edycja najbardziej oczekiwanego konkursu marketingowego dla uczelni, który ma pokazać ich najlepsze reklamowe działania. IAB Polska po raz kolejny jest partnerem konkursu, w którego kapitule zasiada nasza przedstawicielka - Ewa Opach, dyrektor ds. edukacji i certyfikacji, IAB Polska.
Paradyż Designers: spotkanie z Rossaną Orlandi oraz Giovanną Castiglioni w Mediolanie
Wyjazd do Mediolanu i warsztaty z legendą designu Rossaną Orlandi oraz spotkanie z Giovanną, córką włoskiego mistrza wzornictwa Achille Castiglioniego czekają na autorów wyróżnionych projektów w konkursie Paradyż Designers. Prace konkursowe można przesyłać jeszcze do 17 lutego 2023.
Nabór do konkursu dyplomów FNC rozpoczęty
Dyplomy FNC to zestawienie najlepszych prac dyplomowych absolwentów uczelni artystyczno-projektowych organizowane przez FONT nie czcionka.
Nikon zdobywa trzy nagrody w plebiscycie Fotopolis
Nikon ma przyjemność poinformować, że w plebiscycie Fotopolis na najlepsze produkty i wydarzenia fotograficzne 2022 roku, zdobył, aż trzy nagrody. Miejsce pierwsze w kategorii „Zaawansowany obiektyw roku” firma otrzymała za Nikon NIKKOR Z 400 mm f/4.5 VR S. Na drugiej pozycji w kategorii „Amatorski aparat roku” znalazł się Nikon Z 30, z kolei ostatnie miejsce...
Laureaci trzeciego etapu konkursu Tubądzin Design Awards w kategorii Cultureform
CultureFORM to kategoria specjalna konkursu Tubądzin Design Awards, która daje projektantom możliwość odniesienia się w swoich pracach do dziedzictwa kulturowego i historycznego. Międzynarodowe jury rozstrzygnęło jej trzeci etap. Wyłonieni twórcy reprezentują bardzo wysoki poziom, a ich prace przecierają szlaki w świecie designu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764