logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Firma Slodkie świętuje 25 lat w branży słodyczy reklamowych

  PR 24.01.2022, przeczytano 550 razy
ilustracja

W 2022 roku mija 25 lat od powstania marki Slodkie. Firma, będąca jednym z europejskich liderów w branży słodyczy reklamowych, postanowiła świętować swój jubileusz przez cały rok. Poza uroczystymi obchodami, Slodkie planuje zrealizować 25 akcji o charakterze CSR-owym, wprowadzając szereg zmian wewnętrznych, a także wspierając potrzebujące osoby, organizacje oraz środowisko.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/firma-slodkie-swietuje-25-lat-w-branzy-slodyczy-reklamowych,394509,artykul.html

25 lat firmy Slodkie

Personalizowane bombonierki, puszki z aromatyczną kawą z logo firmy, a także obrandowane czekolady czy żelki to tylko część szerokiego asortymentu Slodkie. Marka świętująca w tym roku swoje 25-lecie jest dziś jednym z europejskich liderów w branży. Tegoroczny jubileusz jest doskonałym podsumowaniem wielu lat ciężkiej pracy, którą obecnie kontynuuje córka założyciela firmy i obecna Prezes Zarządu, Anna Garmada.

- Współtworzenie marki Slodkie i kontynuowanie tej wieloletniej już tradycji napawa mnie ogromną dumą. Stanowi również duże wyzwanie, które razem z całym zespołem podejmujemy każdego dnia. Wierzymy, że, zgodnie z naszym mottem, produkując wysokiej jakości słodkie upominki, z przyjemnością łączymy biznes. Obecnie czekamy z niecierpliwością na to, co przyniosą nam kolejne lata, dziękując u progu jubileuszu dotychczasowym współpracownikom, partnerom oraz klientom – komentuje Anna Garmada, Prezes Zarządu firmy Slodkie.

Slodkie, posiadając własną wytwórnię czekolady, dostarcza klientom nawet najbardziej wymyślne kształty czekoladowych słodkości. Jak zaznacza Anna Garmada: - Branża reklamowa zmienia się niezwykle dynamicznie. Od 25 lat nieustannie obserwujemy trendy i dostosowujemy naszą ofertę do aktualnych potrzeb klienta. Stawiając na innowacje, czujemy, że stale się rozwijamy. Po tym ćwierćwieczu doszliśmy do etapu, gdy możemy przygotować na przykład czekoladową maszynę do szycia z dowolnym logotypem i dodatkowo zadrukowując opakowanie produktu dowolnym projektem.

25 akcji na 25-lecie

Tym, co od samego początku przyświecało istnieniu firmy jest otwartość na wsparcie potrzebujących i proekologiczne podejście. Slodkie ma na swoim koncie szereg działań o charakterze CSR-owym i, jak podkreślają przedstawiciele marki, nie zamierzają ustawać w trosce o lepsze jutro. W jubileuszowym roku stawka jest znacznie większa niż w poprzednich latach. Slodkie postanowiło przeprowadzić aż 25 akcji wspierających potrzebujące osoby, organizacje działające na rzecz zwierząt, a także wprowadzić dodatkowe zmiany wewnętrzne, w tym m.in. w obszarze produkcji, dzięki którym oferta stanie się jeszcze bardziej przyjazna dla środowiska. Jak dodaje Anna Garmada: - Idea pomagania była bardzo bliska mojemu tacie, który z dużym powodzeniem przez lata zarządzał firmą. Nie wyobrażam sobie nie kontynuować tej tradycji.

Firma zdradza, że wśród 25 działań, tak jak w latach ubiegłych, z pewnością pojawi się wsparcie zbiórki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Co więcej, w ramach współpracy z fundacją Las Na Zawsze od stycznia 2022 za każde złożone zamówienie Slodkie będzie kupować kawałek lasu.

Dotychczasowa działalność dobroczynna

W minionych 25 latach Slodkie wsparło zarówno finansowo, jak i produktowo szereg organizacji. Firma ma na swoim koncie współpracę ze Szlachetną Paczką, a także Towarzystwem Przyjaciół Zwierząt Otwocki Zwierzyniec. W początkowych etapach pandemii Slodkie wspierało również lekarzy, którzy stali na pierwszej linii walki z wirusem.

Poza licznymi akcjami zewnętrznymi, marka od lat modyfikuje swoje produkty i opakowania, czyniąc je bardziej ekologicznymi. Obecnie stosuje folie pochodzące w 80% z recyklingu, które nadają się do ponownego przetworzenia. Co więcej, każde z opakowań kartonowych może być wykonane z materiału pochodzącego w 100% z makulatury. Znaczna większość produktów pakowanych w folie zgrzewalne dostępna jest w wariancie folii biodegradowalnej wykonanej z celulozy.

- Do produkcji naszych lizaków używamy tylko patyczków wykonanych w 100% z papieru. Taśmy klejące do pakowania wysyłek zamieniliśmy z syntetycznych na papierowe, podobnie jak bąble wypełniające paczki, które dziś są wykonane z folii biodegradowalnej. Sukcesywnie wycofujemy się też z opakowań wykonanych z wielu tworzyw trwale ze sobą złączonych, które nie nadają się do recyklingu – podkreśla Anna Garmada.

Slodkie to jedna z wielu firm, dla których wsparcie fundacji, akcji charytatywnych oraz kampanii proekologicznych jest ważną częścią działalności. Trend na pomaganie i wprowadzanie zmian na rzecz środowiska trwa. Oby podejście to pozostało z nami w kolejnych ćwierćwieczach.

ilustracjastrzałka

Źródło: Slodkie

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764