logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Firma Tece z nowym logo i stroną internetową

  PR 12.02.2018, przeczytano 1426 razy
ilustracjastrzałka

Dla firmy TECE rok 2018 to okres przełomowy. W styczniu producent rozwiązań do instalacji sanitarnych i grzewczych zaprezentował nowe logo i hasło markiCLOSE TO YOU. To efekt dynamicznego rozwoju, rosnącej roli firmy na arenie międzynarodowej oraz konieczności ujednolicenia wizerunku całej grupy TECE.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/firma-tece-z-nowym-logo-i-strona-internetowa,35411,artykul.html

Firma TECE to od lat jeden z głównych producentów i dostawców rozwiązań sanitarnych i grzewczych na świecie. Za jej sukcesem stoi przede wszystkim kultura zadawania pytań, nieustanne poszukiwanie lepszych, łatwiejszych w obsłudze i montażu rozwiązań oraz przywiązanie do rodzinnych wartości. Jednak to, co najważniejsze dla firmy, to przede wszystkim bliskość z klientem – zarówno z ostatecznym użytkownikiem, architektem, inwestorem, jak i wykonawcą instalacji. Jak podkreśla producent, nie chodzi tu o zadawanie klientom pytań, ale o bliską współpracę, obserwację i nieustanne doskonalenie oferowanych rozwiązań. Podejście to oddaje nowe hasło marki – CLOSE TO YOU, czyli „BLISKO CIEBIE”.

Nowe logo i hasło marki podkreśla wysoką pozycję naszej firmy w branży instalacji grzewczych i sanitarnych. Stanowi także czytelny drogowskaz dla klientów poszukujących najwyższej jakości oraz innowacyjnych rozwiązań – w zakresie stelaży podtynkowych, przycisków spłukujących, odwodnień prysznicowych, systemów łączenia rur czy ogrzewania podłogowego. Nadal pozostajemy niezależną, rodzinną firmą, dla której priorytetem są oczekiwania i potrzeby klientów. Hasło „CLOSE TO YOU” to nasze zobowiązanie i kierunek dalszej współpracy – mówi Aleksandra Dac, Kierownik Działu Promocji w firmie TECE.

Z myślą o komforcie użytkowników, firma TECE odświeżyła także stronę internetową. Odwiedzający znajdą na niej wszelkie informacje o produktach, wydarzenia z życia firmy, narzędzia do konfiguracji czy aktualne cenniki.

Źródło: TECE

www.tece.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764