logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Firmowa strona internetowa - warsztaty w poznańskim Idea Hub

  PR 27.08.2018, przeczytano 585 razy

Uczestnicy badania prowadzonego przez amerykański Vistaprint Digital w przeważającej większości wskazali, że pierwszym działaniem przed dokonaniem zakupu produktu bądź skorzystaniem z usługi pewnej marki jest sprawdzenie jej w internecie. Obecność przedsiębiorstwa w sieci pomaga zatem zatrzymać potencjalnego klienta na dłużej, stwarzając okazję do zyskania jego uwagi i zaufania. W jaki sposób zaistnieć w świecie wirtualnym z marką? Od czego zacząć? Już w najbliższy czwartek, 30 sierpnia o godz. 18:00 w poznańskim Idea Hub, tajniki prowadzenia firmowej strony internetowej przedstawi Wojciech Popiela, Tech Project Manager oraz Front-end Developer w TenseApp!.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/firmowa-strona-internetowa---warsztaty-w-poznanskim-idea-hub,37705,artykul.html

Internet staje się coraz powszechniejszy. Według badań GUS, w ubiegłym roku firmową stronę internetową posiadało 67% przedsiębiorstw, a obecnie aż 28,7 mln Polaków posiada dostęp do internetu[1]. Warto zatem wykorzystać to medium do kontaktu z odbiorcą poprzez firmową witrynę internetową. Odpowiednio prowadzona może bowiem przyczynić się do tego, że firma będzie postrzegana jako lider w branży. Stąd już o krok od pozyskania nowych klientów. Szata graficzna, ilość informacji, mapa strony, uporządkowanie, dodatkowe opcje – wszystko to zarówno z osobna, jak i w spójnej całości może pozytywnie wpłynąć na wizerunek naszego przedsiębiorstwa oraz pomóc mu rozwinąć skrzydła.

Od czego zacząć, gdy chce się zaistnieć w sieci? Co warto wiedzieć, by sprawnie poruszać się w tematyce stron i e-sklepów? Co składa się na budżet projektu internetowego? Jak przygotować brief dla specjalistycznej agencji? Już w najbliższy czwartek, 30 sierpnia o godz. 18:00 w poznańskim Idea Hub tajniki prowadzenia firmowej strony internetowej przedstawi Wojciech Popiela, Tech Project Manager oraz Front-end Developer w TenseApp!. Z branżą IT związany jest od 8 lat. Doświadczenie zdobywał m.in. realizując projekty dużych aplikacji internetowych. Od ponad 2 lat prowadzi TenseApp!, spółkę - córkę poznańskiej Grupy TENSE, dedykowanej projektom tworzenia stron, sklepów oraz aplikacji internetowych. Podczas warsztatów uczestnicy dowiedzą się, jakie praktyki pomogą przedsiębiorcom zaistnieć w sieci oraz poznają podstawowe know-how powstawania strony internetowej, a także najpopularniejsze błędy, jakie popełniają właściciele firm przy tworzeniu jej projektu.

Udział w warsztatach jest bezpłatny, wymagane są jednak zapisy pod adresem garbary[at]ihub.pl. Liczba miejsc jest ograniczona.

Źródło: Idea Hub

Dodatkowe informacje:

[1] Raport Gemius „E-commerce w Polsce 2018”

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764