logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Firmy stawiają na drukarki UV Pegasus

  PR 16.03.2020, przeczytano 641 razy

Nowa seria kompaktowych drukarek UV Pegasus Axis 6090 okazała się czarnym koniem targów Rema Days. Dostawca maszyn, firma Via Color przygotowała specjalną, potargową ofertę dla zainteresowanych kupnem tych urządzeń.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/firmy-stawiaja-na-drukarki-uv-pegasus-,386113,artykul.html

Nowa generacja

Podczas lutowej imprezy na stoisku Via Color miała miejsce premiera urządzenia znanego już dobrze na rynku, jednak w nowej wersji. Mowa o stołowej drukarce UV do artykułów promocyjnych (i nie tylko) - Pegasus Axis 6090. Nowy Axis łączy w sobie zalety swojej uprzedniej wersji i technologiczne usprawnienia, dzięki czemu w tych niedużych gabarytach, kryje się szeroki wachlarz możliwości. Nowy Axis 6090 wyposażony jest, jak swój poprzednik, w stół roboczy o powierzchni 60 cm na 90 cm, posiada trzy głowice drukujące, system stabilizacji kolorów i cyrkulacji białego koloru. Pozwala na znakowanie przedmiotów o wadze do 20 kg, jak również drukowanie przestrzenne czyli 3D.

Kompleksowa obsługa (po)sprzedażowa

Via Color proponuje od teraz nową, modułową ofertę ploterów i drukarek UV. – To klient decyduje o tym, co znajdzie się w pakiecie z urządzeniem. Stawiamy na wygodę użytkowników urządzeń i już pracujemy nad nowymi rozwiązaniami, w tym cenowymi tej oferty. Uruchomiliśmy równie z dedykowaną stronę internetową, właśnie z tą specjalną ofertą Pegasusa: pegasusuv.com – wyjaśnia Kacper Ragus, product manager w Via Color.

Zalety oferty to przede wszystkim natychmiastowa dostępność maszyn, dobór odpowiedniego pakietu do instalacji urządzenia oraz pełne wsparcie techniczne oferowane przez specjalistów Via Color podczas całego procesu zakupowego.

Spektrum korzyści

Propozycja Via Color to prawdziwa opcja typu „made to measure”. Kupujący otrzymuje spersonalizowaną pod kątem swoich wymagań, oczekiwań i możliwości finansowych ofertę, którą od momentu zakupu firma dostarcza do 7 dni roboczych do kupującego. Osoby, które decydują się na zakup urządzenia są objęte nowymi procedurami wsparcia technicznego, zapewniającymi ciągłość produkcji. Wyeliminowano długie oczekiwanie na urządzenie, a dodatkowo, w dniu instalacji urządzenie jest od razu gotowe do pracy i przyjmowania zleceń.

Źródło: Via Color

www.viacolor.pl


brak ikonki
+ +

Tekst opublikował użytkownik: PegasusUSA

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764