logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

First Aid Communication na rzecz chorób rzadkich w kampanii „Jesteśmy różni, łączy nas Fabry”

  PR 05.05.2022, przeczytano 663 razy
ilustracjastrzałka

First Aid Communication po raz kolejny odpowiada za działania komunikacyjne na rzecz choroby rzadkiej. Tym razem Agencja przygotowała kampanię edukacyjną „Jesteśmy różni, łączy nas Fabry”, która ma na celu zbudowanie szerokiej świadomości choroby Fabry’ego. Inicjatorem projektu jest Stowarzyszenie Rodzin z Chorobą Fabry’ego. Kampania realizowana jest we współpracy z Krajowym Forum na rzecz terapii chorób rzadkich ORPHAN, Fundacją Saventic, a mecenasem jest Takeda Pharma.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/first-aid-communication-na-rzecz-chorob-rzadkich-w-kampanii-_jestesmy-rozni%2C-laczy-nas-fabry_,395735,artykul.html

Kampania edukacyjna „Jesteśmy różni, łączy nas Fabry” ma na celu zbudowanie świadomości choroby oraz jej niejednoznacznych objawów wśród lekarzy różnych specjalizacji, a także w społeczeństwie. W przyspieszeniu diagnozy i we wdrożeniu właściwego leczenia kluczowe jest zapewnienie pacjentom zorganizowanego i kompleksowego podejścia poprzez interdyscyplinarne sojusze lekarzy różnych specjalizacji, ponieważ często chorzy są pod opieką wielu specjalistów, którzy leczą objawy tylko przez pryzmat swojej specjalności.

Kluczowym materiałem edukacyjnym jest krótki materiał filmowy z udziałem pacjentów obrazujący, że choroba Fabry’ego dotyka zarówno mężczyzn, jak i kobiety, a jej przebieg oraz symptomy mogą być zróżnicowane co wydłuża proces diagnostyczny. Niezdiagnozowana, a co za tym nieleczona choroba, niszczy nieodwracalnie organizm pacjenta i skraca jego życie. Spot przekierowuje odbiorców do Wirtualnej Kliniki, narzędzia stworzonego przez Fundację Saventic, które dzięki wykorzystaniu algorytmu oraz zaangażowaniu specjalistów od chorób rzadkich pozwala obliczyć na podstawie opisanych przez pacjenta symptomów prawdopodobieństwo choroby Fabry’ego.

Inicjatorem kampanii jest Stowarzyszenie Rodzin z Chorobą Fabry’ego, jej partnerem zostało Krajowe Forum na rzecz terapii chorób rzadkich ORPHAN, a mecenasem Takeda Polska. Patronat nad inicjatywą objęły Rada Medyczna przy Stowarzyszeniu Rodzin z Chorobą Fabry’ego, Polskie Towarzystwo Medycyny Rodzinnej, Kolegium Lekarzy Rodzinnych w Polsce, Polskie Towarzystwo Kardiologiczne, Polskie Towarzystwo Genetyczne, Polskie Towarzystwo Nefrologiczne oraz Polskie Towarzystwo Reumatologiczne. Współpraca zaplanowana jest na 3 miesiące. Projekt realizowany jest przez seniorski zespół z First Aid Communication: Annę Jechnę-Grabską, Monikę Bębnowską oraz Agnieszkę Mroczek.

Po raz pierwszy First Aid Communication spotkała się z tematem chorób rzadkich w 2020 r., kiedy wsparła Takeda Polska przy realizacji kampanii informacyjno-edukacyjnej „Z hemofilią przez życie”, której celem było doskonalenie standardów leczenia oferowanych osobom zmagającym się z tą skazą krwotoczną. Następnie w 2021 roku agencja zrealizowała kampanię „HAE. Walczyć o oddech. Wytrzymać ból”, której organizatorem było Stowarzyszenie „Pięknie Puchnę”. Wtedy również agencja współpracowała z Krajowym Forum na rzecz terapii chorób rzadkich ORPHAN oraz z Takeda Polska. W 2021 roku First Aid Communication otrzymała za tę kampanię nagrodę – brązowy Złoty Spinacz w kategorii „Medycyna i Zdrowie”. Obecnie First Aid Communication nadal wspiera Stowarzyszenie „Pięknie Puchnę” przy działaniach komunikacyjnych.

Źródło: First Aid Communication

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Artur Szalpuk ambasadorem marki Robico Active
Firma Robico, producent m.in. kefirów i maślanek, wprowadza na rynek nową markę. Robico Active to produkty skierowane do osób lubiących aktywnie spędzać czas, dbających o zdrowie i sprawność fizyczną oraz profesjonalnych sportowców. Suplement diety WPC 80 w trzech owocowych smakach dostępny jest w sprzedaży od maja 2024 r. Launch produktów wsparty jest...
Aktywacja na Euro 2024 w marketach MediaMarkt
Ruszyły Euro 2024, a wraz z nimi oczywiście ogromne piłkarskie emocje. Od tego tygodnia klienci MediaMarkt mogą je poczuć na własnej skórze i sami rozegrać mecze w specjalnych strefach kibica. Atrakcyjne nagrody można zdobywać do 13 lipca. Za aktywację sportowej zabawy odpowiada Gutenberg Warsaw z Grupy DDB.
Dawid Myśliwiec w agencji WERE Fantasy
Dawid Myśliwiec, popularnonaukowy Youtuber prowadzący między innymi kanał Uwaga! Naukowy Bełkot podejmuje współpracę managerską z agencją WERE Fantasy należącą do grupy Fantasyexpo.
Kampania Biura Maklerskiego Alior Banku
Biuro Maklerskie Alior Banku rozpoczęło kampanię marketingową w social mediach skierowaną do osób korzystających z produktów inwestycyjnych, która ma promować jego ofertę rachunku maklerskiego i Alior Trader. Działania potrwają do końca lipca br.
Simlat i Chabior zapraszają na Warsztaty – kampania Q Service Castrol
Sieć profesjonalnych warsztatów Q Service Castrol uruchomiła nową kampanię. W głównych rolach występuje duet znanych aktorów, Łukasz Simlat i Janusz Chabior, nowi Ambasadorzy marki. Można ich zobaczyć w serii spotów nawiązujących do klasyków kina. Filmy będą zachęcać do skorzystania z usług serwisów należących do sieci przez...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764