logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

First Aid Communication i They.pl dla marki Lirene

  PR 12.05.2021, przeczytano 643 razy

Ruszyła II edycja Plebiscytu Lirene: Kobieta. Innowacja. Natura., której celem jest wyłonienie i nagrodzenie najciekawszych kobiecych proekologicznych inicjatyw. Za organizację i komunikację konkursu odpowiadają agencje First Aid Communication i They.pl, wyłonione w drodze zapytania ofertowego. Zgłoszenia do II edycji przyjmowane będą do 30 czerwca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/first-aid-communication-i-they.pl-dla-marki-lirene,391421,artykul.html

To już druga edycja ogólnopolskiego konkursu dla działających na rzecz środowiska kobiet, którego inicjatorem jest marka Lirene. Plebiscyt ma na celu wsparcie proekologicznych kobiecych działań w ich rozwoju i promocji. Jury, w którym zasiada m.in. zwyciężczyni pierwszej edycji, założycielka ruchu „Uwaga, śmieciarka jedzie”, Dominika Szaciłło oraz eko-influencerka Paulina Górska do 23 sierpnia br. wybierze 6 najciekawszych zgłoszeń. Następnie wybrane eko-inicjatywy zostaną poddane ogólnopolskiemu głosowaniu Internautów. Do wygrania są 3 nagrody pieniężne, których zwyciężczynie zostaną ogłoszone 15 października, podczas gali finałowej Plebiscytu w Warszawie.

- Marka Lirene to kobieca marka, która innowacje i dbałość o środowisko ma w swoim DNA. Dlatego ten projekt jest dla nas tak ważny. Zauważyliśmy, że to kobiety w dużej mierze kształtują proekologiczne postawy w Polsce - chcemy docenić ich działania i pomóc innym je dostrzec. Wierzymy, że z naszymi tegorocznymi partnerami – First Aid Communication i They.pl – cel zostanie zrealizowany – mówi Anna Pilip, PR & Digital Manager, pomysłodawczyni Plebiscytu Lirene: Kobieta. Innowacja. Natura.

Za organizację tegorocznej edycji odpowiadają: agencja First Aid Communication, do której należy obsługa komunikacyjna oraz techniczna konkursu, w tym wybór partnerów, członków Jury  i ambasadorów, współpraca PR z mediami i influencerami, stworzenie założeń regulaminowych oraz kompleksowa koordynacja przebiegu projektu, w tym organizacja gali finałowej. Za stworzenie strony konkursowej, obsługę kreatywną, przygotowanie i przeprowadzenie kampanii reklamowej w Internecie oraz komunikację Plebiscytu w social mediach odpowiada agencja digital marketingu They.pl.

Plebiscyt składa się z kilku etapów.

  • Etap pierwszy: 4 maja – 30 czerwca 2021 – rekrutacja: kandydatki na laureatkę wysyłają swoje zgłoszenia poprzez formularz dostępny na stronie Plebiscytu;
  • Etap drugi: 1 lipca – 23 sierpnia – głosowanie Jury: wyłonienie 6 finalistek, które wezmą udział
  • w ogólnopolskim głosowaniu Internautów;
  • Etap trzeci: 24 sierpnia – 8 października – ogólnopolskie głosowanie Internautów na najciekawszą eko-inicjatywę/ eko-biznes/ eko-pomysł / eko-odkrycie.

Dodatkowe ważne daty:

  • 11-13 października - przeliczenie głosów;
  • 15 października – ogłoszenie wyników na gali finałowej w Warszawie oraz wręczenie nagród publiczności (2 nagrody po 10 000 zł każda) oraz nagrody głównej (15 000 zł) przyznanej przez Jury.

Skład tegorocznego Jury Plebiscytu Lirene. Kobieta. Innowacja. Natura.:

  • Joanna Orfinger, Global Brand Menager marki Lirene;
  • Dominika Szaciłło, zwyciężczyni pierwszej i ambasadorka drugiej edycji Plebiscytu, założycielka inicjatywy „Uwaga, śmieciarka jedzie”;
  • Katarzyna Dziedzic, przedstawicielka Fundacji Schronisko dla Roślin;
  • Martyna Wyrzykowska, redaktorka naczelna serwisu ofeminin.pl;
  • Paulina Górska, ambasadorka marki Lirene.

Źródło: first aid communication

www.first-aid.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Artur Szalpuk ambasadorem marki Robico Active
Firma Robico, producent m.in. kefirów i maślanek, wprowadza na rynek nową markę. Robico Active to produkty skierowane do osób lubiących aktywnie spędzać czas, dbających o zdrowie i sprawność fizyczną oraz profesjonalnych sportowców. Suplement diety WPC 80 w trzech owocowych smakach dostępny jest w sprzedaży od maja 2024 r. Launch produktów wsparty jest...
Aktywacja na Euro 2024 w marketach MediaMarkt
Ruszyły Euro 2024, a wraz z nimi oczywiście ogromne piłkarskie emocje. Od tego tygodnia klienci MediaMarkt mogą je poczuć na własnej skórze i sami rozegrać mecze w specjalnych strefach kibica. Atrakcyjne nagrody można zdobywać do 13 lipca. Za aktywację sportowej zabawy odpowiada Gutenberg Warsaw z Grupy DDB.
Dawid Myśliwiec w agencji WERE Fantasy
Dawid Myśliwiec, popularnonaukowy Youtuber prowadzący między innymi kanał Uwaga! Naukowy Bełkot podejmuje współpracę managerską z agencją WERE Fantasy należącą do grupy Fantasyexpo.
Kampania Biura Maklerskiego Alior Banku
Biuro Maklerskie Alior Banku rozpoczęło kampanię marketingową w social mediach skierowaną do osób korzystających z produktów inwestycyjnych, która ma promować jego ofertę rachunku maklerskiego i Alior Trader. Działania potrwają do końca lipca br.
Simlat i Chabior zapraszają na Warsztaty – kampania Q Service Castrol
Sieć profesjonalnych warsztatów Q Service Castrol uruchomiła nową kampanię. W głównych rolach występuje duet znanych aktorów, Łukasz Simlat i Janusz Chabior, nowi Ambasadorzy marki. Można ich zobaczyć w serii spotów nawiązujących do klasyków kina. Filmy będą zachęcać do skorzystania z usług serwisów należących do sieci przez...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764