logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

First Aid Communication i They.pl dla marki Lirene

  PR 12.05.2021, przeczytano 620 razy

Ruszyła II edycja Plebiscytu Lirene: Kobieta. Innowacja. Natura., której celem jest wyłonienie i nagrodzenie najciekawszych kobiecych proekologicznych inicjatyw. Za organizację i komunikację konkursu odpowiadają agencje First Aid Communication i They.pl, wyłonione w drodze zapytania ofertowego. Zgłoszenia do II edycji przyjmowane będą do 30 czerwca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/first-aid-communication-i-they.pl-dla-marki-lirene,391421,artykul.html

To już druga edycja ogólnopolskiego konkursu dla działających na rzecz środowiska kobiet, którego inicjatorem jest marka Lirene. Plebiscyt ma na celu wsparcie proekologicznych kobiecych działań w ich rozwoju i promocji. Jury, w którym zasiada m.in. zwyciężczyni pierwszej edycji, założycielka ruchu „Uwaga, śmieciarka jedzie”, Dominika Szaciłło oraz eko-influencerka Paulina Górska do 23 sierpnia br. wybierze 6 najciekawszych zgłoszeń. Następnie wybrane eko-inicjatywy zostaną poddane ogólnopolskiemu głosowaniu Internautów. Do wygrania są 3 nagrody pieniężne, których zwyciężczynie zostaną ogłoszone 15 października, podczas gali finałowej Plebiscytu w Warszawie.

- Marka Lirene to kobieca marka, która innowacje i dbałość o środowisko ma w swoim DNA. Dlatego ten projekt jest dla nas tak ważny. Zauważyliśmy, że to kobiety w dużej mierze kształtują proekologiczne postawy w Polsce - chcemy docenić ich działania i pomóc innym je dostrzec. Wierzymy, że z naszymi tegorocznymi partnerami – First Aid Communication i They.pl – cel zostanie zrealizowany – mówi Anna Pilip, PR & Digital Manager, pomysłodawczyni Plebiscytu Lirene: Kobieta. Innowacja. Natura.

Za organizację tegorocznej edycji odpowiadają: agencja First Aid Communication, do której należy obsługa komunikacyjna oraz techniczna konkursu, w tym wybór partnerów, członków Jury  i ambasadorów, współpraca PR z mediami i influencerami, stworzenie założeń regulaminowych oraz kompleksowa koordynacja przebiegu projektu, w tym organizacja gali finałowej. Za stworzenie strony konkursowej, obsługę kreatywną, przygotowanie i przeprowadzenie kampanii reklamowej w Internecie oraz komunikację Plebiscytu w social mediach odpowiada agencja digital marketingu They.pl.

Plebiscyt składa się z kilku etapów.

  • Etap pierwszy: 4 maja – 30 czerwca 2021 – rekrutacja: kandydatki na laureatkę wysyłają swoje zgłoszenia poprzez formularz dostępny na stronie Plebiscytu;
  • Etap drugi: 1 lipca – 23 sierpnia – głosowanie Jury: wyłonienie 6 finalistek, które wezmą udział
  • w ogólnopolskim głosowaniu Internautów;
  • Etap trzeci: 24 sierpnia – 8 października – ogólnopolskie głosowanie Internautów na najciekawszą eko-inicjatywę/ eko-biznes/ eko-pomysł / eko-odkrycie.

Dodatkowe ważne daty:

  • 11-13 października - przeliczenie głosów;
  • 15 października – ogłoszenie wyników na gali finałowej w Warszawie oraz wręczenie nagród publiczności (2 nagrody po 10 000 zł każda) oraz nagrody głównej (15 000 zł) przyznanej przez Jury.

Skład tegorocznego Jury Plebiscytu Lirene. Kobieta. Innowacja. Natura.:

  • Joanna Orfinger, Global Brand Menager marki Lirene;
  • Dominika Szaciłło, zwyciężczyni pierwszej i ambasadorka drugiej edycji Plebiscytu, założycielka inicjatywy „Uwaga, śmieciarka jedzie”;
  • Katarzyna Dziedzic, przedstawicielka Fundacji Schronisko dla Roślin;
  • Martyna Wyrzykowska, redaktorka naczelna serwisu ofeminin.pl;
  • Paulina Górska, ambasadorka marki Lirene.

Źródło: first aid communication

www.first-aid.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764