logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

First Aid Communication na rzecz chorób rzadkich w kampanii „Jesteśmy różni, łączy nas Fabry”

  PR 05.05.2022, przeczytano 635 razy
ilustracjastrzałka

First Aid Communication po raz kolejny odpowiada za działania komunikacyjne na rzecz choroby rzadkiej. Tym razem Agencja przygotowała kampanię edukacyjną „Jesteśmy różni, łączy nas Fabry”, która ma na celu zbudowanie szerokiej świadomości choroby Fabry’ego. Inicjatorem projektu jest Stowarzyszenie Rodzin z Chorobą Fabry’ego. Kampania realizowana jest we współpracy z Krajowym Forum na rzecz terapii chorób rzadkich ORPHAN, Fundacją Saventic, a mecenasem jest Takeda Pharma.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/first-aid-communication-na-rzecz-chorob-rzadkich-w-kampanii-_jestesmy-rozni%2C-laczy-nas-fabry_,395735,artykul.html

Kampania edukacyjna „Jesteśmy różni, łączy nas Fabry” ma na celu zbudowanie świadomości choroby oraz jej niejednoznacznych objawów wśród lekarzy różnych specjalizacji, a także w społeczeństwie. W przyspieszeniu diagnozy i we wdrożeniu właściwego leczenia kluczowe jest zapewnienie pacjentom zorganizowanego i kompleksowego podejścia poprzez interdyscyplinarne sojusze lekarzy różnych specjalizacji, ponieważ często chorzy są pod opieką wielu specjalistów, którzy leczą objawy tylko przez pryzmat swojej specjalności.

Kluczowym materiałem edukacyjnym jest krótki materiał filmowy z udziałem pacjentów obrazujący, że choroba Fabry’ego dotyka zarówno mężczyzn, jak i kobiety, a jej przebieg oraz symptomy mogą być zróżnicowane co wydłuża proces diagnostyczny. Niezdiagnozowana, a co za tym nieleczona choroba, niszczy nieodwracalnie organizm pacjenta i skraca jego życie. Spot przekierowuje odbiorców do Wirtualnej Kliniki, narzędzia stworzonego przez Fundację Saventic, które dzięki wykorzystaniu algorytmu oraz zaangażowaniu specjalistów od chorób rzadkich pozwala obliczyć na podstawie opisanych przez pacjenta symptomów prawdopodobieństwo choroby Fabry’ego.

Inicjatorem kampanii jest Stowarzyszenie Rodzin z Chorobą Fabry’ego, jej partnerem zostało Krajowe Forum na rzecz terapii chorób rzadkich ORPHAN, a mecenasem Takeda Polska. Patronat nad inicjatywą objęły Rada Medyczna przy Stowarzyszeniu Rodzin z Chorobą Fabry’ego, Polskie Towarzystwo Medycyny Rodzinnej, Kolegium Lekarzy Rodzinnych w Polsce, Polskie Towarzystwo Kardiologiczne, Polskie Towarzystwo Genetyczne, Polskie Towarzystwo Nefrologiczne oraz Polskie Towarzystwo Reumatologiczne. Współpraca zaplanowana jest na 3 miesiące. Projekt realizowany jest przez seniorski zespół z First Aid Communication: Annę Jechnę-Grabską, Monikę Bębnowską oraz Agnieszkę Mroczek.

Po raz pierwszy First Aid Communication spotkała się z tematem chorób rzadkich w 2020 r., kiedy wsparła Takeda Polska przy realizacji kampanii informacyjno-edukacyjnej „Z hemofilią przez życie”, której celem było doskonalenie standardów leczenia oferowanych osobom zmagającym się z tą skazą krwotoczną. Następnie w 2021 roku agencja zrealizowała kampanię „HAE. Walczyć o oddech. Wytrzymać ból”, której organizatorem było Stowarzyszenie „Pięknie Puchnę”. Wtedy również agencja współpracowała z Krajowym Forum na rzecz terapii chorób rzadkich ORPHAN oraz z Takeda Polska. W 2021 roku First Aid Communication otrzymała za tę kampanię nagrodę – brązowy Złoty Spinacz w kategorii „Medycyna i Zdrowie”. Obecnie First Aid Communication nadal wspiera Stowarzyszenie „Pięknie Puchnę” przy działaniach komunikacyjnych.

Źródło: First Aid Communication

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764