logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Firmowa flota samochodowa jako dynamiczny nośnik reklamy

  S 21.03.2024, przeczytano 1152 razy
ilustracja

Współczesny rynek reklamowy wymaga od firm nie tylko kreatywności, ale również elastyczności i innowacyjności w docieraniu do potencjalnych klientów. Jednym z coraz bardziej popularnych rozwiązań w tej dziedzinie jest wykorzystanie firmowej floty samochodowej jako ruchomych nośników reklamowych. Pojazdy służące niegdyś głównie celom transportowym, obecnie przekształcają się w efektowne narzędzia marketingowe, które przyciągają uwagę na ulicach miast i na trasach międzymiastowych. Obok zmiany koloru, ochrony czy przyciemniania szyb – realizacje grafik flotowych stanowią spory udział w rynku Car Wrap. Coraz więcej firm wraca do tych aplikacji lub wznosi je na najwyższy poziom kreując wyjątkowy filar biznesu w agencji reklamowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/firmowa-flota-samochodowa-jako-dynamiczny-nosnik-reklamy,403557,artykul.html

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Zalety mobilnych nośników reklamowych

Wykorzystanie floty samochodowej jako nośników reklamowych niesie za sobą szereg korzyści w dużej mierze marketingowych, ale również użytkowych:

  • Po pierwsze, zapewnia ciągłą widoczność marki w przestrzeni publicznej, co przekłada się na wzrost rozpoznawalności firmy.
  • Po drugie, w porównaniu z tradycyjnymi formami reklamy, oznakowanie flotowe na pojazdach oferuje wyjątkowy zwrot z inwestycji, docierając do szerokiej publiczności w różnych lokalizacjach. Jest to nadal najtańszy nośnik reklamy.
  • Folie drukowane – reklamy flotowe nie tylko prezentują się świetnie, ale także chronią lakier pojazdu przed zarysowaniami i uszkodzeniami.
  • Istnieje przekonanie, że kierowcy prowadzący oznakowane pojazdy firmowe jeżdżą ostrożniej i otrzymują mniej mandatów. To może wynikać z faktu, że są świadomi reprezentowania firmy na drodze, a ich zachowanie bezpośrednio wpływa na wizerunek marki. Ponadto, niektóre firmy monitorują zachowanie kierowców w drodze, co również może przyczyniać się do bardziej odpowiedzialnej jazdy.
  • Zastosowanie odważnych grafik na pojazdach na bardzo długo zapada w pamięć.

Przyszłość mobilnej reklamy

Rozwój technologii i kreatywności w branży reklamowej wskazuje na to, że przyszłość reklamy flotowej na pojazdach będzie jeszcze bardziej innowacyjna:

  • możemy spodziewać się dalszej ewolucji materiałów i technik aplikacyjnych.
  • możemy spodziewać się integracji z cyfrowymi rozwiązaniami, takimi jak ekrany LED czy systemy śledzenia, które umożliwią jeszcze lepsze dopasowanie treści reklamowych do odbiorców i śledzenie ich efektywności.

Podsumowując, wykorzystanie firmowej floty samochodowej jako nośników reklamowych staje się coraz bardziej zaawansowane i skuteczne. Przekształcając zwykłe pojazdy w ruchome bilbordy i wizytówki reklamowe firmy, mogą nie tylko zwiększać swoją widoczność, ale także dynamicznie dostosowywać swoje przekazy marketingowe do bieżących potrzeb i trendów.

Bardzo ważna kwestia, flota firmowa z grafiką to też lub nawet jedno auto, które okleisz! Niech to Cię nie zniechęca.

Metamorfoza na kółkach

Samochody firmowe przechodzą prawdziwą metamorfozę, stając się mobilnymi bilbordami. Ten trend utrzymuje się od wielu lat. Znacząco rozwija go zainteresowanie foliami ochronnymi PPF, które dziś są dobrem luksusowym, dość drogim, przypisanym najdroższym markom pojazdów. Aplikacje realizowane w druku cyfrowym z wysokiej jakości laminatami są poniekąd tańszym zamiennikiem dla rozwiązań PPF wzbogaconym o spory walor marketingowy.

Metamorfozy na kółkach są często ściśle powiązane z kolejnymi kampaniami reklamowymi, dzięki czemu pojazdy zyskują nowe oblicze w zależności od aktualnie promowanych produktów czy usług. Drugim obszarem tych rozwiązań to po prostu identyfikacja firmowa, bycie rozpoznawalnym i zauważalnym w wielu miejscach.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Innowacje w oklejaniu pojazdów

Firmy specjalizujące się w oklejaniu samochodów nieustannie poszukują nowych rozwiązań, aby sprostać rosnącym oczekiwaniom klientów biznesowych. Dzisiaj dla każdej z tych firm, każdy producent folii dostarcza rozwiązania biznesowe pozwalające na podnoszenie kwalifikacji, zdobywanie Certyfikatów, które gwarantują Klientów i udział w najlepszych rynkowych realizacjach.

Obecne na rynku materiały – folie, laminaty, płyny oraz narzędzia, które umożliwiają łatwe nakładanie i usuwanie wydruków z pojazdów bez ryzyka uszkodzenia lakieru, dają szeroki wachlarz możliwości w zakresie wyboru marki: Arlon, 3M czy Avery Dennison. Innowacyjne techniki druku i aplikacji folii sprawiają, że grafiki są bardziej żywe, trwałe i mogą być łatwo modyfikowane lub wymieniane. Wszelkie naklejki informacyjne, plotowane napisy na pojazdy odchodzą w zapomnienie. Druk cyfrowy z impetem rozwija i uatrakcyjnia ten obszar działania w wielu firmach reklamowych. Jednak niezwykle istotny jest właściwy dobór technologii druku, gdyż aplikacje flotowe na pojazdach to realizacje głównie na powierzchniach zakrzywionych, obłych czyli trudnych, lub jak wolicie, wymagających.

Chciałbyś dowiedzieć się więcej  o rynku reklamy flotowej?

Daj nam znać, że jesteś zainteresowany tym tematem, i że chciałbyś rozwinąć swoją firmę o nowy obszar zyskownych zleceń.

Źródło: Integart

www.integart.com.pl

S - Tekst sponsorowany opublikowany na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Biuro Bayer zainspirowane Oliwą spod kreski Design Anatomy
Biuro jednego z najstarszych rezydentów Olivia Centre przeszło metamorfozę. Dostosowane do najnowszych trendów biuro grupy Bayer powstało w duchu less waste, a opiera się na nowej strategii przestrzeni pracy, obowiązującej w całej grupie. Za projekt odpowiada pracownia Design Anatomy, której portfolio obejmuje ponad 200 tys. m.kw. zaprojektowanych i wykończonych...
Anglicy na wojnie z fast foodami. Zakaz reklamowania na billboardach?
Otyłość jest problemem dla coraz większej liczby nastolatków. To głównie przez wzgląd na nich lokalni politycy w Anglii zakazują reklamowania produktów wysokoprzetworzonych na billboardach. Ogólnokrajowych czy ogólnoeuropejskich zasad regulujących tę kwestię nie należy się spodziewać, ale eksperci podkreślają, że ten sam nośnik można wykorzystać do kampanii...
5 upominkowych inspiracji na jubileusz firmy
Jubileusz firmy to nie tylko wyjątkowa okazja do celebracji kolejnej rocznicy, lecz także czas na głębsze zastanowienie się nad wkładem wszystkich, którzy przyczynili się do sukcesu firmy – partnerów biznesowych, klientów oraz pracowników. Z takiej okazji warto podkreślić znaczenie ich zaangażowania i wsparcia poprzez wybór odpowiedniego...
Slodkie: Produkcja czekolady vs. CSR
Z roku na rok rośnie świadomość na temat pilnej potrzeby ochrony środowiska i konieczności walki ze zmianami klimatycznymi. Coraz więcej firm podejmuje aktywne działania w tym kierunku – zarówno na poziomie lokalnym, jak i globalnym. Znani producenci słodyczy, jak SLODKIE, podnoszą poprzeczkę dla całej branży, kierując się wartościami zrównoważonego...
Rozliczenia abonamentowe królują w branży SEO
Ponad połowa agencji i freelancerów zajmujących się SEO oferuje tylko jeden model rozliczeniowy za wykonaną pracę – tak wynika z międzynarodowej ankiety przeprowadzonej w 2024 roku przez Ahrefs [1] . Największą popularnością cieszy się miesięczny abonament – opcję tę wskazało aż 78 proc....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764